Prețuri Hyundai Tucson în România: SUV-ul coreean pleacă de la 24.500 de euro

Publicat vineri, 11.09.2015 17:31 de Sebastian Toma

Hyundai a lansat pe piața din România noul Tucson. Compania a revenit la această denumire pe fondul popularității sale, iar modelul pleacă de la 24.500 de euro pe piața din România, dar vine cu o ofertă de lansare interesantă.

Hyundai Tucson, SUV-ul compact al mărcii coreene, a revenit pe piața din România. După o absență de șase ani cu numele, Tucson revine pe plaiurile mioritice drept înlocuitor al lui ix35, modelul care l-a înlocuit la rândul său în anul 2009. Noul Tucson pleacă de la un preț de listă de 24.500 de euro pe piața din România și are versiuni care urcă până la un preț de pornire de 39.000 de euro cu toate taxele incluse. Modelul coreean a fost proiectat de studiourile de design din SUA și din Europa, iar rezultatul este un vehicul vândut în aceeași formă pe toate piețele pe care activează Hyundai. Odată cu lansarea pe piața internă, Hyundai Tucson este oferit cu un preț de lansare de 22.000 de euro și toate variantele de echipare au reduceri semnificative față de prețurile de listă anunțate de importator.

Hyundai Tucson revine după 6 ani de pauză. Adio, ix35!

Hyundai a ales să-şi doteze SUV-ul compact cu o mulţime de elemente tehnologice care vor face parte probabil dintr-o listă foarte populară de pachete suplimentare de opţionale. Vorbim despre un sistem de deschidere automată a portbagajului, despre un pachet de frânare automată care acţionează atât în regim urban, cât şi extraurban şi care detectează şi frânează la detecţia pietonilor sau despre suita de sisteme de asistenţă a şoferului care include avertizarea la părăsirea benzii, avertizarea prezenţei altei maşini în unghiul mort sau un senzor care te anunţă dacă pe strada perpendiculară trec maşini atunci când ieşi cu faţa sau cu spatele din parcare.

Așa arată interiorul lui Hyundai Tucson într-o variantă superioară de echipare.

Hyundai şi Kia promit să reducă cu până la 25% consumul mediu al modelelor din gamă în următorii şase ani

Hyundai Tucson este oferit alături de două motoare pe benzină şi trei unităţi diesel. Varianta de bază va fi benzina 1.6 GDI de 135 CP, acelaşi motor fiind disponibil în versiune turbo de 177 CP cu o cutie automată cu şapte trepte şi dublu ambreiaj disponibilă opţional. În variantă diesel, noul Hyundai Tucson se va baza fie pe un motor de 1.7 litri de 115 CP (pentru aceasta nu sunt disponibile încă prețuri în Româina), fie pe două versiuni de putere ale tradiţionalului motor de 2.0 litri: 136 sau 184 CP. Acestea din urmă pot fi echipate opţional cu o transmisie automată clasică cu şase rapoarte.

MOTOR PUTERE
CUPLU

Preţuri noul Hyundai Tucson

Preț
(euro cu TVA inclus)
Preț ofertă lansare
(euro cu TVA inclus)
ECHIPARE Style
1.6 GDI 4x2 Man
132 CP
161 Nm
24.500 22.026
1.6 T-GDI 4x4 Man 177 CP
265 Nm
28.350 25.870
2.0 CRDi 4x2 Man 136 CP
373 Nm
29.590 27.110
ECHIPARE Premium
1.6 T-GDI 4x4 Man
177 CP
265 Nm
30.830 28.350
2.0 CRDi 4x4 Man 185 CP
400 Nm
33.310 30.830
Echipare Premium+
1.6 T-GDI 4x4 Aut 177 CP
265 Nm
32.442 29.962
2.0 CRDi 4x4 Aut 185 CP
400 Nm
34.922 32.442
ECHIPARE Luxury+
1.6 T-GDI 4x4 Aut
177 CP
265 Nm
36.534 34.054
2.0 CRDi 4x4 Man * 185 CP
400 Nm
37.154 34.674
2.0 CRDi 4x4 Aut 185 CP
400 Nm
39.014 36.534

*această variantă are echiparea Luxury

 

