Prețuri pentru Audi Q5 facelift: start de la aproape 48.400 de euro

Publicat sâmbătă, 11.07.2020 10:44 de Cornel Șocariciu

Audi a publicat lista de prețuri a SUV-ului Q5 facelift. Pentru moment, modelul poate fi comandat doar în versiunea 40 TDI cu motor diesel de 2.0 litri și sistem mild-hybrid la 12V. Prețul de pornire pe piața din România este de 48.365 de euro.

La finalul lunii trecute, Audi a prezentat Q5 facelift. SUV-ul producătorului german propune câteva modificări la nivel estetic, și o serie de îmbunătățiri pentru interior.

Acum, Audi a publicat lista de prețuri a lui Q5 facelift pentru piața din România. Pentru moment, SUV-ul producătorului din Ingolstadt va fi disponibil doar cu o motorizare diesel.

Aceasta va purta indicativul Q5 40 TDI quattro și are un preț de pornire de 48.365 de euro. Versiunea pregătită de nemți este echipată cu motorul diesel de 2.0 litri care integrează și un sistem mild-hybrid la 12V. Varianta dezvoltă 204 cai putere și 400 Nm, iar resursele sunt gestionate de o transmisie automată cu șapte trepte și de un sistem de tracțiune integrală quattro.

LISTĂ DE PREȚURI AUDI Q5 FACELIFT
MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE
(Preț în Euro, TVA inclus)
MOTOR PUTERE
(CP)
TRANSMISIE Basic Advanced S Line
2.0 litri diesel
mild-hybrid
4 cilindri
204 Aut 7, 4x4 48.365 49.819 51.316

Versiunea Basic va fi oferită, printre altele, cu următoarele echipamente: jante din aliaj ușor cu diametrul de 17 inch, pachet de iluminare ambientală, hayon cu acționare electrică, sistem Keyless-Go, fauri cu LED, oglinzi exterioare încălzite și acționate electric cu lumini de semnalizare LED integrate, ornamente geamuri de culoare neagră, Audi Drive Select, sistem Audi Pre Sense City cu funcție de frânare automată de urgență cu funcție pentru recunoașterea pietonilor, computer de bord cu ecran monocrom cu diagonala de 5 inch, volan îmbrăcat în piele, sistem automat de climatizare, cruise control cu limitator de viteză, senzori de parcare spate, sistem audio cu 8 incinte și sistem Audi Connect. 

AUDI Q5 FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Alfa Romeo Stelvio
2.2 litri diesel, AWD
Super
190 5.7 7.6 43.228
Audi Q5 facelift
2.0 litri diesel
40 TDI quattro
Basic
204 6.3 7.6 48.365
BMW X3
2.0 litri diesel
xDrive20d
Standard
190 5.9 7.9 48.909
Jaguar F-Pace
2.0 litri diesel
20d AWD
Pure
180 6.1 9.0 52.955
Land Rover Discovery Sport
2.0 litri diesel
D180 AWD
Standard
180 5.3 10.1 44.625
Mercedes-Benz GLC
2.0 litri diesel
GLC 220d 4Matic
Standard
194 5.9 7.9 51.690
Volvo XC60
2.0 litri diesel
B4 D AWD
Momentum
197 6.1 8.3 49.860
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate

  • Tatraurs, sâmbătă, 11.07.2020 10:55

    Cu 53 000 de dolari cu toate taxele (adica 47000 euro) iti iei in SUA Audi q5 Plug-in hybrid 55tfsi de 350 cai si echipat foarte bine.

  • someone, sâmbătă, 11.07.2020 12:13

    jesus, da stelvio ala e racheta fata de ceilalti din tabel

  • joe, sâmbătă, 11.07.2020 16:06

    XC xc 60 sunt si cu tractiune integrala si mild hybrid diesel https://www.autoscout24.de/angebote/volvo-xc60-b4-d-awd-geartronic-inscription-licht-m-s-ladepro-diesel-schwarz-c413fd75-600d-4bfc-896b-edc4c9820621?cldtidx=5&cldtsrc=listPage

  • cornel.socariciu, duminică, 12.07.2020 09:27

    @joe Mulțumim pentru observație. Am completat tabelul.

  • someone, duminică, 12.07.2020 12:01

    si acum stelvio e la aceeasi acceleratie cu nemtii: m-am linistit

  • sandu, luni, 13.07.2020 08:41

    pai pretul pt q5 e chiar bun comparativ cu concurenta si vine cu ceva dotari. plus acel discount urias de la dealeri obtii un pret f bun.

  • PMC, luni, 13.07.2020 12:04

    @Sandu: Care discount urias? Ce dealeri dau discounturi uriase? Sunt curios ce economii reale are acel sistem hibrid in conditiile in care oricum, asa cum se stie, Diesel-ul e cel mai eficient motor existent la ora asta. Sunt curios daca merita acea complicaciune in toata ecuatia. Tare ma tem ca totul e doar de dragul cifrelor si a "norimei" de hibrizi la hectar, cerute din pix de creaturile de la Brucsel. Si tare ma tem ca toata porcaria asta se traduce in cateva mii bune de euri in plus la fiecare bucata vanduta. In numele luminoasei integrari in absolut cu planeta verde si cu gargaunii din capul verzilor profitori.

  • @PMC, luni, 13.07.2020 12:44

    Foarte pertinenta observatia. Sub masca ecologizarii, sistemul mild hibrid creste performantele la acceleratie, fara a avea efect notabil asupra consumului.

  • alex, marţi, 14.07.2020 15:27

    M-as amuza (si intrista oarecum) ca dupa o ratacire de 10 ani in teritoriul benzinelor, hibridelor si electricelor sa se revina la diesel si sa se accepte ca la consum e mult mai bun si mai potrivit pe o masina de la compacta in sus si pe cvasi-majoritatea cross-urilor si suv-urilor. Si cele euro 6 cu adblue si filtre de particule sunt si curate. N-am sa uit niciodata cum vorbea taica-meu prin anii 90 cu un prieten cu un Opel Ascona diesel si ii zicea ca mergea la mare cu familia cu un consum de 3%. Sigur, nu gonea si nu se grabea. Consumul asta nu e atins nici azi la 40 de ani distanta de nici o masina pe benzina comparabila. Cu toate turbinele, hibridizarile, downsizingurile si gadgeturile benzina ramane la distanta considerabila fata de diesel. Si distanta creste odata cu greutatea si gabaritul.