Premiera mondiala: Dacia Logan Facelift

Publicat marţi, 01.07.2008 12:15 de Robert Gherghe, Cătălin Dinu

Dacia a prezentat noul Logan sedan. Iata primele informatii si o galerie foto cu Logan Facelift!

Dacia a prezentat astazi noua versiune restilizata a modelului Logan sedan. Dacia a dezvaluit in cadrul unui eveniment special noul Logan facelift, care va costa la fel.

Cele mai importante noutati ale sedanului autohton sunt vizibile la exterior, unde designul partii frontale si al celei din spate au fost modificate. Logan facelift reprezinta o reinterpretare stilistica si nu una de ordin tehnic. Este prima modificare a designului lui Logan din 2004, de la aparitia modelului Dacia.

La patru ani de la lansarea primului model Logan, Dacia prezinta “Noul Logan”. Aceasta versiune noua a celebrei berline in trei volume pastreaza toate avantajele care au consacrat modelul pe piata : raportul imbatabil dintre prestatii si pret, spatiul interior foarte generos si fiabilitatea remarcabila. Liniile mai dinamice, interiorul mai agreabil si mai confortabil reflecta generozitatea si ingeniozitatea noii imagini de marca Dacia.

Noua Dacia Logan va fi comercializata in Romania incepand din prima jumatate a lunii iulie iar apoi progresiv pe majoritatea pietelor din Europa de Vest. Toate ameliorarile care au fost aduse Noii Dacia Logan nu s-au repercutat asupra pretului masinii, care ramane neschimbat fata de cel al predecesoarei sale. Atat in Romania cat si in majoritatea tarilor europene, modelul va fi disponibil cu o garantie de 3 ani sau 100.000 km.

Dacia Logan se afirma drept o berlina moderna, al carui design exterior exprima robustete si calitate. Calandrul, cu un desen nou, inaugurat pe modelul Dacia Sandero, este redimensionat si afiseaza noua sigla a marcii. Bandoul superior cromat este prezent pe toate versiunile de echipare. Bara de protectie fata in culoarea caroseriei este perfect integrata in acest ansamblu. Blocurile optice au fost redimensionate. Proiectoarele de ceata (disponibile in functie de versiune) sunt puse in valoare de un ornament de culoare carbon.

Partea posterioara a masinii a fost redesenata. Usa portbagajului are un aspect mai dinamic si poate dispune de un bandou cromat in partea inferioara, in functie de versiune. Blocurile optice, restilizate, urmeaza noua linie a usii portbagajului. La randul sau, bara de protectie spate, si ea in culoarea caroseriei, adopta o linie moderna, integrand un inel de remorcare cu obturator si catadioptrii. Toate aceste evolutii sunt insotite de o gama noua de capace de roti si jante de aluminiu (optional). Paleta de culori este completata de nuante noi: gri bazalt, albastru electric, albastru extrem. Noua Dacia Logan este mai atragatoare.

Plansa de bord, inaugurata pe Dacia Sandero, este moderna si functionala. Panourile de usi au un design modern, cu manere ergonomice si baghete decorative elegante (in functie de versiune). Urcarea in gama este evidentiata la Noua Dacia Logan prin trei variante de tratament al plansei de bord si trei variante de tapiterie, in functie de pietele pe care vehiculul va fi comercializat. Scaunul soferului dispune de un nou dispozitiv de reglare. Acesta, impreuna cu volanul reglabil pe inaltime (in functie de versiune), asigura un plus de confort in timpul sofatului. Forma specifica a tetierei centrale de pe bancheta din spate (in functie de versiune) si retrovizoarele exterioare - preluate de pe Dacia Logan MCV - maresc vizibilitatea catre spatele masinii.

Noua Dacia Logan se bucura de un spatiu interior extrem de generos, fara concurenta in categoria berlinelor in trei volume ale segmentului B. Dimensiunile afisate corespund mai curand vehiculelor din segmentul C : Noua Dacia Logan masoara 4290 mm in lungime (cu 4 cm mai mult fata de versiunea precedenta Logan) si 1740 mm in latime. Spatiul interior reprezinta unul din atuurile recunoscute ale vehiculului : 3 adulti se pot instala confortabil pe bancheta din spate, datorita inaltimii pana la plafon din aceasta zona a habitaclului – 873 mm. Latimea la nivelul coatelor spate este remarcabila, masurand 1428 mm, valoare care se apropie de categoria berlinelor mari. Nu in ultimul rand, volumul de incarcare al portbagajului (510 litri) si forma acestuia permit depozitarea unor obiecte de forme si dimensiuni diverse.

