Preţuri BMW X5 în România: start de la 63.364 euro
Importatorul BMW în România a publicat preţurile celei de-a treia generaţii a lui X5. Versiunea xDrive30d pleacă de la 63.364 euro cu TVA inclus.
BMW X5 a primit deja cea de-a treia generaţie, iar importatorul mărcii în România a publicat deja preţurile sale. Cea mai ieftină versiune a SAV-ului german pleacă de la 63.364 euro cu TVA inclus, fiind vorba despre xDrive30d, de 258 CP. Ulterior, nemţii vor oferi şi alte motorizări pentru X5, printre care şi un entry-level. Pentru moment, cea mai scumpă versiune a lui X5 este M50d, diesel-ul tri-turbo de 381 CP, care pleacă de la 89.155 euro cu TVA inclus. Fanii motorizărilor pe benzină au la dispoziţie versiunea xDrive50i, de 450 CP, care pleacă de la 80.786 euro cu TVA inclus. Începând cu luna decembrie a anului curent, BMW va oferit şi versiunile xDrive40d, xDrive35i, xDrive25d şi sDrive25d. Cea din urmă este prima versiune diesel cu propulsie spate din gama X5 şi are emisii de CO2 de 149 grame pe kilometru în regim mixt, prezenţa sa fiind legată strict de motive fiscale, unele state favorizând modelele cu emisii reduse de CO 2 sub pragul respectiv.
Pentru un plus de dinamism, BMW oferă în lista de dotări opţionale sistem Active Steering (direcţie integrală), suspensie adaptivă M, şi alte elemente de acest gen. Cu excepţia versiunii sDrive25d, noul X5 este oferit cu sistemul Dynamic Performance Control în cadrul pachetelor de suspensie Dynamic şi Professional, care include şi noul sistem xDrive status, un afişaj care prezintă în timp real funcţionarea sistemului de tracţiune integrală de la BMW.
BMW n-a uitat de noile tehnologii nici cu noua generaţie a lui X5, prima fiind cunoscută pentru versatilitatea sa la primirea de noi tehnologii. Astfel, a treia generaţie a lui X5 vine cu Head-Up Display full-color, Night Vision cu sistem de detectare a oamenilor şi animalelor, sistem Dynamic Light Sport, o nouă generaţie a sistemului de asistare la parcare, care include atât un set de camere video, cât şi un sistem de ghidare longitudinală şi laterală, sistem activ de cruise control cu funcţie Stop&Go, servicii Connected Drive bazate pe internet şi altele. BMW a introdus un sistem de asistent în trafic aglomerat, care permite controlul automat al volanului şi al vitezei vehiculului, permiţând un condus relaxat în aglomeraţie. În plus, X5 are sistem de avertizare asupra prezenţei pietonilor pe şosea şi poate să frâneze automat în cazul unui impact iminent cu aceştia, precum şi în cazul unei coliziuni frontale iminente.
BMW X5 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW X5 xDrive30d |
258 | 6.2 | 6.9 | 63.364 |
Mercedes-Benz ML 350 Bluetec 4Matic |
258 | 6.8 | 7.4 | 60.165 |
Audi Q7 3.0 TDI quattro tiptronic |
245 | 7.4 | 7.8 | 59.070 |
Infiniti FX 3.0d V6 GT 4WD auto |
238 | 9.0 | 8.3 | 62.013 |
Range Rover Sport 3.0 TDV6 AT8 S |
258 | 7.2 | 7.6 | 63.116 |
Porsche Cayenne 3.0D Tiptronic |
245 | 7.2 | 7.6 | 70.477 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via BMW
E incredibil cat de mare a ajuns minciuna consumului. Un "mastodont" de peste 2 tone cu motor de 3l si 258 CP consuma cica mai putin decat un Peugeot 207 1.4 benzina (random small car).