Prețuri Ssangyong Tivoli în România: SUV-ul de clasă mică al coreenilor pleacă de la 15.400 de euro

Publicat vineri, 12.06.2015 13:53 de Bogdan Mirică

Ssangyong a publicat prețurile noului Tivoli pe piața din România. Micul SUV care își propune să fure din clienții lui Nissan Juke are un preţ de pornire de 15.390 de euro.

Segmentul SUV-urilor mici continuă să se aglomereze. După ce am am făcut cunoștință recent cu Mazda CX-3 și Suzuki Vitara, piața din România are parte de un nou debut, venit tot din Asia. Este vorba despre Ssangyong Tivoli, cel mai mic SUV al constructorului coreean, botezat după localitatea italiană aflată la 30 de kilometri de Roma.

Ssangyong Tivoli - imagini şi informaţii cu viitorul rival al lui Nissan Juke

Noul Tivoli își propune să cucerească publicul european și implicit pe cel din România cu două motorizări, diesel și benzină. Pare o rețetă copiată parcă după cea a lui Suzuki Vitara, pentru că este vorba despre unități diesel și și benzină cu aceeași capacitate, adică 1.6 litri. Motorul pe benzină livrează 128 de cai putere și 160 Nm, în vreme ce dieselul asigură 115 cai și 300 de Nm.

Ambele motorizări vor fi disponibile opțional și cu o transmisie automată cu șase rapoarte, care beneficiază de trei funcții: Eco, Power și Winter. Tot opțional, clienții pot avea la dispoziție și o tracțiune integrală AWD.

Ssangyong Tivoli: motorizări şi preţuri

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Sssangyong Tivoli
PREŢ
(€ cu TVA)
Cutie automată
(+1500 euro)
AWD 4x4
(+1700 euro)
ECHIPARE STD
1.6i 128 CP
160 Nm
15.390 16.890 17.090
1.6d 115 CP
300 Nm
17.890 19.390 19.590
ECHIPARE STD Plus
1.6i
128 CP
160 Nm
15.990 17.490 17.690
1.6d 115 CP
300 Nm
18.490 19.990 20.190
ECHIPARE DLX
1.6i
128 CP
160 Nm
17.890 19.390 19.590
1.6d 115 CP
300 Nm
20.390 21.890 22.090
ECHIPARE DLX Plus
1.6i 128 CP
160 Nm
19.190 20.690 20.890
1.6d 115 CP
300 Nm
21.690 23.190 23.390

Noul Tivoli este oferit pe piața din România alături de patru niveluri de echipare: STD, STD Plus, DLX și DLX Plus. Nivelul standard include ABS și EBD, ESP, protecție împotriva răsturnării, șase airbaguri, pilot automat, computer de bord cu afișaj color de 3.5 inch, direcție reglabilă în trei moduri (Comfort, Normal și Sport), climatizare manuală, banchetă fracționabilă, comenzi pe volan, conexiune AUX și USB, proiectoare de ceață, lumini LED pentru stopuri și pentru rularea diurnă, precum și sistem de monitorizare a presiunii în pneuri.

Prețurile noului Ssangyong Tivoli pornesc de la 15.390 de euro pe piața din România, în cazul versiunii pe benzină. Dieselul pleacă însă de la 17.890 de euro și poate ajunge până la 21.690 de euro. La aceste prețuri se mai adaugă opționale ca transmisia automată și tracțiunea integrală, cu un preț de 1500, respectiv 1700 de euro.

Sssangyong Tivoli vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Ssangyong Tivoli
1.6i 4x2 STD
128 6.6 n/a 15.400
Nissan Juke
1.2 DIG-T 4x2 Accenta
115 5.6 10.8 17.490
Peugeot 2008
1.6 VTi Active 4x2
120 5.9 9.5 16.052
Opel Mokka
1.6i start-stop Selection 2WD 
120 6.5 12.3 16.940
Jeep Renegade
1.6 E.torQ 110 CP 4x2 
110 6 11.8 22.200
Mini Countryman
1.6 Cooper 4x2 
122 5.9 10.4 24.118
Suzuki Vitara
1.6i 4x2 Cool
120 5.3 11.5 14.100
Mazda CX-3
2.0 Skyactiv-G 4x2 Emotion
120 5.9 9 15.290
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • Ion, vineri, 12.06.2015 14:18

    ...pe scurt " Chupa Chup lollipop" ! Pas: astept varianta pe galben !

  • S, vineri, 12.06.2015 14:30

    De ce as lua o masina care nu o sa mai aibe acest brand ? Ca vor sa isi schimbe numele in MadeCeleMaiUrateMasini :)

  • R, vineri, 12.06.2015 14:47

    La vechile Ssang Yong,toata mecanica(motor,transmisie,suspensie) era de Mercedes.Daca si acum s-a pastrat traditia,nu prea vad de ce sa se sperie clientul. Fata de Nissan juke,asta este Afrodita !

  • someone, vineri, 12.06.2015 16:10

    stiti ce e impresionant? la doar 115 cai, dieselul are cuplu de 300

  • HA, vineri, 12.06.2015 18:42

    "Traditia" e ca nu e nicio traditie ! SsangYong a stat sub incidenta falimentului. Reteaua service e dubioasa si extrem de rarefiata+ca stau cu frica ca nu va mai exista deloc! De ce mi-as lua un Ssangyong- creatorul unor masini de pomina; printre cele mai rusinoase aparitii din intreaga industrie auto?

