Prețuri noul Jaguar XF în România: rivalul lui BMW Seria 5 pleacă de la 46.500 de euro.

Publicat vineri, 09.10.2015 15:55 de Bogdan Mirică

Jaguar a dezvăluit oficial prețurile noului XF pe piața din România. Rivalul lui BMW Seria 5 și Audi A6 este disponibil cu trei motoare diesel și cu trei unități benzină.

Prezentat în premieră mondială în primăvara acestui an, noul Jauar XF debutează oficial și pe piața din România. A doua generație a sedanului premium vine să ridice miza într-un segment destul de disputat între BMW Seria 5, Mercedes Clasa E și Audi A6. Este un moment potrivit pentru debut, având în vedere că toți ceilalți rivali germani așteaptă o nouă generație, fiind deja de multă vreme pe piață.

Noua generație XF vine cu un design inspirat de XE și cu dimensiuni ceva mai generoase, ampatamentul fiind acum mai mare cu 51 de mm. Asemeni lui XE, Jaguar mizează pe o platformă alcătuită în proporție de 75% din aluminiu, care ajută la reducerea masei totale cu 190 de kilograme față de vechiul model.

Pe piața din România, noul XF vine cu trei motorizări diesel: două cu o capacitate de 2.0 litri, dar care oferă 163 și 180 de cai putere, și una de 3.0 litri și 300 de cai putere. Cei care preferă benzina vor avea, de asemenea, destule opțiuni: un motor de 2.0 litri turbo, cu 240 de cai, și două versiuni de putere ale unității supraalimentate de 3.0 litri, cu 340 și 380 de cai putere.

Jaguar XF: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI

MOTORIZARE PUTERE
CUPLU
TRANSMISIE NOUL Jaguar XF
PREŢ
(euro cu TVA)
PREȚ cu AWD
(euro cu TVA)
Echipare PURE
E 2.0 d 163 CP
380 Nm
Manuală 6 trepte 46.500
E 2.0 d 163 CP
380 Nm
Automată 8 trepte 48.980
2.0 d 180 CP
430 Nm
Manuală 6 trepte 47.740
2.0 d 180CP
430 Nm
Automată 8 trepte 50.220
2.0 i 240 CP
340 Nm
Automată 8 trepte 53.816
3.0 V6 340 CP
450 Nm
Automată 8 trepte 65.968 68.820
Echipare PRESTIGE
E 2.0 d 163 CP
380 Nm
Manuală 6 trepte 50.344
E 2.0 d 163 CP
380Nm
Automată/8 trepte 52.824
2.0 d 180 CP
430 Nm
Manuală 6 trepte 50.716
2.0 d 180 CP
430Nm
Automată 8 trepte 53.320
2.0 i 240 CP
240 Nm
Automată 8 trepte 59.916
3.0 d 300 CP
700 Nm
Automată 8 trepte 67.332
3.0 V6 340CP
450 Nm
Automată 8 trepte 68.200 70.928
Echipare PORTFOLIO
E 2.0 d
163 CP
380 Nm
Manuală 6 trepte 53.072
E 2.0 d 163 CP
380 Nm
Automată 8 trepte 55.676
2.0 d 180 CP
430 Nm
Manuală 6 trepte 54.436
2.0 d 180 CP
430 Nm
Automată 8 trepte 57.040
2.0 i 240 CP
340 Nm
Automată 8 trepte 60.512
3.0 d 300 CP
700 Nm
Automată 8 trepte 71.052
3.0 V6 340 CP
450 Nm
Automată 8 trepte 71.796 74.400
Echipare R-SPORT
E 2.0 d 163 CP
380 Nm
Manuală 6 trepte 51.460
E 2.0 d 163 CP
380 Nm
Automată 6 trepte 53.940
2.0 d 180 CP
430 Nm
Manuală 6 trepte 52.948
2.0 d 180 CP
430 Nm
Automată 8 trepte 55.552
2.0 i 240 CP
340 Nm
Automată 8 trepte 59.024
3.0 d 300 CP
700 Nm
Automată 8 trepte 69.316
3.0 V6 340 CP
450 Nm
Automată 8 trepte 70.060 72.788
JAGUAR XF-S
3.0 V6 S 380 CP
450 Nm
Automată 8 rapoarte 73.904 76.632

Disponibil cu cinci niveluri de echipare, noul Jaguar XF are un preț de pornire de 46.500 de euro cu TVA inclus, valabil pentru versiunea de 2.0 litri diesel cu 163 de cai putere și primul nivel de echipare, denumit Pure.

