Prețuri noul Peugeot 408 în România: start de la 33.600 de euro

Publicat vineri, 04.11.2022 11:01 de Alexandru Monenciu

Noul Peugeot 408 poate fi comandat la noi în țară. Modelul francez pornește de la 33.600 de euro și este disponibil alături de o motorizare convențională, pe benzină, și un sistem de propulsie plug-in hybrid în două versiuni de putere.

Constructorul francez de automobile a lansat noul 408 în vara acestui an, mai exact în luna iunie. Acum, geamănul lui Citroen C5 X poate fi comandat și pe piața din România.

Clienții au la dispoziție 3 niveluri de echipare: Allure, Allure Pack și GT.

În ceea ce privește gama de motorizări, noul Peugeot 408 poate fi comandat cu propulsorul pe benzină PureTech cu 130 CP și transmisie automată cu 8 rapoarte. Avem apoi sistemul de propulsie plug-in hybrid, disponibil cu 180 sau 225 de cai putere.

La noi în țară, noul 408 pornește de la 33.600 de euro cu TVA inclus.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Peugeot 408
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Allure
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
33.600
1.6 PHEV 180 CP
360 Nm
44.200
ECHIPARE Allure Pack
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
35.200
1.6 PHEV 180 CP
360 Nm
45.200
1.6 PHEV 225 CP
360 Nm
47.500
ECHIPARE GT
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
38.100
1.6 PHEV 180 CP
360 Nm
48.100
1.6 PHEV 225 CP
360 Nm
50.400

Echiparea standard include, printre altele, jante de 17 inch, grilă cromată, faruri Eco LED, tapițerie Mi-TEP/Fractil și cusături verzi, volan îmbrăcat în piele, climatizare pe două zone, instrumentar de bord digital cu ecran de 10 inch, display central de 10 inch pentru sistemul multimedia și sistem audio cu 6 difuzoare.

Pe lista cu sisteme de asistență regăsim Active Lane Departure Warning, Safety Plus Pack, Active Safety Brake, tehnologia Visiopark și recunoaștere extinsă a semnelor de circulație (versiunea PHEV).

Noul Peugeot 408 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Peugeot 408
1.2 PureTech
130 6.0 10.4 33.600
Citroen C5 X
1.2 PureTech
130 - - 31.500
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Peugeot

  • parere, vineri, 04.11.2022 13:20

    Ce prostie sa pui pe masina asta rasnita aia de 1.2.

  • nsrei, vineri, 04.11.2022 14:43

    waww...voiam si eu versiunea GT dar am numai 400 euro, din pacate imi lipsesc 50000. Ce ma fac?

  • Ryce, vineri, 04.11.2022 15:43

    Răspuns: credit pe viață

  • r, vineri, 04.11.2022 17:27

    Cine nu este mulțumit de Peugeot 508 poate să își ia DS 9 care are aceleași performanțe dar pentru că e făcut în China costă cu minim 10. 000 coco mai mult. Dar mai trebuie să spun că rafinamentul franțuzesc este superior celorlalte

  • ., vineri, 04.11.2022 23:30

    Eftin...doar 33.000 ? un chilipir. Faci credit vreo 10 ani și ești fericitul proprietar al acestei minunății a tehnicii moderne.

  • @nsri, sâmbătă, 05.11.2022 03:19

    du-te la cotroceni si cere un salariu ca afara..si 6 case "pa dreapta"

  • Dutz, sâmbătă, 05.11.2022 22:27

    Cati din cei 180 de cai mai rămân când se termina bateria?… după vreo 50 km, zic si eu ca le-a fost lene sa scrie.

  • @Dutz, duminică, 06.11.2022 09:54

    cam la fel ca atunci cand fortezi o masina termica de 180CP sa mentina constant 180CP

  • @guguman, duminică, 06.11.2022 17:35

    După vreo 600-700 km oprești la benzinărie. Întoarce-te la școală! Îți faci rău singur.

  • zagado26, luni, 07.11.2022 11:09

    @parere - Râşniţa aia de 1.2 a fost pusă pentru că nu au reuşit să se încadreze în noile norme de poluare cu motorul termic de 1.6 şi după cum vezi e singurul motor clasic, fără hibridizare. @guguman - te opreşti la benzinărie cam la 550 km. dacă nu faci excese, maxim 140 cu câteva vârfuri de 150-160. Vorbesc de 5008 GT cutie automată, motorul de 1.6 benzină cu 180 cai. Consum afară cam 7,6 în condiţiile astea.

  • StM, vineri, 24.02.2023 18:14

    E extrem de interesant cum exista o lene a celor care le testeaza de a face acest test complet. Adica...sincer. Cat consuma cand nu ai baterie? Cat mergi real electric? Cat consuma la mers normal, nu la 90 km/h si cu sireturile legate de volan. Inteleg ca e politically correct sa sustinem cifrele producatorului sau ceva apropiat, dar realitatea cand o prezentam? Motor de 1.2 pe caroseria asta e orice, numai sportiv nu. Iar cel de 1.6 va avea orice consum, mai putin ce dati voi, zagado a zis bine. Ok, e o masina frumoasa, noua, cu o multime de tehnologie....si cu un pret pe masura! Sa nu uitam acest aspect.

  • WTF, luni, 03.04.2023 20:21

    Cainii latra ursu’ trece… la la si foie verde!

  • Florin, sâmbătă, 06.04.2024 01:22

    Eu am achizitionat modelul 408 gt phev 225 cp si sunt foarte multumit. Autonomie full electric aprox 55-60km la mers normal in localitate. Consum cu bateria descarcata, aprox 6-7 l/100km. Dupa ce bateria se termina, din 225cp ramai cu 180cp, suficienti. Pentru cei care isi dau cu parerea si habar nu au despre ce vorbesc, am testat si motorul de 1.2 si este decent. Masina are aprox 1.3 tone, nu e foarte grea si motorul face fata fara probleme dar si datorita transmisiei. Nu e o masina pt marii vitezomani ai tarii, respecti limitele de viteza si te bucuri de modul in care se conduce.