Preţuri pentru noul Audi TT pe piaţa noastră: de la 40.620 de euro pentru versiunea 2.0 TFSI de 230 CP
Noul Audi TT poate fi comandat începând de astăzi în România. Modelul german oferă o mulţime de inovaţii tehnologice, dar rămâne cel mai ieftin model din segmentul premium.
Cea de-a treia generaţie Audi TT, prezentată în premieră mondială anul trecut, poate fi comandată începând de astăzi în showroom-urile Audi din România. Coupe-ul sportiv al producătorului din Ingolstadt ese disponibil în prima fază în două versiuni de motorizare: 2.0 TFSI de 230 CP şi 2.0 TDI de 184 CP.
Preţul de pornire al noului Audi TT este de 40.620 de euro cu taxe incluse, în această sumă fiind acoperită versiunea 2.0 TFSI cu tracţiune faţă şi cutie manuală cu şase trepte. Dacă doriţi să optaţi pentru cutie automată S-Tronic cu 6 trepte, preţul creşte cu 2500 de euro. Tracţiunea integrală quattro mai adaugă 3500 de euro, ceea ce face ca un 2.0 TFSI quattro cu S-tronic să ajungă la 46.610 euro cu toate taxele incluse. În varianta diesel, Audi TT 2.0 TDI de 184 CP costă 41.960 de euro şi este disponibil la debutul comercializării exclusiv cu transmisie manuală, integrala quattro nefiind nici ea inclusă între opţiuni.
Ulterior, în cursul anului 2015, Audi va adăuga în oferta pentru TT atât preţurile pentru versiunea TTS (2.0 TFSI de 310 CP), cât şi pentru versiunile TT şi TTS Cabrio.
Drive test Automarket: Audi TTS 2015
Dotări standard Audi TT 2015 (selecţie) |
Jante din aliaj 17 inch |
Faruri şi stopuri LED |
Eleron pe hayon |
Oglinzi exterioare cu semnalizatoare LED |
Climatizare manuală integrată în aeratoare |
Volan sport multifuncţional |
Pedalier din inox |
Piele pe uşi, şi consola centrală |
Scaune cu reglaj manual |
Tapiţerie din stofă |
Sistem Virtual Cockpit cu display de 12.3 inch |
Navigaţie MMI Plus |
Asistent la părăsirea accidentală a benzii |
Senzori de parcare spate |
Frână de mână electromecanică |
Închidere centralizată cu telecomandă |
Noul AUDI TT: Motorizări şi preţuri
MOTOR | PUTERE CUPLU |
NOUL AUDI TT | ||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu S-Tronic 6 | cu 4x4 | ||
2.0 TFSI | 230 CP 370 Nm |
40.620 | 43.120 | 46.610 |
2.0 TDI | 184 CP 380 Nm |
41.960 | - | - |
Noul AUDI TT vs. concurenţa directă
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Audi TT 2.0 TFSI MT6 |
230 | 5.9 | 6.0 | 40.620 |
BMW Z4 Roadster sDrive28i |
245 | 6.8 | 5.7 | 46.128 |
Mercedes-Benz SLK 250 BlueEfficiency |
204 | 6.9 | 6.5 | 43.958 |
Porsche Cayman 2.7 |
275 | 8.2 | 5.7 | 46.844 |
Peugeot RCZ 1.6 TCP |
200 | 6.9 | 7.5 | 30.147 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
"cel mai ieftin din segmentul premium" Eu as pune la socoteala un Seria 2 care e 31.000Eu, Z4-ul si Caymanul fiind cu un cap mai sus asa ca "concurenta directa" e o alta gogorita marca VAG menita a evidentia un model al carui vanzari stagneaza si de care se trage ca de un cal mort. Nu inteleg ce cauta RCZ-ul in tabel: e cel mai ieftin iar prezenta acestuia la "concurenta" ii confera implicit titulatura de premium. Deci TT-ul nu e cel mai ieftin oricum ai intoarce foaia.