Prețuri Nissan Qashqai în România: start de la 23.000 de euro

Publicat vineri, 23.07.2021 17:26 de Alexandru Monenciu

Noua generație Nissan Qashqai pornește de la 23.990 de euro în România. SUV-ul nipon este disponibil în cinci niveluri de echipare și, momentan, alături de motorul de 1.3 litri benzină, micro hibrid, în versiuni de 138 și 156 de cai putere.

Constructorul nipon de automobile a prezentat, la jumătatea lunii februarie, a treia generație Qashqai. Primul model Nissan dezvoltat pe noua arhitectură CMF-C promite să ducă mai departe succesul iterațiilor anterioare, care s-au vândut în peste 3 milioane de exemplare la nivel european.

Noul Nissan Qashqai poate fi comandat acum și în România. Clienții pot alege unul dintre cele cinci niveluri de echipare: Visia, Acenta, N-Connecta, Tekna și Tekna Plus. Pentru început, SUV-ul nipon este disponibil alături de motorizarea de 1.3 litri, pe benzină, micro hibrid, în versiuni de 138 și 156 de cai putere.

Prima vine alături de o transmisie manuală cu 6 trepte, iar a doua poate fi configurată și cu o cutie automată CVT.

Ulterior, gama de motorizări va fi completată de varianta hibrid ePower. În cazul său, motorul pe benzină, de 1.5 litri, cu 154 CP are rol de generator și încarcă o baterie care alimentează unitatea electrică de 187 CP. Pornirea se face întotdeauna cu motorul electric în funcțiune.

Oferta noului Qashqai include și o tracțiune integrală, dar poate fi comandată doar cu versiunile de 156 CP, echipate cu transmisie CVT.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Nissan Qashqai
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată cu Automată și 4x4
ECHIPARE Visia

1.3 litri 
micro-hibrid

138 CP
240 Nm
22.990 - -
ECHIPARE Acenta
1.3 litri 
micro-hibrid
138 CP
240 Nm
24.890 - -
1.3 litri 
micro-hibrid
156 CP
260 Nm
25.490 26.990 -
ECHIPARE N-Connecta
1.3 litri 
micro-hibrid
138 CP
240 Nm
27.140 - -
1.3 litri 
micro-hibrid
156 CP
260 Nm
27.740 29.240 30.740
ECHIPARE Tekna
1.3 litri 
micro-hibrid
156 CP
260 Nm
30.440 31.940 33.440
ECHIPARE Tekna Plus
1.3 litri 
micro-hibrid

156 CP
260 Nm

31.570 33.070 34.570

Cel mai accesibil Nissan Qashqai pornește în România de la 22.990 de euro (138 CP și cutie manuală). Pentru versiunea de 156 CP trebuie să plătești cel puțin 25.490 de euro, iar un Qashqai cu tracțiune integrală costă de la 30.740 de euro în sus.

Noul Nissan Qashqai vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Nissan Qashqai
1.3 litri
138 5.8 10.2 22.990

Hyundai Tucson
1.6 T-GDi

150 6.1 10.3 24.823

Citroen C5 Aircross
1.2 PureTech

131 5.2 10.5 23.900
Peugeot 3008
1.2 PureTech
130 5.1 10.5 25.645
Seat Ateca facelift
1.0 TSI
110 4.7 10.9 17.693
Toyota C-HR
1.8 litri
122 3.8 11.0 24.621
Volkswagen Tiguan
1.5 TSI
130 5.5 - 24.856
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Nissan

*știre în curs de actualizare

  • Edikkk, vineri, 23.07.2021 18:24

    O benzinară vai de capul ei, "ulterior" vor aduce şi hibrida e-power. Au trecut ani şi ani de zile şi nu au adus e-power în Europa. Tone de promisiuni, mai exact MINCIUNI. Oricum mult prea târziu, azi nu se merită decât BEV sau minim PHEV. Deja în 3 ani, Tesla va produce maşina electrică de 25.000€ şi atunci ce va face Nissan cu porcăriile lor ????!?!? Vor da faliment sau li se va reduce şi mai mult cota de piaţă. Vai de capul vostru Nissan. A reuşit Renault să facă e-tech înainte să aduceţi e-power deja existent, care îl vând în Japonia din 2017 deci de 4 ani. Nişte incompetenţi sadea japonezii ăştia.

