Prețuri BMW X5 xDrive40e în România: SUV-ul hibrid alimentat la priză costă 71.000 de euro
BMW anunță că primul său SUV hibrid alimentat la priză este disponibil și în România. X5 xDrive40e pleacă de la 71.176 de euro și beneficiază în standard de suspensie adaptivă și de navigație.
BMW anunță lansarea oficială a primului său hibrid alimentat la priză pe piața din România: X5 xDrive40e. Modelul, expus în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Geneva, în primăvara acestui an, nu s-a lăsat mult așteptat nici pe piața din România, unde a fost anunțat cu un preț de pornire de 57.400 de euro fără TVA. Dacă adăugăm cei 24% ajungem la un preț final de 71.176 de euro cu TVA inclus.
Echiparea include sistem de navigație și un pachet de suspensii adaptive, dotări regăsite de obicei în lista de opționale a celorlalte versiuni.
În aceste condiții, chiar dacă la prima vedere poate părea un preț destul de piperat, BMW susține că noul X5 xDrive40e este cu numai 1500 de euro mai scump față de versiunea X5 xDrive35i echipat la fel. Mai mult, hibridul alimentat la priză este mai ieftin cu aproape 2000 de euro decât versiunea diesel xDrive40d echipată similar.
De asemenea, comparativ cu aceste versiuni convenționale, X5 xDrive40e beneficiază de o reducere cu 95% a impozitului anual de utilizare, ceea ce face ca suma plătită anual statului să ajungă doar la 8.98 lei.
Noul BMW X5 xDrive40e beneficiază de multă tehnologie împrumutată din gama i, acolo unde găsim modelele i8 și i3. Germanii au combinat un motor pe benzină, cu patru cilindri, 2.0 litri, cu un agregat electric. Motorul convențional oferă 245 de cai putere, iar cel electric 113 cai. Totalul de 313 cai și cuplul motor de 450 Nm pot propulsa SUV-ul de la 0 la 100 de km/h în doar 6.8 secunde, până la o viteză maximă de 210 km/h.
Grație acumulatorului litiu-ion, amplasat pe puntea spate, BMW X5 xDrive40e poate parcurge o distanță de 31 de kilometri în mod pur electric. Încărcarea bateriei se poate face de o priză de uz casnic în trei ore și 50 de minute sau în doar două ore și 45 de minute dacă se folosește un sistem special BMW i Wallbox.
BMW X5 xDrive40e vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW X5 xDrive40e 2.0 + motor electric, 4x4 |
313 | 3.4 | 6.8 | 71.176 |
Mercedes-Benz GLE500e 3.0 V6 + motor electric, 4x4 |
442 | 3.5 | 5.3 | 76.880 |
Volvo XC90 T8 2.0 turbo + motor electric, AT8 4x4 |
400 | 2.5 | 6 | 82.065 |
Porsche Cayenne S E-Hybrid 3.0 V6 + motor electric, AT8, 4x4 |
416 | 3.4 | 5.9 | 90/676 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Dupa ce ca e pe motorina,dealtfel normal pentru un SUV,mai e si pe curent sa te usuce de tot.Mai bine il faceau de la inceput pe sampanie.