Prețuri pentru noul BMW X7: start de la 83.000 de euro

Publicat marţi, 30.10.2018 15:14 de Cornel Șocariciu

BMW a publicat lista de prețuri pentru noul X7. Pe piața din România, cel mai mare SUV dezvoltat până în prezent de constructorului german este disponibil începând de la 83.062 de euro. BMW oferă o versiune echipată cu motor pe benzină și două variante cu motoare diesel.

BMW a prezentat noul X7 în urmă cu doar câteva săptămâni. Acum, constructorul german a publicat lista de prețuri și pentru piața din România.

Cel mai mare SUV oferit până acum de producătorul german are o lungime de 5.151 de mm, în timp ce ampatamentul măsoară 3.105 mm, valoare care se traduce prin spațiu suficient pentru toți pasagerii. Standard, noul X7 va fi oferit într-o configurație cu 7 locuri (2+3+2), însă BMW oferă și scaune individuale în locul banchetei standard. Indiferent de soluția aleasă, al doilea rând de scaune culisează pe o distanță de 14.5 centimetri.

Noul X7 are un portbagaj cu o capacitate de 326 de litri, valoare măsurată atunci când toate cele 7 locuri sunt utilizate. Prin rabatarea ultimului rând de scaune, volumul ajunge la 750 de litri.

Standard, noul X7 integrează un sistem de climatizare cu patru zone, dar opțional clienții pot miza și pe o varinată cu cinci zone. Aceasta din urmă dispune de un panou de comandă separat dedicat celui de-al treilea rând de scaune. Tot standard, noul X7 este oferit cu un sistem audio cu 10 incinte.

Trei motorizări vor fi disponibile în România. Fanii propulsoarelor pe benzină vor putea alege doar varianta X7 xDrive40i. Aceasta dispune de un motor de 3.0 litri cu șase cilindri care produce 340 CP la 5.500 rpm și 450 Nm între 1.500 și 5.200 rpm. Cuplat la o cutie automată cu 8 trepte (opțional Steptronic Sport), X7 xDrive40i accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.1 secunde.

Cei care preferă un motor diesel vor avea la dispoziție varianta X7 xDrive30d sau versiunea X7 M50d. Varianta diesel de bază vine cu un motor de 3.0 litri cu 6 cilindri care produce 265 CP și 620 Nm. Și în acest caz, cutia automată cu 8 trepte este oferită standard. Vârful de gamă X7 M50d este echipat tot cu motorul de 3.0 litri, dar de această dată resursele ajung la 400 CP și 760 Nm. Versiunea de top este echipată cu transmisia Steptronic Sport cu 8 trepte și accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.4 secunde. Viteza maximă se oprește la 250 km/h.

BMW spune că noul X7 va putea fi comandat și cu un pachet de off-road. Acesta integrează protecții suplimentare și propune patru moduri de rulare speciale: xSnow, xSand, xGravel și xRocks. Garda la sol este de 221 mm, unghiul de atac măsoară 25 de grade, iar adâncimea maximă a vadului pe care X7 îl poate traversa este de 500 de mm.

MOTORIZĂRI
Preț
(euro, TVA inclus)
 
Motor Putere
(CP)
Transmisie
3.0 
xDrive40i
Benzină
340 CP
Aut8,4x4 84.371
3.0
xDrive30d
Diesel
265 CP
Aut8,4x4 83.062
3.0
M50d
Diesel
400 CP
Aut8,4x4 107.933

După cum știți, BMW oferă și o serie de pachete opționale. În cazul lui X7, nemții vin cu pachetul Advanced Heating (2.150 de euro), pachetul Innovation (3.100 de euro) și pachetul First Class Upgrade (8.600 de euro).

Cei care vor bifa pachetul Advanced Heating vor primi următoarele echipamente: sistem de încălzire auxiliar, scaune față și spate încălzite, pachetul Heat confort (cotiere și volan încălzite) și suporturile de pahare din față cu sistem de control al temperaturii (acestea pot fi răcite sau încălzite în mod separat).

Pachetul Innovation oferă următoarele: faruri BMW Laserlight, asistentul la parcare și pachetul de sisteme de siguranță denumit Driving Assistant Professional.

Pachetul First Class Upgrade este cel mai costisitor dintre cele amintite mai sus, însă vine cu o suită generoasă de opționale. Clienții care vor miza pe acest pachet vor primi următoarele dotări: accesorii speciale de depozitare la nivelul portbagajului, plafon panoramic Sky Lounge, funcție Soft-Close, panou de bord acoperit cu piele, ornamente speciale de interior, parasolare pentru geamurile laterale spate, scaune față ventilate, scaune față Confort, sistem audio Harman Kardon, funcție de masaj pentru scaunele din față și pachetul Travel&Comfort.

Noul BMW X7 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW X7
xDrive30d
265 6.8 7 83.062
Mercedes-Benz GLS
350d
258 8 7.8 76.760
Range Rover
TDV6
275 7.6 7.9 103.292
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • SIMPLE MINDS, marţi, 30.10.2018 15:42

    Daca o septicemie estetica a ajuns sa fie *rasplatita* cu peste 100.000 euro (intr-o configurare la limita rezonabilului ) atunci starea de *sanatate* a designului auto bavarez e suficient de subreda. Sper ca OMS-ul -designului auto ,sperand ca intr-adevar exista o astfel de organizatie :-) sa previna o inevitabila pandemie a uratului in lumea auto.:-) Scheisse BMW !

  • q, marţi, 30.10.2018 16:41

    E pentru China cu dedicatie ,urata si....maaaaaare!

  • @Simple Minds, marţi, 30.10.2018 16:57

    Ai spus-o foarte bine! Altfel, cum se exprima cineva cu cateva zile in urma, nici eu nu inteleg ce cauta rinichii aia... sau testiculele alea.. sau râtul ala de porc supradimensionat...

  • SIMPLE MINDS, marţi, 30.10.2018 17:15

    In 1945 americanii au *aruncat* peste japonezi cu Little Boy. In 2018 aceeasi americani *arunca* peste toata planeta cu Ugly Big Boy. Numai timpul o sa stabileasca care a fost mai nociva pentru omenire !:-) Sper ca AM sa dispuna de simtul umorului si sa nu-mi marteleze comment-ul doar si pentru ca o banala ironie s-ar putea sa ascunda pan' la urma un mare adevar.

  • Corocsenie Adrian, marţi, 30.10.2018 17:18

    Un pret bun fata de Range Rover. Numai ca se justifica suma in plus la Range Rover numai pt design. Si de cand e aparut tot frumos a ramas. X7 e uratel din nastere din pacate.

  • Scrooge, miercuri, 31.10.2018 11:15

    Ati uitat la concurenti sa treceti Mercedes Actros si Man TGX.

  • Robotzelu, miercuri, 31.10.2018 19:45

    Se poate conduce cu categoria B?

  • Corocsenie Adrian, joi, 01.11.2018 00:15

    @Robotzelu Chiar nu inteleg de ce nu ii obliga sa aiba macar C1 :))