  • Edikk, vineri, 23.07.2021 18:54

    O benzinara buna,ieftina si frumoasa!

  • MultPreaScump, sâmbătă, 24.07.2021 11:27

    ce scoruri bai nene... are taica-miu Qashqai generatia anterioara N-Connecta 1.2 Turbo manuala, panoramic, senzori, camere, tine banda singura, recunoaste semne, franeaza singura etc. tot ce e la moda acum minus condusul autonom si cutie automata si a costat 19000 nou din reprezentanta in 2018 negociat de la 21 si ceva... acum e 27 :-))) nimic nu poate justifica diferenta de pret. au luat-o razna rau de tot cu preturile in industria auto... de la o generatie la alta 20-30% in plus la pret

  • Curentat, sâmbătă, 24.07.2021 11:29

    la banii astia parca nu mi se mai pare asa scumpa o Tesla la 40000

  • Mihai, sâmbătă, 24.07.2021 21:14

    Daca la 23000 vi se pare scumpa, luati Audi RS3 la 63000, Mercedes AMG sau BMW M5 competition.

  • @preascump, duminică, 25.07.2021 08:46

    Tu compari un model vechi cu ceva nou care are cam totul diferit: alta platforma, display digital, cel mai mare HUD din segment, cutie CVT noua. Cand vezi atatea sisteme noi, nu ti se pare normal sa fie si putin mai scumpa ca isi amortizeze costurile? https://www.automarket.ro/stiri/interviu-noul-nissan-qashqai-este-mai-rafinat-decat-vw-tiguan-si-ofera-cel-102461.html Daca unele marci nu investesc in modernizare (cum a fost Honda cu vechile motorizari), va plangeti ca sunt invechite. Daca vin cu chestii noi ca sa va multumeasca, va plangeti ca sunt scumpe. Deci oricum ar fi, nu va multumeste nimeni. Vedeti ca vin Sh-uri bune de la germani, mai ales dupa ultimele inundatii. Troacele lor sunt excelente.

  • Mihai, duminică, 25.07.2021 19:08

    e mult prea scumpa pentru ca cu banii astia poti sa-ti iei un sh mult mai performant si pe care apoi dupa ce faci vreo 100.000 km cu el sa il vinzi pe mai multi bani decat vei lua vreodata pe troaca asta. Despre asta e vorba.

  • @ @preascump, luni, 26.07.2021 00:24

    @ @preascump tu chiar nu gandesti, EVOLUTIE inseamna mai multa performanta(design, echipare etc) LA ACEIASI BANI fata de generatia anterioara. Altfel e doar un produs dintr-un segment mai scump caruia i s-a dat numele unuia dintr-un segment ce era mai ieftin. Sau poate doar lucrezi la ei.

  • Syl, luni, 26.07.2021 14:27

    plus ca acum are cutie CVT, inferioara a ce avea anterior (DCT). Displayul de la ceasurile de bord are un cost de productie mai mic decat cel analogic anterior. Ok, poate au pus leduri in echiparea de baza (aprox 800-1000 euro) dar tot nu se justifica diferenta de 4000 euro intre actuala si vechea generatie in echipare N-Connecta cu automata (vechea generatie era disponibila la 22.000 cu tot cu vopsea metalizata inclusa; asta costa 29.240 + vopsea, sa zicem aprox 29.700e; mai scazi Rabla pt mild-hybrid 2100 euro = 27.600 euro; sa zicem ca mai dau discount 1600e, deci inseamna pret de aprox 26.000 euro). O sa vanda la noi tot la fel de multe cate au vandut si din noul Juke.