  • @HA, vineri, 12.06.2015 23:13

    Stai linistit, Ssang Yong este de 15 ori mai fiabil decat pocnitorile de la VAG, asta sa fie clar. on topic: Arata mai bine decat Juke, insa nu-mi place partea frontala , prea seamana cu Kia Soul. In rest la asa pret, e un best buy.

  • au inceput haterii :)), sâmbătă, 13.06.2015 00:58

    Culmea e ca cei care au condus aceasta marca au numai cuvinte de lauda, ceilalti mananca rahat, ca asa ii sta romanului bine. Cel de mai sus are dreptate, zici ca mergi cu Mercedes, nu Ssangyong.

  • tyd, sâmbătă, 13.06.2015 13:29

    exterior lucrat destul de mult. marca dubioasa tehnologie dzeu stie mai bine suzuki mazda peugeot......toate sub pretul astora sunt curios cata vor vinde in romania

  • @tyd, sâmbătă, 13.06.2015 16:40

    Mai bine, Volzvagan, ca-i super ''cool'' in romania asa-i ?

  • "Reality show", sâmbătă, 13.06.2015 20:15

    @R Ssangyong Tivoli are design simplu, destul de putin studiat, low-cost. Sa afirmi ca saracia asta ar fi avea un cuvant de spus in fata premiantului clasei, Nissan Juke, e idiotenie curata. Dar cum societatea romaneasca are tendinta de a face circ si a mediatiza nonvalori, nimic nu ma mai mira...Te incadrezi perfect !

  • mihai, duminică, 14.06.2015 19:52

    dap! design de 2 lei in poza asta e chiar HIDOASA: http://www.automarket.ro/stiri/preturi-ssangyong-tivoli-in-romania-suv-ul-de-clasa-mica-al-coreenilor-63413.html#/image-id/383805 poza 5...oribila!

  • S, duminică, 14.06.2015 22:27

    Sang asta poate avea tata motorului Mercedes ca tot o masina proasta ramane, iar doar la suspensii daca ai de schimbat ceva, sansele sa nu gasesti piesa respectiva sunt mari catre foarte mari. Mi-au zis posesorii de Rexton, deci nu ma aburiti voi cu TRADITIA. Iar noul motor diesel de pe Rexton de 2.0 e creat in Austria... asta tot pentru cunoscatorul ce o ramas absorbit de TRADITIA Mercedes.

  • vianu, duminică, 14.06.2015 22:28

    as incerca sa fiu ceva mai tolerant cu designul acestui Tivoli. Ne tot plangem ca designul actualelor automobile este sters, pre sobru, prea xeroxat intre modelele aceluiasi concern sau intre marci...si cu toate acestea cand apare ceva nou dam cu piatra. fara sa supar pe nimeni dintre cei de mai sus...voi indrazniti vreodata sa fiti altfel? sa incercati lucruri noi? cand mergeti intr-un concediu cu masina sa incercati drumuri necunoscute?

  • seat, duminică, 14.06.2015 23:52

    toti taranii isi doresc un suv sau o tentativa de suv. oribil!

  • Scrooge, luni, 15.06.2015 01:04

    zici ca faci afacere ca e mai mic pretul, dar la revanzare ai c..at batul ca nu ti-o mai ia nimeni.

  • mic pretul pe naiba!, luni, 15.06.2015 08:40

    Daca era cu o mie de euro sub japoneza de la Suzuki, mai ziceam! Dar asa, la 15-16 mii euro iti poti lua la discount un Juke care-l bate la cur din toate punctele de vedere. Plus ca arata mult mai turbat

  • mishazaitev, luni, 15.06.2015 10:08

    @S Si Mercedes G Klass este produs numai in Austria de catre Steyr Puch (Magna Steyr in prezent). Si dupa cum vorbesti sunt convins ca habar nu ai in dezvoltarea cator masini s-au implicat baietii astia pana acum, fie ca e vorba de sisteme 4x4, fie ca e vorba de motoare. Faptul ca un motor este produs in Austria este un motiv de lauda, nu unul de blamare. Argumentul ca producatorul a fost aproape de faliment este si el unul absolut pueril. Stiti cat de aproape de faliment s-a aflat Citroen inainte de preluarea de catre Peugeot? Sau Land -Rover Jaguar pana sa-i cumpere Tata? Daca SAB a dat falimet inseamna ca nu a facut masini bune? Sa nu uitam ca marca aceasta vine dintr-o tara care are una dintre cele mai dezvoltate industrii auto. Cred ca ne lamentam degeaba. Restul sunt discutii. Pana nu vom stii exact cum functioneaza tractiunea integrala, pana nu vor exista comparative, pana nu vom vedea efectiv cifre de vanzari, cred ca e prematur sa-i cantam prohodul.

  • George, luni, 15.06.2015 22:43

    De ce compara oamenii Tivoli cu Juke nu inteleg... Prima e masina de familie, confortabila, iar a doua e mult mai sportiva.

  • luk, luni, 19.10.2015 14:14

    Dacă pe un stepway dai 11 000 euroi...își merită banii ..pare mai spațioasă și obraznică

  • ANONIMUS, vineri, 10.02.2017 08:07

    Eu am Tivoli de 2 ani si sunt extrem de multumt Am avut dubii la inceput dar acu nu-mi pare rau Este full ca dotari iar la cati bani am dat pe ea, o alta masina m-ar fi costat dublu Merge foarte bine iar reviziile sunt ok la pret Si asa cum spunea cineva mai sus coreeni sunt tari in masini