Prețuri pentru Peugeot 3008 facelift în România: SUV-ul producătorului francez pornește de la aproape 24.000 de euro

Publicat miercuri, 21.10.2020 12:34 de Cornel Șocariciu

Peugeot a publicat lista de prețuri a lui 3008 facelift pentru piața din România. SUV-ul francezilor are un preț de pornire de 23.912 euro pentru varianta echipată cu motorul pe benzină cu 130 de cai putere.

La începutul lunii septembrie, Peugeot a publicat primele imagini și informații referitoare la SUV-ul 3008 facelift. Francezii au pregătit câteva modificări exterioare, noutăți la interior, iar gama de motorizări continuă să ofere unități diesel, benzină și plug-in hybrid.

Acum, producătorul francez a publicat lista de prețuri a lui Peugeot 3008 facelift pentru piața din România. Cea mai accesibilă versiune a SUV-ului francez este echipată cu motorul pe benzină de 1.2 litri cu 130 de cai putere, prețul de pornire fiind de 23.912 euro.

Motorul de 1.2 litri va fi disponibil atât cu o transmisie manuală cu șase trepte, cât și cu o cutie automată cu opt rapoarte. A doua motorizare pe benzină are 1.6 litri și dezvoltă 180 de cai putere și 250 Nm și va fi disponibilă exclusiv cu o transmisie automată cu opt trepte.

Fanii motoarelor diesel pot opta doar pentru propulsorul de 1.5 litri cu 130 CP și 300 Nm, motorul fiind oferit atât cu o transmisie manuală, cât și cu o cutie automată. Cel mai accesibil diesel pornește de la 25.462 de euro

În oferta actualului 3008 facelift se află și două versiuni plug-in hybrid. Prima dintre aceastea (Peugeot 3008 HYBRID) este echipată cu motorul de 1.6 litri care dezvoltă 180 CP și cu un motor electric. În total, sistemul hibrid oferă 225 de cai putere, iar bateria de 13.2 kWh propune o autonomie de până la 56 de kilometri, conform ciclului WLTP.

A doua variantă plug-in hybrid se numește 3008 HYBRID4 și folosește două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte, în timp ce motorul pe benzină dezvoltă 200 CP. În total, sistemul PHEV livrează 300 CP, iar bateria va asigura o autonomie electrică de până la 59 de kilometri.

PEUGEOT 3008 FACELIFT: VERSIUNI, DATE TEHNICE ȘI PREȚURI

Pentru piața din România, producătorul francez a pregătit trei niveluri de echipare: Active, Allure și GT. În funcție de linia aleasă, SUV-ul va putea fi comandat și cu pachetele speciale denumite Active Pack, Allure Pack și GT Pack. 

Nivelul Active propune, printre altele, următoarele echipamente standard: aer condiționat automat cu reglaj pe două zone, sistem de alertă cu privire la depășirea benzii de rulare, asistent la parcarea cu spatele, cotieră centrală față cu sistem de răcire, ecran central tactil cu diagonala de 8 inch, frână de mână cu acționare electrică, funcție Hill Assist, geamuri față și spate acționate electric, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, faruri Eco LED, oglinzi laterale cu reglaj electric și încălzite, sistem de frânare de urgență și alertă cu privire la o posibilă coliziune, sistem pentru recunoașterea semnelor de circulație, cruise control, scaune față reglabile pe înălțime, sistem de pornire fără cheie, stopuri cu LED și volan îmbrăcat în piele.

PEUGEOT 3008 FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚII*
PUTERE
(CP)
CONSUM MIXT
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Citroen C5 Aircross
1.5 litri diesel, Aut
Feel
130 3.9 10.6 27.300
Ford Kuga
1.5 litri diesel, Aut
Trend
120 5.4 12 27.650
Hyundai Tucson fl
1.6 litri diesel, Aut, 4x4
Style
136 5.1 12 31.238
Kia Sportage fl
1.6 litri diesel, Aut
Plus
136 4.7 11.8 23.770
Mazda CX-5
2.2 litri diesel, Man
Challenge
150 4.9 9.9 28.990
Nissan Qashqai
1.5 litri diesel, Aut
Acenta
116 4.0 13 24.370
Opel Grandland X
1.5 litri diesel, Aut
Selection
130 3.9 12.3 24.000
Peugeot 3008 FL
1.5 litri diesel, Aut
Active Pack
130 4.1 11.5 28.111
Renault Kadjar fl
1.5 litri diesel, Aut
Zen
116 4.2 11.7 23.900
Seat Ateca
2.0 litri diesel, Aut
Style
150 4.6 8.8 28.414
Skoda Karoq
1.6 litri diesel, Aut
115 4.6 11.1 25.635
Volkswagen Tiguan FL
2.0 litri diesel, Aut
Life
150 4.5 n/a 32.187
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate

  • Nils, miercuri, 21.10.2020 13:24

    Superba masina. Este si reusita ca tehnica, dar designul imi place la nebunie.

  • ds, miercuri, 21.10.2020 14:04

    Comparativ, ca prețuri, stă relativ bine, deși Kia Sportage din tabel, cea de 1.6 diesel automată e un pas în față. De remarcat echipamentele standard la nivelul Active, cel de bază. Sunt multe mărci ce propun dotările astea la pachete superioare. Contra cost, bineînțeles.

  • petrush, miercuri, 21.10.2020 15:08

    @ AM. no ce e greu de tinut minte? Kadjar si Koleus sunt masini dferite.

  • cornel.socariciu, miercuri, 21.10.2020 15:50

    @petrush Mulțumim pentru observație. Am corectat denumirea în tabel.

  • mm, vineri, 23.10.2020 07:46

    Poate cel mai reusit design din clasa, din pacate insista sa-si mentina handicapul, no awd, pacat. Polemica cat de util sau nu este awd este irelevanta, atata vreme cat toti ceilalti din afara grupului au, tu sa te incapatanezi sa nu pui inseamna cel putin caposenie. Sunt convins ca aceasta optiune ar fi ajutat vanzarile, cel putin pentru mine este o conditie "must be" pentru orice clasa (cu atat mai mult pentru un suv)

  • Assur, luni, 26.10.2020 22:43

    Au awd pe varianta PHEV de 300 de cai. Au eliminat de mult din gama awd pentru a scadea consumul, implicit emisiile de CO2, implicit taxa de poluare care urca pana la 15000 de euro in Franta. De asta masinile frantuzesti nu mai au motoare mai mari de 2 litri de ceva timp.