Acesta oferă în standard pilot automat, sistem start-stop, asistență la plecarea din rampă, Jaguar Drive Control (moduri de rulare Dinamic, Eco, Iarnă și Normal), Torque Vectoring, frână de parcare electrică, indicator uzură plăcuțe de frână, Jaguar Sense (acționarea prin senzori a iluminării ambientale), climatizare pe două zone, sistem frânare de urgență autonom, avertizare la părăsirea benzii de rulare, stopuri parțiale cu LED, geamuri electrice, oglinzi electrice și încălzite, conectivitate AUX și USB, conexiune Bluetooth, jante de 17 inch din aliaj, scaune cu stofă premium, lumini permanente de zi, bord acoperit cu piele sintetică, inserții cromate și volan multifuncțional îmbrăcat în piele.

Jaguar XF vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Jaguar XF
2.0 d, Pure, Manuală 6 trepte
180 4.3 8 47.740
BMW Seria 5
520d
190 4.3 7.9 46.748
Audi A6
2.0 TDI
190 4.4 8.4 47.224
Mercedes E-Klasse
E220 CDI
170 4.7 8.7 46.295
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • Scorpionul_negru, vineri, 09.10.2015 17:46

    Ceva mai bun ca A6 si E class dar sub seria 5.

  • S, vineri, 09.10.2015 19:51

    Scorpioane, deja din poze iti dai seama ca e atat de bun ? :))

  • Scorpionul_negru, vineri, 09.10.2015 20:06

    @S Am mers cu modelul mai vechi cu facelift. Din cate vad nu e nici o diferenta intre ele. Navi mai mare si stopuri mai urate.Tehnic sunt apropiate. Iar seria 5 mi s-a parut o masina mai buna ca XF. Mult mai buna !!

  • unckle, vineri, 09.10.2015 21:30

    cand esti prezentat ca "rival" al cuiva ...

  • Bethurbazal, sâmbătă, 10.10.2015 17:07

    Are sanse, acum că n-or să se mai vândă atâtea A6. ;)

  • MPT, sâmbătă, 10.10.2015 18:30

    Nici nu a fost bine lansat si deja unii stiu cat de bun este.

  • Madalescu_Georgian, sâmbătă, 10.10.2015 22:22

    @Scorpioane, du-te tata si lasa-ne, stim ca esti ''expert'' :))))) Probabil cel mai bun pret din segment. Insa performantele ca si la concurenta mi se par slabe . Acceleratiile variaza intre 8 si 9 sec ? Pe bune ? Cu aproape 200 de cai ? Slab!

  • Scorpionul_negru, sâmbătă, 10.10.2015 23:51

    Pustane !! Mai ai un am si ar trebuii sa te coci la minte ! Pe urma mai vb. Pana atunci pune mana si trece cu bine bacul !

  • dany, luni, 12.10.2015 08:42

    La generatiile precedente, in testele comparative Jaguar a iesit clar sub Mercedes/ BMW/ Audi cel putin pe partea dinamica (dar nu numai). Insa cel putin pe partea dinamica, rafinament coroborat cu performante ale motorului etc. tot in urma sunt si Lexus/ Infiniti etc. De aceea pt mine este un mister de ce Jaguar vinde atat de putin. Mascar la nivelul Infiniti (minim) ar trebui sa fie dar ceva nu le iese. Macar la imagine de marca sunt la nivelul Mercedes (clar peste japoneze si chiar Audi)