Prețuri Mazda CX-60 diesel, în România: start de la 45.400 de euro

Publicat vineri, 07.10.2022 13:38 de Alexandru Monenciu

Noua Mazda CX-60, echipată cu motorul diesel de 3.3 litri, poate fi comandată deja în România. SUV-ul japonez pornește de la 45.390 de euro, iar primele exemplare vor ajunge în showroom-uri la începutul anului 2023.

La mijlocul lunii martie, constructorul japonez de automobile a anunțat lista de prețuri, aferentă pieței din România, a versiunii plug-in hybrid a SUV-ului CX-60.

Acum a venit momentul să aflăm cât costă, la noi în țară, și versiunea echipată cu motorul diesel de 3.3 litri. Aceasta este disponibilă în două versiuni de putere: 200 CP, 450 Nm (+ 153 Nm din partea motorului electric al sistemului M Hybrid Boost) și roți motrice spate.

Cea de-a doua oferă 254 CP, 550 Nm (+ 153 Nm) și vine alături de sistemul de tracțiune integrală i-Activ All-Wheel Drive. Indiferent de alegerea făcută, unitatea cu șase cilindri în linie vine în compania unei transmisii automate, noi, cu 8 rapoarte.

Clienții au la dispoziție patru niveluri de echipare: Prime-Line, Exclusive-Line, Homura și Takumi.

În România, Mazda CX-60, echipată cu motorul diesel, pornește de la 45.390 de euro.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Mazda CX-60 diesel
PREŢ
(€ cu TVA)
cu Integrală
ECHIPARE Prime-Line
3.3 e-Skyactiv D 200 CP
450 Nm
45.390 -
ECHIPARE Exclusive-Line
3.3 e-Skyactiv D 200 CP
450 Nm
46.990 -
3.3 e-Skyactiv D 254 CP
550 Nm
- 50.590
ECHIPARE Homura
3.3 e-Skyactiv D 200 CP
450 Nm
50.890 -
3.3 e-Skyactiv D 254 CP
550 Nm
- 54.490
ECHIPARE Takumi
3.3 e-Skyactiv D 200 CP
450 Nm
52.390 -
3.3 e-Skyactiv D 254 CP
550 Nm
- 55.990

Nivelul de echipare Prime-Line vine în standard, printre altele, cu jante de 18 inch, tapițerie din material textil, instrumentar de bord digital cu ecran de 12.3 inch, display central de 12.3 inch, climatrizare automată pe două zone, faruri LED și volan îmbrăcat în piele.

Lista cu sisteme de siguranță include Alertă de distanță și viteză cu sistem de frânare automată, asistent inteligent de frânare, pilot automat, senzori de parcare spate și sistem de monitorizare unghi mort cu asistență la deplasarea în marșarier.

Noua Mazda CX-60 diesel poate fi comandată deja în România. Așa cum spuneam, primele exemplare vor ajunge în reprezentanțe la începutul anului 2023.

Noua Mazda CX-60 diesel vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mazda CX-60
3.3 e-Skyactiv D
200 4.9 8.4 45.390
Audi Q5
40 TDI quattro
204 5.4 7.6 48.365
BMW X3
2.0 sDrive
150 5.6 9.4 52.479
Volvo XC60
2.0 B4 D
197 4.8 8.3 48.510
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Mazda

  • ds, vineri, 07.10.2022 15:01

    În primul rând, când "moda" Diesel o ia vertiginos în jos, de ce aș lua un 3.3 litri cu doar 200 de cai modești? Fie și "numai" 45.390 În al doilea rând, taxele și asigurările la 3.3 litri te rup. Chiar dacă e Skyactiv cu compresie scăzută și poluare puțină. Partea "pro" este că la banii ăștia primești destul de multă mașină + hibrid. Dar trebuie văzut și ce poate hibridul.

  • mog, vineri, 07.10.2022 15:19

    @ds hai sa ti explic: am vrut fix cx60 ul asta diesel acum 3 luni dar nu puteam da comanda, aveau doar phev si a trebuit sa ma reorientez pt ca nu puteam sa mai astept. 1. nu ma intereseaza taxele - masina e pe leasing. 2. motor modern rafinat, 6 in linie longitudinal ca brandurile premium, chiar daca e diesel (am mazda 6 cu motor 2.2 diesel si e f placut la condus) 3. consum inca bun daca nu ai unde sa incarci zilnic un phev fara batai de cap. Ca mine probabil mai sunt care ar da banii pe asa ceva.

  • Nici mort nu scapi de impozite, vineri, 07.10.2022 16:54

    @mog, Crezi ca masinile in leasing sunt scutite de impozit? Ca-i operational sau financiar, se factureaza tot ( impozit, rca, casco)si utilizatorul plateste. Si nu-i decat 5500 lei/ an+ inca pe atat un casco bun si RCA. Din articol deduc ca este mild hibrid, daca insa este full hibrid (poate rula si doar electric), atunci impozitul este 50 euro si chiar "se merita"!:))

  • ds, vineri, 07.10.2022 17:58

    @mog Fiecare cu alegerile lui. Pentru mine dieselul nu mai este o opțiune de luat în considerare. Indiferent de marcă și tehnologie.

  • Mike, sâmbătă, 08.10.2022 10:46

    Deja îţi iei lejer VW ID5 care este mult peste acest diesel

  • PMC, sâmbătă, 08.10.2022 11:36

    @DS: singurul punct valid impotriva acestui Diesel e ca e ... japonez. Si se stie ca japonezii sunt praf la Dieseluri. Poate asta o fi mai bun, sa speram. Dar in general faceau tractoare. Dar daca e rafinat, atunci e o optiune valida, dupa parerea mea singura de luat in seama la dimensiunile si masa masinii. Pretul e justificat, cel putin din ce vad in poze. O sa vedem cand o sa apara in saloanele auto. In rest, masina e bestiala, e chiar peste asteptari. Nu mi-ar fi rusine nicio clipa cu asemenea masina langa un Audi sau BMW. Mi se pare impresionant ce au reusit galbiorii. Bravo lor!

  • Mircea Badea, duminică, 09.10.2022 14:58

    daca e diesel de ce nu l-au numit fukushima?

  • Seriff, luni, 10.10.2022 09:22

    @Mircea Badea, ca sa te miri tu, ce legatura are una cu alta, apropo vezi ca sunt o gramada de centrale nucleare unde se face curent, adica ala cu care merg masinile alea pe care le iubesti tu, gata meeting-ul LGBT?

  • ironR, luni, 10.10.2022 13:10

    Avand in vedere ca motorina e cat e....si curentul la fel...sa alegi 3.3 diesel PHEV pare o nebunie. Din pacate in Romania e scump RCAul pt motoare mari, fie ele electrificate, tot mult costa. Iar daca ai si evenimente/malus, impreuna cu polita casco ajungi sa dai pe asigurari un procent bun din masina. Nu te mai incalzeste cu nimic ca platesti 3 lei impozit. Nu mai pun rata la masina, ca mai sunt si cazuri din astea. Frumos si sanatos cand ai masina e sa nu prea simti ca te usuca de bani, ci sa te bucuri de cat mai multi km, confort si performanta.