Prețuri noua Kia Sportage facelift în România: start de la 32.300 euro

Publicat miercuri, 13.08.2025 14:25 de Tiberiu Safta

Noua Kia Sportage facelift a ajuns acum și în România. Pe piața noastră, SUV-ul de dimensiuni compacte are un preț de pornire de 32.300 euro.

Prezentată mai devreme în această vară, noua Kia Sportage facelift este acum disponibilă și în România. Noul SUV de clasă compactă va putea fi ușor de recunoscut față de vechiul model datorită unor faruri LED noi și al unei grile cu un design nou. Interiorul este și acesta puțin diferit față de modelul de până acum. Aici avem un volan nou și aeratoare cu un design nou.

Pe piața noastră, noua Kia Sportage facelift este oferită cu 4 linii de echipare și cu două motorizări, una pe benzină T-GDI de 1.6 litri și un motor diesel mild-hybrid, tot de 1.6 litri. Cele două motoare sunt cuplate în standard la o cutie manuală cu 6 trepte. Opțional, este disponibilă și o cutie automată cu 7 trepte și cu dublu ambreiaj. De asemenea, există și două versiuni în ceea ce privește roțile motrice: tracțiune față și tracțiune integrală.

Motorul pe benzină 1.6 T-GDI dezvoltă 150 de cai putere, în timp ce motorizarea diesel mild-hybrid de 1.6 litri livrează 136 de cai putere.

Echiparea de bază Urban are un preț de pornire de 32.308 euro în versiunea cu motor pe benzină. Dacă alegi motorul diesel, această versiune va avea un preț de pornire de 34.502 euro. În echiparea de bază, noua Kia Sportage facelift primește următoarele dotări: faruri LED, asistent pentru evitarea coliziunilor frontale, asistent la rularea pe autostradă, cruise control inteligent cu funcție stop&go, sistem pentru menținerea benzii și un ecran central de 12.3 inch, printre altele.

Urmează echiparea Comfort Line, care pleacă de la 34.047 euro pentru versiunea cu motor pe benzină, respectiv de la 36.241 euro pentru motorizarea diesel. A treia echipare se numește Business Line și are un preț de pornire de 36.870 euro pentru motorizare pe benzină, respectiv de 39.066 euro pentru motorizarea diesel.

La final, echiparea de top GT Line are un preț de pornire de 37.781 euro (benzină) și de 39.976 euro (diesel). Lista completă cu prețurile noii Kia Sportage facelift poate fi văzută mai jos.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Kia Sportage facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată cu Tracțiune Integrală
ECHIPARE Urban
1.6 T-GDI 150 CP
250 Nm
32.308 33.806 35.536
1.6 CRDI MHEV 136 CP
280 Nm
34.502 35.762 -
ECHIPARE Comfort Line
1.6 T-GDI 150 CP
250 Nm
34.047 35.545 37.275
1.6 CRDI MHEV 136 CP
280 Nm
36.241 37.740 -
ECHIPARE Business Line
1.6 T-GDI 150 CP
250 Nm
36.870 38.368 40.098
1.6 CRDI MHEV 136 CP
280 Nm
39.066 40.564 -
ECHIPARE GT Line
1.6 T-GDI 150 CP
250 Nm
37.781 39.278 41.009
1.6 CRDI MHEV 136 CP
280 Nm
39.976 41.474 -

Noua Kia Sportage facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Kia Sportage
1.6 benzină, T-GDI
150 7.1 9.7 32.308
Dacia Bigster
1.2 benzină MHEV
140 5.4 10 23.350
Renault Austral
1.3 benzină MHEV
160 6.3 9 31.600
Hyundai Tucson
1.6 benzină
160 6.8 9.9 27.467
Toyota RAV4
2.5 hibrid
222 5.7 8.1 43.636
Volkswagen Tiguan
1.5 benzină MHEV, eTSI
130 5.9 10.6 35.820
Skoda Karoq
1.5 benzină, TSI
150 6 8.9 30.813
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Kia

  • Marius, miercuri, 13.08.2025 15:42

    Cu speranta ca nu voi supara prea multa lume, o sa zic ce am de zis. Am fost sa le vad fizic, le-am cercetat prin toate cotloanele internetului si am taiat de pe lista Kia Sportage si Hyundai Tucson, desi, datorita pretului, ar fi fost primele optiuni pentru formatul asta de masina de care sunt interesat, in ciuda consumului lor semnificativ peste medie pentru care sunt renumite. Masinile sunt ok per ansamblu, atrag prin modernitate si dotari interioare insa motorizarile si transmisiile nu m-au convins deloc si nu ma refer la caii putere sau cuplu, care prea putin conteaza, ci la solutiile constructive. In ciuda garantiei extinse (atentie mare la conditiile de acolo) nu sunt ceea ce trebuie pentru o utilizare fiabila pe minim 10 ani. De asemenea, la coreene am observat si unele elemente de caroserie, suspensie, faruri si subcadru al scaunelor la fel de fragile ca in urma cu 25 ani, facute strict pe reducere de costuri. Mi-a readus in memorie un mic sedan Hyundai Accent de prin anii 2000, relativ nou la acea data, cu care mergeam ocazional si care scartia din toate incheieturile. Mai rau de atat am vazut doar la Ford si Dacia, pe care nici nu le-am mai luat in calcul, din multiple motive. Acum voi merge sa studiez alternativele de la Toyota, Stellantis, VW si Renault, in exact aceasta ordine a probabilitatii de cumparare. Multi mi-au recomandat sa nu exclud nici noile marci din China, precum MG sau Geely, insa in absenta unui istoric al fiabilitatii, nu sunt pregatit mental sa accept riscul. Daca altii si-l asuma si pe termen lung vor avea de castigat, ce sa zic, felicitari lor pentru curaj.

