Preţuri Suzuki SX4 S-Cross în România: start de la 16.300 euro
Suzuki a anunţat preţurile noului SX4 S-Cross pentru piaţa din România. Crossoverul compact pleacă de la 16.300 euro cu TVA inclus.
Suzuki SX4 S-Cross, versiunea regândită a crossoverului japonez, este disponibilă şi pe piaţa din România. Crossoverul lansat la Salonul Auto de la Geneva în versiunea de serie şi inspirat din conceptul S-Cross este mai mare decât predecesorul său, trecând de la segmentul B la segmentul C şi având un set de rivali complet diferiţi de cei cu care se lupta vechiul purtător al numelui SX4, oferit în continuare spre vânzare, după cum ne arată lista de preţuri a celor de la Suzuki România. Versiunea entry-level pleacă de la 16.300 euro cu TVA inclus, preţ valabil pentru un SX4 S-Cross echipat cu motorul pe benzină de 1.6 litri, tracţiune faţă şi nivelul de echipare Start.
NOUL SUZUKI SX4 S-Cross |
VECHIUL SUZUKI SX4 | |
Lungime (mm) | 4300 | 4135 |
Lăţime (mm) | 1765 | 1755 |
Înălţime (mm) | 1575 | 1565 |
Ampatament (mm) | 2600 | 2500 |
Capacitate portbagaj (l) | 430 | 270 |
Dimensiuni anvelope | 205/60/R16 205/50/R17 |
205/60/R16 |
În faţa competitorilor precum Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX şi a multor altora, SX4 S-Cross se prezintă cu materiale superioare faţă de generaţia precedentă, un design proaspăt în segment şi cu două motoare de 1.6 litri. Atât motorizarea diesel, cât şi motorizarea alimentată cu benzină sunt disponibile în versiuni cu tracţiune faţă şi versiuni cu tracţiune integrală, iar o transmisie CVT este disponibilă pentru motorizările otto din oferta SX4 S-Cross.
Gama S-Cross are trei niveluri de echipare pe lângă Start, numite Comfort, Premium şi Elegance. Sistemul de tracţiune integrală alături de care este oferit acest model include patru moduri de funcţionare: Auto, Sport, Snow şi Lock. În funcţie de nivelul de echipare ales, crossoverul poate fi comandat şi în compania unei trape panoramice din sticlă, constând din două panouri glisante de sticlă (unul în faţa celuilalt). Plafonul se extinde peste scaunele din faţă şi din spate, secţiunea în cauză având o lungime totală de 1.000 mm.
Suzuki SX4 S-Cross vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Suzuki SX-4 S-Cross 1.6 2WD Start |
120 | 5.5 | 11 | 16.300 |
Kia Sportage 1.6 2wd Classic |
135 | 6.8 | 11.1 | 17.298 |
Volkswagen Tiguan 1.4 TSI 122 CP Trend&Fun Bluemotion |
122 | 6.5 | 10.9 | 23.646 |
Nissan Qashqai 1.6 117 CP Visia |
117 | 6.2 | 11.9 | 17.990 |
Hyundai ix35 1.6 GDi 2WD Comfort |
135 | 6.8 | 11.1 | 21.022 |
Mitsubishi ASX 1.6 Inform 2WD Di-D 4WD Invite |
117 | 6.0 | 11.4 | 18.490 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Suzuki
Eu am mers de curand cu vechiul SX4...Doar suspensiile par mai rigide, in rest este o masina decenta, care, desi am rugat aici sa nu se mai apeleze la clasamente si comparatii statistice, isi cam surclaseaza concurenta in momentul de fata, nu? :D O singura remarca negativa as avea: bordul noului SX4 pare inspirat de la BMW...Sper sa fie doar o iluzie de-a mea!