Prețuri Opel Crossland X în România: SUV-ul german pleacă de la 12.900 de euro

Publicat luni, 22.05.2017 08:30 de Cornel Șocariciu

Opel a publicat lista de prețuri pentru Crossland X. În România, SUV-ul de segment B pleacă de la puțin peste 12.920 de euro cu TVA.

Opel a publicat lista de prețuri pentru noul Crossland X. SUV-ul de segment B a înlocuit Meriva, iar acum promite să atragă și mai mulți clienți de partea Opel.

Cel mai accesibil Opel Crossland X vine în varianta de echipare Enjoy. Sub capota acestuia se află motorul pe benzină de 1.2 litri cu trei cilindri care produce 81 de cai putere. Prețul de pornire pentru această versiune este de 12.920 de euro cu TVA. Cel mai accesibil diesel vine tot în echiparea Enjoy. Motorul de 1.6 litri de 99 CP echipat cu transmisia manuală cu cinci rapoarte are un preț de pornire de 15.320 de euro cu TVA.

Echiparea Enjoy vine cu următoarele sisteme de asistare și siguranță: asistență la pornirea în pantă, avertizare pentru părăsirea benzii de rulare, Opel OnStar, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație și tempomat.

Cea de-a doua echipare disponibilă se numește Innovation, iar prețurile pleacă de la 14.370 de euro cu TVA.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Enjoy Innovation
1.2 Benzină
81 CP
Man5 12.920 14.370
1.2 Benzină
110 CP
Man5 S&S
Aut6 S&S
14.460
15.900
15.910
17.350
1.2 Benzină
130 CP
Man6 S&S 14.720 16.170
1.6 Diesel
99 CP
Man5
Man5 S&S
15.320
15.620
16.770
17.070
1.6  Diesel
116 CP
Man6 S&S 16.120 17.570

Opel Crossland va fi disponibil cu motorul de 1.2 litri benzină în versiunile de putere de 81 CP, 110 CP și 130 CP, iar propulsorul diesel de 1.6 litri este oferit în varianta de 99 CP sau în cea de 116 cai putere. Unitatea pe benzină poate fi cuplată și la o cutie de viteze automată cu șase trepte.

NOUL OPEL CROSSLAND X vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
OPEL Crossland X
1.6 Enjoy
116 4.0 9.9 16.120
RENAULT Captur
1.5 dCi Zen
110 3.7 11 16.200
PEUGEOT 2008
1.6 Blue HDI Active
120 3.7 9.6 19.008
FORD EcoSport
1.5 TDCi Trend
95 4.4 14 17.150
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • someone, luni, 22.05.2017 12:56

    ma intreb daca motorul de 1.6 diesel e cel al grupului psa sau cel al lui opel....pt ca, parerea mea, cel al lui opel e superior celui de la psa

  • Andy, luni, 22.05.2017 14:07

    Preturile sunt intr-adevar foarte bune si vedem cam cum pozitioneaza PSA marca Opel pe viitor: sub Peugeot (2008 incepe de la 14.147 euro), la preturi comparabile cu Renault. In cazul in care Citroen va veni cu un C3 Aircross/Cactus, cu siguranta ca va avea preturi sub acest Opel, Citroen reprezentand de altfel marca entry a grupului. Per total imi place si sicer nu va de ce ai alege o Ibiza model nou (ca tot a creat controverse cu preturile mari afisate acum cateva zile) in detrimentul modelului din articol, mai ales ca dimensiunile sunt comparabile iar modelul Opel mizeaza pe un spatiu interior (inclusiv portbagaj) mai generos - asta la aceeasi bani.

  • vianu, luni, 22.05.2017 14:22

    o fi Crossland sub 2008 dar tot mi se pare peste Captur si mult peste Ecosport, fiindu-mi inca neclar, la Ford, ce versiune va fi produsa la Craiova. Exista diferente notabile intre Ecosport-ul american (mult mai ok) si cel european

  • maximuspc, luni, 22.05.2017 15:04

    Nu inteleg ratiunea de a fi a masinii asteia. Arata excelent, nimic de zis, dar e mica, nu ofera 4x4, nu inteleg de ce ai cumpara asa ceva?! Pentru ca stai un pic mai sus in ea si aminteste de un tot-teren? Nu inteleg... In fine...

  • Adi, luni, 22.05.2017 15:17

    Un design slab. Cel putin linia aia cromata in stil "car mortuar" din partea din spate strica tot farmecul masinii. In plus, masina pare "umflata", nu are nici o coerenta in linia din fata si cea dorsala. Asa este si la Astra break, un amalgam de stiluri puse anapoda. Am vazut pe un site strain un review ieri la acest model si am ramas socat sa constat ca este numai plastic tare pe usi si pe consola centrala (cu exceptia partii superioare a bordului), in rest plastic, plastic si iar plastic, fara o "rupere" de monotonie cu putin textil. Ce sa-i faci, masinile anului 2017....

  • vianu, luni, 22.05.2017 15:44

    @Adi linia cromata "subtiaza" zona superioara a caroseriei. Nu cred sa iti fie greu sa iti imaginezi break-ul fara acea linie si sa recunosti ca exact asta face...diminueaza din senzatia de "bulky" specifica break-urilor/SUV-urilor obligand practic ochii sa se opreasca mai jos decat e plafonul in realitate. depsre amestecul de stiluri....as zice mai degraba ca partea din fata (tipica Opel) se potriveste cu posteriorul ( ce aduce cu Bolt)

  • m, luni, 22.05.2017 16:05

    Mai uit la trapele panoramice, spectaculos dar sa nu va luati, o durere de cap, cat ar fi de termo si anti uv sticla aia, tot nu scapi de efectul de sera, chestia aia e misto doar iarna si cand soarele e jos, o chestie pur comerciala (am asa ceva si regret in fiecare zi mai insorita))