Hyundai Tucson vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Hyundai Tucson
1.6 GDI 4x2 Man Style
132 6.3 11.5 24.500
Renault Kadjar
1.2 TCe Life 4x2 MT6
131 5.6 10.1 18.200
Nissan Qashqai
1.2 DIG-T MT6
115 5.6 11.3 18.690
SsangYong Korando facelift
2.0 e-XGI 2WD STD
149 7.5 n/a 19.290
Suzuki S-Cross
1.6 2WD Start
120 5.5 11 16.300
Kia Sportage
1.6 2wd Classic
135 6.8 11.1 18.166
Volkswagen Tiguan
1.4 TSI 122 CP Trend&Fun Bluemotion
122 6.5 10.9 24.483
Ford Kuga
1.5 Turbo EcoBoost Trend 2WD
150

6.3

9.7 26.050
Mazda CX-5 facelift
2.0 Skyactiv-G 4x2 Emotion
165

6.0

9.2 22.590
Honda CR-V facelift
2.0 i-VTEC Man 4x2 Comfort
155

7.2

10.0 26.027
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

 

Via Hyundai

  • Klaus, vineri, 11.09.2015 18:45

    Astia de la Hyundai au luat-o cam pe aratura cu preturile. Design frumos, fiabilitate discutabila, interior modest (parerea mea). La banii astia poti sa mai adaugi 2000 de euro si sari la xtrail. Bineinteles ca CX-5, Qashqai, Tiguan si CR-V vor fi primele de luat in calcul (cel putin pentru mine). Or sa aiba vanzari ca la Santa Fe.

  • Madalescu_Georgian, vineri, 11.09.2015 19:42

    Este aberant sincer sa ceri 22 de mii ( in oferta ). Si nu fiindca altii nu ar cere la fel . Dar ma uit pe site-ul Hyundai din Basarabia si observ cu un Tucson costa 17.000 euro pret de plecare, si asta cu motorul ''adevarat'' de 2.0 GDI 155 CP si cu 4x4 , nu 1.6 2wd 132CP. Absurd!

  • Bethurbazal, vineri, 11.09.2015 19:50

    @ M_G Preturile acelea sunt pentru vechiul model.

  • Madalescu_Georgian, vineri, 11.09.2015 19:57

    @Bethurbazal, Prietene, eu iti cer sa te mai documentezi, uite aici , modelul a aparut cu o luna inaintea lansarii in RO : http://hyundai-motor.md/ro/auto/complectation.php?id=32 Scrie clar : 16400 EUR varianta 2.0 GDI 155 CP fara 4x4 , si 17.400 varianta cu 4x4 .

  • Bethurbazal, vineri, 11.09.2015 20:00

    Sorry, ai dreptate. Acum am vazut si noul.

  • Bethurbazal, vineri, 11.09.2015 20:01

    Ce sa mai spun. Rusinica, Hyundai. In Moldova poti cumpara aproape toate modelele. Misto!

  • ingerulol, vineri, 11.09.2015 20:08

    Hyundai a inceput sa faca treaba buna cu masinile lor , insa nu poti cere cu nesimtire atat . Va dau cateva exemple noul i20 este cu 600-800E mai scump (de ex prin programul rabla decat Polo echipat similar) - mi se pare mizerabil acum noul Tucson se vede unde tinteste , insa CX5 , Kuga , Sportage si chiar noul Kadjar sunt masini superioare si mai ieftine decati cu cateva mii bune (10 - 20% pai e imens).

  • yany, vineri, 11.09.2015 20:09

    Hyundai face masini de incredere, nu sunt rele deloc, nici foarte performante, dar parca pretul e un pic cam sus la ultimele lor suv-uri, ma rog or sti mai bine cei care stabilesc preturile pe acolo, ramane de vazut

  • someone, vineri, 11.09.2015 22:05

    @ bethurbazal si @ madalescu_g ....dacavoi aveti dreptate, si nu va contrazic, problema nu e la Hyundai, ci la Hyundai Romania. asa ca rusinica e la nenea importator :D

  • jok21, vineri, 11.09.2015 22:24

    astea-s preturi de "reprezentanta"romaneasca Hyundai! Si tin tot tin de pret ani de zile,,!!! Inca mai tin la preturilw de 43 de mii la noile Santa fe!))))..in Germania se vand cu 10 mii mai jos si inca stau prin show room-uri!...Pret noul tucson Germania:http://fahrzeuge.autoscout24.de/?atype=C&make=33&model=18493&mmvmk0=33&mmvmd0=18493&mmvco=1&fregfrom=2015&pricefrom=1000&cy=D&zipc=D&zipr=200&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=1&event=sort&dtr=s

  • jok21, vineri, 11.09.2015 22:27

    cu 24 de mii gasesti noul Santa fe .http://ww3.autoscout24.de/classified/275679733?asrc=st|as

  • leo, vineri, 11.09.2015 23:04

    Are si un discount, tine de lansare. Deci undeva la 21-22.000. Deci AM, v-ati sesizat pana la urmă si v-ati interesat de preturile noului Tucson. Parerea mea ca anumite echipari isi fac banii sau pretul este justificat. Si in unele dotări sare de x-traiul. E pe străzi de ceva timp.

