Prețuri Toyota RAV4 Plug-in Hybrid în România: start de la 47.800 de euro

Publicat vineri, 12.11.2021 12:58 de Alexandru Monenciu

Noua Toyota RAV4 Plug-in Hybrid poate fi comandată acum și în România. Modelul nipon este disponibil în două niveluri de echipare, iar prețul pornește de la 47.840 de euro cu TVA inclus.

Toyota a lansat, în noiembrie 2019, versiunea plug-in hybrid a modelului RAV4. SUV-ul nipon este echipat cu un motor pe benzină, de 2.5 litri, și două unități electrice (câte una pe fiecare punte). Ansamblul dezvoltă în total 306 cai putere, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.2 secunde. Transmisia este una CVT.

Pachetul este completat de o baterie de 18.1 kWh. Autonomia electrică anunțată de producător este de până la 75 de kilometri. Acumulatorul poate fi încărcat la prize cu puteri de 6.6 kW, astfel că o încărcare completă durează 2 ore și jumătate.

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid poate fi comandată acum și în România. Clienții de aici au la dispoziție două niveluri de echipare: Style și Style Bi-Tone.

Cea mai accesibilă versiune pornește de la 47.840 de euro, cu TVA inclus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Toyota RAV4 PHEV
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Style
2.5 PHEV 306 CP
227 Nm
47.840
ECHIPARE Style Bi-Tone
2.5 PHEV 306 CP
227 Nm
48.315

Pentru această sumă primești, printre altele, jante cu diametrul de 19 inch, piele sintetică neagră, faruri cu LED Bi-beam, senzori de parcare față/spate, cameră video pentru mersul cu spatele, ecran central de 9 inch, sistem multimedia Toyota Touch 2 și volan îmbrăcat în piele.

Lista cu sisteme de siguranță oferite în standard include sistem Pre-impact cu funcție de detecție a pietonilor și bicicliștilor, sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare cu controlul direcției, Cruise Control adaptiv, asistență la frânare, avertizare la frânarea de urgență, cameră de parcare panoramică și sistem de urmărire a benzii de rulare.

Noua Toyota RAV4 PHEV vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
AUTONOMIE ELECTRICĂ
(km) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota RAV4 PHEV
2.5 benzină
306 1.2  75 47.840
Suzuki Across PHEV
2.5 benzină
306 1.0 75 50.150
Citroen C5 Aircross
1.6 PHEV
225 1.5 50 40.800
Hyundai Tucson
1.6 PHEV
265 - 50 44.934
Ford Kuga
2.5 PHEV
225 1.4 56 38.950
Jeep Compass
1.3 PHEV
240 2.0 52 48.000
Mitsubishi Eclipse Cross
2.4 PHEV
188 2.0 60 39.496
Opel Grandland
1.6 PHEV 
225 1.6 50 36.861
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Toyota

  • ds, vineri, 12.11.2021 13:41

    Cum poate fi principal concurent un Jeep Compass 1.3 PHEV, sau un Hyundai Tucson 1.6 PHEV ori Citroen C5 Aircross 1.6 PHEV pentru ceva cu motor de 2.5 litri?

  • tc1900, vineri, 12.11.2021 14:10

    6.0sec, not bad

  • inexorabil, vineri, 12.11.2021 20:25

    Familia mea are deja în proprietate, de doi ani, un RAV4 (“doar” hibrid) care a costat…cu 10.000 de euro mai puţin decât exemplarul în speţă (şi încă preţ final, nu “de pornire”). Şi doar dispune de opţiuni gârlă. Tehnologia este la ordinea zilei. Este pur şi simplu consternantă această rapacitate în “progres” a producătorilor (mă întreb cât timp o vor justifica în legătură cu plandemia sau cu criza de semiconducători :D), indiferent că priveşte “sucul de dinozaur” sau “protecţia mediului”. Rămâi perplex. Atât poţi să faci...

  • LUCCI LUCIANO, sâmbătă, 13.11.2021 02:35

    STIU CA E DIN ALTA CLASA, NU E HIBRID, NU E JAPONEZA SI NU SALVEAZA PLANETA DAR....PRETUL DE PORNIRE ESTE CEL FINAL PT KOLEOS INITIALE PARIS. AS ALEGGE RENAULTUL FARA EZITARE.

    Dutz, sâmbătă, 13.11.2021 06:41

    Și nu doar tu, sau un ford Mondeo Vignale, sau un Superb cu de toate (mai ales un diesel 2.0) ;) lista este chiar lunga și mai și rămân bani pentru câteva concedii tari de tot in care poți conduce cât vrei unde vrei și cu peste 120/h!!!

  • Marius, luni, 06.12.2021 20:53

    La Toyota ai trecut prețul cu ,,rabla " iar la celelalte prețul de listă. E corect sau vrei sa ne duci in eroare ?