Noua Dacia Logan a preluat elementele de siguranta care i-au permis modelului sa obtina 3 stele la testul Euro NCAP. Vehiculul este echipat cu sistemul ABS Bosch 8.1 de ultima generatie, cu un repartitor electronic al fortei de franare (EBV) si cu asistenta la franarea de urgenta (AFU) – element introdus pentru prima oara pe Dacia Sandero. Sistemul AFU identifica situatiile in care este actionata franarea de urgenta si actioneaza asupra circuitului hidraulic pentru a creste eficienta sistemului ABS prin exercitarea unei presiuni maxime asupra franelor inca de la actionarea acestora.

In planul sigurantei pasive, Noua Dacia Logan este echipata cu o noua plansa de bord, din polipropilena cu structura tip fagure, care diminueaza consecintele unui impact asupra genunchilor. In partea inferioara, plansa de bord urmeaza linia gambelor, reducand astfel presiunea in cazul unui impact. Protectiile pentru pasager si sofer, care protejeaza zona picioarelor si a gleznelor, completeaza acest dispozitiv de siguranta. Toate cele cinci locuri dispun de centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte. Modelul poate fi echipat in serie (in functie de tara de comercializare) cu doua airbag-uri frontale pentru sofer si pentru pasagerul din dreapta.

Noua Dacia Logan preia cele trei motoare pe benzina de 1.4, 1.6 si 1.6 litri 16v, precum si motorul diesel 1.5 dCi, care au contribuit la succesul gamei Dacia. Motorul 1.5 dCi reprezinta o referinta tehnologica in domeniu, fiind echipat cu un sistem de injectie directa common rail de a doua generatie, care ofera prestatii de nivel inalt asociate unui consum foarte redus. Disponibil in versiunea 70 CP si in versiunea mai dinamica de 85 CP, motorul 1.5 dCi afiseaza un nivel al emisiilor de CO2 de numai 120 g/km.

  • radu, marţi, 01.07.2008 12:39
    Facelift

    Dar ce s-a schimbat la batranul Logan? E o dunga cromata...dar in rest cam atat. Asta e machiaj, nu facelift. Mi se pare cam pretentios sa spuna ca i-au facut facelift sa-l faca atractiv pt tineri, Logan are avantajele sale, dar design-ul inca nu e unul din ele, mai ales ca n-au schimbat nimic esential...

  • bbb, marţi, 01.07.2008 13:01

    Si care-i diferenta dintre cel nou si asta?

  • gigi, marţi, 01.07.2008 13:10

    tot la fel si de kkt e

  • Gigi, marţi, 01.07.2008 13:12
    E mai urat decat cel vechi.

    Noul Logan pare mai urat decat cel vechi, mai ales la partea din fata, unde calandrul de la Sandero nu se potriveste absolut deloc cu farurile de la Logan (chiar usor marite), si ii da masinii un aspect si mai ieftin. Umflatura de la portbagaj mai diminueaza din aspectul de dulap de la vechiul Logan, dar are si ea o uratenie apreciabila. Singura parte unde arata intr-adevar mai bine este interiorul.

  • bola, marţi, 01.07.2008 13:16

    un facelift corect.

  • Marius, marţi, 01.07.2008 13:31
    Logan

    Imi place, mai ales ca nu i-au schimbat pretul. Oricum turbodiesel sub 10.000 de euro eu nu am gasit in piata decat la Dacia.

  • Paul, marţi, 01.07.2008 13:42
    Arata chiar bine

    Pentru desteptii care zic ca-i la fel, sa se mai uite odata, sau sa nu se deranjeze ca nu au simturi. Are un spoiler nou, calandru nou, faruri noi mai alungite, stopuri noi, capota portbagaj noua, spoiler spate nou, interiorul de la sandero. Eu zic ca e un facelift destul de cuprinzator si destul de atractiv. Singura chestie care ma deranjeaza e bara aia cromata care incearca sa ii dea o tenta premium, cam fortata. Nu prea avea ce cauta acolo.

