Prețuri noul BMW X1 în România: start de la 41.200 de euro
Noua generație BMW X1 poate fi comandată în România. Momentan, SUV-ul poate fi comandat alături de patru motorizări convenționale, dar ulterior va fi disponibilă și versiunea electrică iX1 xDrive30.
La îneputul lunii iunie, BMW a prezentat lumii întregi noua generație X1. Pe scurt, constructorul bavarez a operat câteva modificări la nivelul designului, cel mai mic SUV din portofoliu câștigând de asemenea și la capitolul tehnologie.
Totodată, X1 a crescut în dimensiuni față de generația anterioară.
Acum, noul BMW X1 poate fi comandat în România. Modelul german este disponibil, momentan, cu patru motorizări convenționale, iar clienții au la dispoziție două niveluri de echipare: cel de bază și xLine.
Ulterior, gama va fi completată de versiunea electrică iX1 xDrive30. Aceasta va oferi două motoare electrice, 313 CP, 494 Nm și până la 438 de kilometri autonomie,
Până atunci, gama de motorizări include două propulsoare pe benzină și două diesel. În prima categorie intră unitatea de 1.5 litri cu 136 CP și 230 Nm și agregatul de 2.0 litri micro-hibrid, cu 218 CP și 320 Nm cuplu.
De partea cealaltă avem motorul de 2.0 litri diesel cu 150 CP și 360 Nm, și propulsorul de 2.0 litri micro-hibrid cu 211 CP și 400 Nm. Indiferent de alegere, transmisia este una automată cu 7 trepte și dublu ambreiaj.
MOTOR | PUTERE CUPLU |
NOUL BMW X1 |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată |
||
ECHIPARE de Bază | |||
X1 sDrive18i | 136 CP 230 Nm |
41.213 | 41.480 |
X1 xDrive23i | 218 CP 320 Nm |
- | 53.995 |
X1 sDrive18d | 150 CP 360 Nm |
43.285 | 43.562 |
X1 xDrive23d | 211 CP 400 Nm |
- | 55.066 |
ECHIPARE xLine | |||
X1 sDrive18i | 136 CP 230 Nm |
43.673 | 43.940 |
X1 xDrive23i | 218 CP 320 Nm |
52.509 | 52.776 |
X1 sDrive18d | 150 CP 360 Nm |
45.755 | 46.022 |
X1 xDrive23d | 211 CP 400 Nm |
53.580 | 53.847 |
Cel mai accesibil BMW X1 pornește în România de la 41.213 euro. Lista cu dotări standard include, printre altele, faruri și stopuri cu LED, jante din aliaj, BMW Live Cockpit Plus cu ecran curbat, sistem de operare BMW 8, sistem de climatizare pe 2 zone și volan sport îmbrăcat în piele.
Pilotul automat cu funcție de frânare, camera video pentru mersul cu spatele și asistentul la parcare cu sistem activ de asistență la parcare sunt standard.
Noul BMW X1 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW X1 sDrive18i |
136 | 6.3 | 9.2 | 41.213 |
Audi Q3 35 TFSI |
150 | 5.6 | 9.5 | 32.857 |
Mercedes GLA GLA 200 |
163 | 6.7 | 8.7 | 38.940 |
Volvo XC40 1.5 T2 |
129 | 7.4 | 11.0 | 35.430 |
Range Rover Evoque P160 FWD |
160 | 7.9 | 10.3 | 50.579 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via BMW
Interesant motorul ala de 2.0i dar si diferenta de bani fata de 1.5i e "interesanta" Cred totusi ca e ceva gresit in articol (poate corectati): de ce unele sunt mai scumpe in echiparea de baza si altele invers.