  • Mda, sâmbătă, 12.09.2015 01:03

    Doamne am trait s-o vad si pasta , hyundoneta la pret de vw. O sa vanda maxim, nu ca pans acum rupeau topul cu modelul asta, este loc de scadere. La salonul auto din germania in sept se lanseaza si Tiguanul nou care pun pariu ca o sa fie cu multe clase peste. Parca e o gluma de 1 aprilie pretul lui hyundoneta tucson.

  • stefan, sâmbătă, 12.09.2015 12:26

    nu inteleg de ce nu a pus cutia automata cu dublu ambreiaj si 7 trepte pe toate motorizarile??avand o asemenea cutie cine si`ar mai dori cutia automata clasica cu 6 trepte ? ciudat tare ce fac astia cu Tucson, sau dilit la cap.

  • Adrian floraru, duminică, 13.09.2015 00:55

    FOARTE FRUMOASA SI CALITATE PRET....

  • Madalescu_Georgian, duminică, 13.09.2015 19:20

    Nici macar nu s-a lansat Tiguanul nou, si deja ''meseriasii'' isi fac iluzii ca va fii cu cateva clase peste. Cu siguranta ca v fi, mai ales la ''designul emotional'' by VW :))))))

  • Kap, luni, 14.09.2015 10:14

    Motorul de intrare în gamă dezvoltă 161 Nm la aproape 5000 RPM iar ăia 132 cai îi găsești doar dacă omori pedala după 6000 de ture(6300)? Asta pe o mașină de 1,5 tone care mai și costă 24.500. Ăștia au luat-o razna?

  • dan, luni, 14.09.2015 11:06

    Baietii astia au pierdut contactul cu realitatea, de tot. Altceva nici nu mai e de comentat.

  • Madalescu_Georgian, luni, 14.09.2015 12:57

    @Kap, mai bn ne-ai povesti de motorul ala chinuit de pe Tiguan 1.4 125 CP submotorizat :)))))

  • Kap, luni, 14.09.2015 18:15

    Păi Tiguan oferă fix de banii ăştia un motor turbo ce poate 220 Nm la 1500 de ture şi mai mulţi cai la 5000 RPM. Iar noul Tucson de 1.6 rămâne cum am stabilit, submotorizat inclusiv faţă de Dusterul chel de 11.300.

  • blaa..., miercuri, 16.09.2015 10:02

    in rep moldova nu se plateste tva la masini, asa ca e din start cu 24% mai ieftin.

  • leo, sâmbătă, 19.09.2015 20:17

    Revin si scriu din nou, ce sa fac, dar mai pe scurt:) Tucson e model nou iar vechiul Tiguan nici daca se punea in doua roti nu ii mirosea coada cu toate dotările lui. Noul Tiguan , da, va fi competitiv , dar eu zic sa mai pui vreo 8-10.000 de euro in plus când fa i comparatia cu motoare si optionale relativ egale. Volkswagen cer mult mai multi bani pentru ce oferă fata de Hyundai. Comparativ Tucson - X - Trail, la un diesel bine dotat, clar Tucson e peste. Si imi plăcea X-Trail până acum. Aiurelile alea de comparatii din tabelele de mai sus credeti-le voi. Mergea un design mai bun la interior dar cred ca s-au grăbit să îl lanseze, pentru a mai lua pâinea altora, e loc pentru toti. Oricum , cand achizitiaachizitia unui SUV tine de gust. Eram fan Mazda CX5 , iar acum Tucson imi pare mai bine lucrat putin, chiar si la ergonomie. Se bat amândouă cam pe acolo , cred. In tabelul de mai sus Qashqai si S-cross nu au ce căuta. Qashqai e super bun dar e altă clasă, tine de alte preturi de lista. Oricum, in concluzie, daca celelalte sunt justificate, atunci asta este si el sigur.

  • mog, luni, 21.09.2015 14:41

    KAP, sincer, as lua oricand 1.6le ala aspirat, asa amarat cum ii spui tu, in loc de 1.4 tsi de la vag. numai faptul ca nu va avea probleme tehnice e un motiv destul de bun sa l aleg.