  • M, marţi, 01.07.2008 13:56

    cel mai ieftin... mentalitate de roman :( (pt marius cu 'turbo'dieselul lui cu tot)

  • la mine, marţi, 01.07.2008 13:57
    Tot dacie este

    nu prea sunt imbunatatiri majore...

  • boss, marţi, 01.07.2008 14:00
    lol

    lol pentru asta mai ia un ban an plus dar cam tot dacie ramane

  • bogdan, marţi, 01.07.2008 14:03
    maimute

    Suntem cea mai proasta specie de maimute..ne dam singuri in cap cand cineva incearca sa faca ceva. Bai fratilor care spuneti de Logan ca e proasta..daca aveti mai multi bani, cumparati-va ceva mai scump si gata! P.S. gusturile nu se discuta, asa ca faza cu masina urata sau frumoasa e relativa. Ideea e ca s-a facut ceva la aspectul masinii si vanzarile vor decide daca s-a modificat in bine sau in rau. O zi buna!

  • Molie, marţi, 01.07.2008 14:11
    Logan...

    Din pacate pentru admiratorii Sandero-ului as dori sa va atrag atentia k e logan pe interior. Deci noul Logan cu interiorul sau la fel de nou care e luat de la Sandero, are tot interior de Logan. scuze pt ameteala, sper ca ati putut urmari + cititi "Arata chiar bine" de Paul

  • Dan, marţi, 01.07.2008 14:13
    Dacia Logan

    Un pas inainte pt Dacia,bravo lor!Arata bine,mie imi place.Cei care critica,doar ca sa se afle in treaba,sunt curios ce masini au.

  • Teo, marţi, 01.07.2008 14:21
    De acord cu bogdan

    Lasati barbologia, cei care credeti ca Loganul e masina proasta. Cand aveati Lastun sau Trabant, o masina ca asta era lux, acum nu va mai ajunge la nas, deh, nu e BMW, Mercedes etc. Cine are bani MAI MULTI, sa-si ia altceva Da, e Dacia, e buna, merge (eu am mers mii de km cu ea si e suficient de buna pentru cati bani am dat pe ea). Da, se poate si mai bine, dovada acest facelift. Chiar si in privinta pretului, Dacia loveste puternic atat prin Sandero cat si prin Logan. Da, are si ceva probleme dar ce masina nu are probleme (la aceeasi bani?). Hai sa nu ne mai uitam peste gardul vecinului si sa ne mandrim cu ce avem noi, iarba NU e mai verde acolo, asa vrem noi s-o vedem.

  • Mihai G., marţi, 01.07.2008 14:23
    Ce conduceti

    Pe langa comentariu ar fi bine sa treceti si masina pe care o conduceti si eventual de cat timp aveti permis. Conduc Logan si imi place masina,am permis de 8ani, consider ca este peste celelalte masini al caror pret coboara sub 10000euro. Imi doresc un Audi A4 2.0TDI, dar nu mi-l permit inca.

  • Juan, marţi, 01.07.2008 14:24
    cocalari

    ma enerveaza oamenii care vb de logan din auzite fara sa fi condus vreodata asa ceva sau fara sa aiba permis si care ar vrea o dacie la 5000 de euro care sa aiba calitate de masina germana bine fratilor dak nu va convine dacia atunci duceti va in germania si luati va o rabla cu 150000 km la bord sau mergeti cu autobuzu, da nu mai vb fara sa stiti

  • mine, marţi, 01.07.2008 14:31
    pt astia care lauda loganu

    nici o schimbare acelasi kkt... si nu vb fara sa nu-l fi condus cel putin cativa km...si nici nu m-am nascut in mercedes sau bmw

  • gigi, marţi, 01.07.2008 14:31
    @Juan

    ce mentalitate de roman idiot ai juane.Stii tu ca o masina la 150000km e rabla.Vai de capu si loganu tau.Esti praf...frate

  • dzomba, marţi, 01.07.2008 14:32
    wow

    draq k l-au facut mai urat:))

  • mine, marţi, 01.07.2008 14:38
    @Juan da-ti foc ...cocalare [ca esti printre ei]

    daca ai sti tu ce bine functioneaza o masina la 150 de mii de km fata de un logan la 100 de mii nu ti-ai mai fi cumparat dacia. vai de calitatea ta germana de pe dacie.. ca tot in romania e asamblata si facuta :|...

