Prețuri noua Skoda Scala facelift în România: start de la 16.900 de euro
Noua Skoda Scala facelift poate fi comandată pe piața din România. Modelul constructorului din Mlada Boleslav pornește de la 16.863 de euro, cu TVA inclus.
Skoda Scala facelift tocmai a intrat în producția de serie, iar clienții din România pot comanda deja modelul constructorului ceh. Au la dispoziție două niveluri de echipare, adică Essence și Selection.
Gama de motorizări este compusă numai din unități pe benzină, cu puteri cuprinse între 95 și 150 de cai putere. Agregatele pot fi alăturate unei transmisii manuale, cu 5 sau 6 rapoarte, dar și unei cutii de viteze automate DSG.
Cea mai accesibilă Skoda Scala facelift pornește în România de la 16.863 de euro, cu TVA inclus. Este vorba despre versiunea echipată cu motor 1.0 TSI, de 95 CP, transmisie manuală cu 5 trepte și nivelul de echipare Essence.
MOTOR | PUTERE CUPLU |
NOUA Skoda Scala facelift |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | ||
ECHIPARE Essence | |||
1.0 TSI | 95 CP 175 Nm |
16.863 | - |
ECHIPARE Selection | |||
1.0 TSI | 95 CP 175 Nm |
18.731 | - |
1.0 TSI | 115 CP 200 Nm |
19.367 | 20.885 |
1.5 TSI | 150 CP 250 Nm |
21.560 | 23.079 |
Echiparea standard include, printre altele, faruri și stopuri LED, jante din oțel, cu diametrul de 16 inch, instrumentar de bord digital, cu display de 8 inch, ecran central de 8.25 inch pentru sistemul multimedia și aer condiționat cu reglaj manual.
De asemenea, printre sistemele de siguranță oferite în standard regăsim sistemul de avertizare și frânare de urgență (Front Assistant), Lane Assist, limitatorul de viteză și sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri.
Noua Skoda Scala facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Skoda Scala 1.0 TSI |
95 | 5.2 | - | 16.863 |
Kia Ceed 1.0 T-GDi |
120 | 5.2 | 11.2 | 19.407 |
Volkswagen Golf 8 1.0 TSI |
110 | 4.6 | 10.2 | 19.546 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Skoda
@AM - atât s-a putut în materie de poze ? În sfârșit , din ce vad pe alte poze de prin alte părți, au tăiat doar colturile alea de jos si spre exterior( într-adevăr erau aiurea) ale farurilor , dar solutia tot pare aiurea vizual, practic apare acolo un fel de ornament mare și colturos al barei fata care pare ca trece direct peste unghiul ala de la farul vechi ! În rest eu nu vad nimic schimbat. Iar interiorul e practic identic. Nu imi vine sa cred ca au păstrat acelasi levier de acum 15 ani pt automata și tot levierul ala manual pt frâna de mana !!! Levierul ala de la cutie este supradimensionat și obstrucționează accesul la amaratul alacde spațiu de sub bord , nu odată am mutat din greșeală levierul în modul manual încercând sa imi strecor mana după telefon sau ceva de pe acolo. Și aceleași plastice dure , da, totul e solid și bine legat , dar materiale prea dure . Impresia generala în interior e ca e destul de îmbătrânit și da o serioasa senzație de ieftin. De altfel, cum am spus și în alte ocazii, Skoda forțează cu acest model poziționarea în clasa compactă, dar luata la puricat , masina își trădează clar originea subcompacta a platformei. Asa ca nu mai încercați sa o comparati cu alte compacte , ca nu are șanse , decât în ceea ce priveste spațiul ( dar și aici as atrage atenția ca pe latime în interior e mai apropiat de subcompacte). Nu ma înțelegeți greșit, masina e ok , își merita banii , am condus-o aproape 2 ani pana de curând, dar repet , priviti-o ca pe o subcompacta de dimensiuni mari , sau mai bine spus o subcompacta break. La acea clasa ar fi no 1 , dar la clasa compactă se descurca greu . Ma asteptam sa facă un update serios cu ocazia acestui facelift. Dar chiar nu e nimic notabil. Măcar pretul a rămas și ala tot pe acolo. Motorul de 1,5 e distractiv pe masina asta, fiind relativ usurica , dar va recomand manuala , fiindca automata are o singură grija- consumul și taie mult din potențialul lui , dar atenție ca tinde sa piardă aderenta pe fata , fiind cred prea usoara pe puntea față. Aștept cu mare interes generatia următoare.