Prețuri Mercedes-AMG C43 în România: varianta sedan pornește de la 80.500 de euro
Noul Mercedes-AMG C43 poate fi comandat la noi în țară, atât în variantă sedan cât și T-Modell (break). Prețurile pornesc de la 80.500 de euro cu TVA inclus.
La finalul lunii aprilie, Mercedes-AMG a publicat primele informații și imagini cu noul C43 4Matic. Modelul de performanță german vine echipat cu un motor de 2.0 litri, benzină, alăturat unui sistem micro-hibrid la 48V. Tracțiunea integrală 4Matic și transmisia automată cu 9 rapoarte completează pachetul.
Cel de la volan are la dispoziție 408 cai putere și 500 Nm cuplu. Sistemul de care pomeneam mai sus oferă un surplus de 14 CP pentru perioade scurte. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 4.6 secunde (4.7 pentru varianta break), iar viteza maximă ajunge la 250 km/h.
Ca de obicei, pachetul opțional AMG Driver urcă această cifră, în cazul lui C43 până la 265 km/h.
Acum, noul Mercedes-AMG C43 4Matic poate fi comandat în România, atât în variantă sedan cât și T-Modell (break). Cea dintâi pornește de la 80.500 de euro, iar pentru cea de-a doua trebuie să scoți din buzunare cel puțin 81.960 de euro.
MOTOR | PUTERE CUPLU |
NOUL Mercedes-AMG C43 |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
Varianta sedan | ||
C43 4Matic | 408 CP 500 Nm |
80.500 |
Varianta T-Modell | ||
C43 4Matic | 408 CP 500 Nm |
81.960 |
Fiind un model AMG, noul C43 vine în standard cu pachetul Premium. Acesta include, printre altele Digital Light, pachet parcare cu cameră 360, asistent unghi mort, scaune față ajustabile electric, cu funcție de memorie, sistem multimedia MBUX Navigation Premium, lumină ambientală și navigație cu realitate augmentată.
Pachetul Premium Plus este opțional și costă 3.055 de euro pentru C43 limuzină și 2.698 de euro pentru C43 T-Modell.
Noul Mercedes-AMG C43 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes-AMG C43 2.0 benzină, micro-hibrid |
408 | 8.7 | 4.6 | 80.500 |
Audi S4 3.0 diesel, micro-hibrid |
341 | 7.0 | - | 67.700 |
BMW M340i 3.0 benzină |
374 | 6.6 | 4.4 | 67.354 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Mercedes-Benz
Cred că sistemul ăla micro-hibrid la 48V e pus la plesneală, ca să dea bine la normele eco, să mai taie imaginea celor 2000 cmc benzină. De parcă la 408 cai putere și 500 Nm cuplu îți mai trebuie și un un surplus de 14 CP.