Preţuri Honda Civic Tourer în România: start de la 18.712 euro
Honda a lansat în România noul Civic Tourer. Modelul devine astfel break-ul compact cu cel mai încăpător segment de la noi din ţară, reuşind să înghită 624 de litri.
Honda extinde gama lui Civic în România cu o nouă variantă de caroserie, expusă în premieră mondială la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul japonez este introdus şi pe piaţa din ţara noastră cu ocazia Salonului Auto Moto, deschis zilele acestea la Bucureşti, detaliat şi de noi într-un reportaj amplu.
Salonul Auto Moto Bucureşti: Balcanism şi automobile
Dezvoltat exclusiv în Europa şi desenat pentru publicul de pe Bătrânul Continent, Honda Civic Tourer vine să revoluţioneze segmentul break-urilor compacte cu cel mai mare portbagaj din segment. Graţie compartimentării inteligente a spaţiului, modelul beneficiază de o capacitate normală de stocare de 624 de litri, depăşind astfel vechiul lider al segmentului, Volkswagen Golf Variant, dar şi noul Peugeot 308 SW.
Pentru a facilita încărcarea, deschiderea hayonului a fost coborâtă cu 137 de mm, iar bancheta rabatabilă promite un spaţiu total de 1668 de litri. Scaunele spate pot fi configurate individual, graţie sistemului Magic Seats.
La nivel estetic, Civic Tourer adoptă doar un posterior diferit, personalizat cu ajutorul unei baghete de tip LED, trasată de-a lungul hayon-ului.
Noul Civic Tourer este lansat în Europa alături de două motoare: unitatea pe benzină deja clasică, de 1.8 litri i-VTEC şi 142 de cai, şi dieselul nou de 1.6 litri şi 120 de cai putere. Pe piaţa din România modelul va fi lansat, momentan, doar alături de unitatea pe benzină, care livrează, pe lângă cei 142 de cai, şi un cuplu motor de 174 Nm la 4300 de rotaţii. Consumul mediu este de 6.4 litri, iar la capitolul performanţe putem nota un sprint de la 0 la 100 de km/h în 9.4 secunde şi o viteză maximă de 210 km/h.
În ceea ce priveşte pachetul tehnologic, Honda plusează şi cu un sistem de ajustare a amortizoarelor, care permite selectarea mai multor moduri de rulare. Botezat Adaptive Damper System, tehnologia permite ajustarea ţinutei de drum în funcţie de starea carosabilului şi de nivelul de încărcare al maşinii. Sistemul beneficiază de trei moduri de rulare: Comfort, Normal şi Dynamic.
Honda Civic Tourer vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 CP |
142 | 6.4 | 9.4 | 18.712 |
Ford Focus Wagon 1.6 Ecoboost 150 CP Trend |
150 | 6 | 8.8 | 18.450 |
Hyundai i30 Wagon 1.6 GDi Highway Heat+ |
135 | 6.4 | 10.2 | 20.340 |
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCe GT Line |
130 | 5.4 | 10 | 19.400 |
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI 140 CP Highline |
140 | n/a | n/a | 21.509 |
Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo Essentia |
140 | 6.1 | 10.4 | 18.270 |
Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic Luna |
132 | 6.1 | 10.5 | 19.507 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Am vazut ieri pe u site frantuzesc un Megane Breack facelift, nou nout, GT-Line 1.5 dci 110 cai, suuuuuper dotat , la.......17780 euro!!!! Iar in Romania voi spuneti ca 1.2 Tce , ot GT-Line, costa 19400?????.....Hm, ne meritam soarta!