  • ovi, miercuri, 13.08.2025 15:57

    La Mazda te-ai gandit? CX-30 poate e putin mai mic, dar cam acelasi pret, CX-5 putin mai scump dar nu cu mult. Echipare de baza buna la amandoua.

  • @Marius, joi, 14.08.2025 11:16

    De ce spui ca nu sunt ceea ce trebuie pentru o utilizare fiabila pe 10 ani ? Ce probleme ai identificat la motoare ?

  • ironR, joi, 14.08.2025 16:22

    As putea incepe sa laud Sportage si sa vb despre el pagini intregi, dar sunt deja la al doilea Sportage, primul, cel luat in 2017 i l-am predat tatalui meu la 135k km, iar actual masina se apropie de 200k km, a cerut 2 amortizoare spate, un ambreiaj pe 160k km, niste bielete si pivoti. La modelul actual detinut din 2022 mentionez ca la cei peste 100k km pe care i-am depasit, nu mi-a mancat zilele, toate bune, iar asa cum spune orice logica, urmeaza modelul prezentat mai sus cand cea actuala va depasi 150-200k km, iar viata ei morala va fi afectata. Nu scartaie decat un opritor de usa ce trebuia schimbat pe garantie, dar cand am mers sa verifice, nu a vrut deloc sa se faca prezet, asa ca a ramas pe data viitoare. Imbinarile sunt excelente, scaunele cu reglaje electrice sunt foarte robuste, la fel de bune ca in prima zi, totul e la locul lui. Interiorul e modern, nici vorba de comparat cu Mazda, iar matrix led e o bijuretie de optiune si o recomand tuturor! PS: chiar daca volanul arata batranesc, e foarte practic la drum lung! In regim de autostrada ies pe la 7.3-7.4 pe distante de 3-5000 km, iar in regim de drum national + autostrada pe la 6.3, nu stiu de ce e atat de mare consumul dat. Pentru mers economic poti iesi lejer la 5.6-5.8. La 110km/h cu 4 pers+bagaj am consum 5.5-5.9 in functie de calitatea soselei, AC pornit.

  • Seriff, joi, 14.08.2025 16:22

    E ca Baba Vanga, stie el fix ce probleme va avea masina, Kia e printre cele mai fiabile marci din lume, garantia e super ok, lasa-l sa isi ia Dacia cu garantie 3 ani si antifonare de 1990.

  • Alin, vineri, 15.08.2025 23:36

    Se potriveste la fix ce zice arnold aici https://www.youtube.com/watch?v=ugbwvxCuh5U

  • nsrei, sâmbătă, 16.08.2025 09:13

    Nu zic o fi fiabila mai ales KIA, dar e cam urâtă. Deobicei arunc cu cucat in marca Dacia dar trebuie sa recunosc strict estetic noul Duster e mai mișto. Obiectiv vorbind între cele 2 as alege ceva de la Toyota cred. Sau Mazda CX-5 dar aștept hibridul

  • @Seriff, duminică, 17.08.2025 18:45

    chiar a zis ca a exclus din start dacia si ford, tu citesti pe diagonala, dar ca de obicei te arunci la comentat ca gaina la scuipat. sunt de notorietate problemele tehnice la coreene, trebuie doar sa arunci un ochi pe forumuri daca esti interesat. iti fac eu gratuit un rezumat, ca se pare ca nu prea le ai cu intelesul dupa ce lecturezi un text. motoarele din seriile theta si gama au fost niste prastii, consumau uleiul ca pe benzina, apoi luau foc. astea mai recente GDI se umplu de calamina imediat dupa rodaj, mai rau ca oricare altele cu injectie directa. dupa calamina mor injectoarele, ca merg la presiuni ridicate aproape ca la diesel si nu fac fata. dilutia uleiului e la ordinea zilei din cauza segmentilor de slaba calitate folositi si a jocurilor de dilatatie nepuse la punct. cum sa te poti astepta la fiabilitate in conditiile astea? managementul termic si in prezent e varza, dupa milioane si milioane de masini din toate lumea rechemate nu au invatat nimic. turbine lowcost care se incing ca nebunele indiferent cat de cuminte mergi, topesc garnituri si rascoc uleiul care la 6-7 mii km e terminat. legat de cutii, tind sa-i dau dreptate si aici, au cutii cu dublu ambreiaj facute de ei, smucite si nerafinate, mult in urma DSG-urilor europenilor. mergi normal ca omul si o vezi cum se balbaie, nu stie ce treapta sa aleaga, le freaca intre ele de la ia dracii, au avut nshpe recalluri din cauza uzurii premature la cutii, probabil are softul scris de dorel. ia-ti tu kia, ca scrie pe ea ca are 7 ani garantie, sigur ca da, du-te chiar acum sa-ti iei.

  • Seriff, luni, 18.08.2025 08:57

    @18:45, astea sunt cazuri extreme, probleme au toate marcile, cunosc 2 persoane cu masini kia pe benzina luate de noi, au sarit de 150.000 km fara probleme, daca stai intri pe forumuri nu iti mai cumperi nici o masina, pentru ca pe forumuri scriu doar oamenii cu probleme, Kia macar da 7 ani garantie,altii nu dau atat.