  • dan c., marţi, 01.07.2008 14:39
    zuper

    imi place mult noua dacie, este mult mai atent lucrata fata de loganul precedent, arata chiar foarte bine!!!

  • Juan, marţi, 01.07.2008 14:44
    @gigi

    praffffffffff esti tu bai ..si n am logan am solenza da am condus mai multe masini decat ai tu ani

  • dan c., marţi, 01.07.2008 14:48
    masina...

    apropo sunt fan si posesor de mercedes, am condus destule masini la care multi oameni viseaza dar un lucru este sigur: chiar daca se numeste mercedes-bmw.....etc dupa o anumita vreme, si anumiti km este mult mult mai fragila decat un logan nou si am cunostinte(rude)care cu masini noi nemtesti luate din reprezentanta sau intors dupa cateva luni cu probleme destul de grave la care reparatia a costat cat cel mai scump logan...

  • Juan, marţi, 01.07.2008 14:51
    autobuzu

    baieti duceti-va k veni autobuzu in statie

  • costi, marţi, 01.07.2008 14:51
    Bravo Dacia

    Bravo Dacia - Renault ca au ajuns la o maturitate suficienta in cativa ani de relansare, incat sa-si permita lansarea de modele care acopera aproape toata piata. Bravo pentru Logan, un facelift reusit care cumva prefigureaza aparitia viitoarei berline de la Dacia in vre-o 2 ani. Pentru cei care nu inteleg notiunea de facelift, aceasta nu are menirea de a schimba radical o masina, ci de a aduce un aer proaspat imaginii ei in piata. Pentru moment Dacia ofera un produs corect cu cerintele pietei.

  • Dacian, marţi, 01.07.2008 14:57
    Ce nu imi place la Logan

    1.Balamalele de la capota fata = la ce masina ati mai vazut voi sa se vada balamalele din afara? Cu capota inchisa te uiti din lateral spre colturile inferioare ale parbrizului si se vad cu usurinta balamalele. 2. Balamalele capota porbagaj = de ce trebuie sa intre in spatiul porbagajului pirghia aia inpreuna cu arc cu tot. In alta parte nu puteau sa il puna? Ia uitati-va la poza cu bagaje cu capota deschisa si spuneti-mi cum se poate inchide porbagajul caci pirghia aia inestetica da in geamantanul gri, ca sa nu mai vorbim de arcul ala care iti agata si iti murdareste toate bagajele.

  • Mihai, marţi, 01.07.2008 15:00
    Dacia inseamna Romania

    Dacia e un produs reprezentativ pentru Romania, ma bucura faptul ca incepe sa arate ca o mare marca mondiala. In urmatorii ani Dacia va acoperi toate segmentele pietei cu modele cu un excelent raport pret-calitate.

  • gigi, marţi, 01.07.2008 15:02
    :))

    Ce conduceti de Mihai G. (01.07.2008, 14:23) roba 4x4

  • VVV, marţi, 01.07.2008 15:02
    Noul Logan ...

    Imi place noul Logan ! Cel vechi nu-mi placea deloc, cel mai mult din cauza partii posterioare. Evident ca in poze e prezentata probabil cea mai inalta varianta de echipare, cum or fi restul nu pot sa-mi dau seama, dar asta arata chiar bine atat interior cat si exterior ...Astept sa-l vedem pe strazi sa ne dam cu parerea obiectiv. Si sandera era o bijuterie in poze ... in realitate, deja circula cateva ... si lucrurile nu stau chiar asa. Ma refer la aspect ...

  • Flavius, marţi, 01.07.2008 15:05
    Fotografii

    Faceti fratilor ceva cu modul de prezentare al pozelor.E Scarbos.Cat despre Logan, "Aceeasi Marie Cu alta Palarie".Mai ingrijita ce-i drept.

  • Logan feislift, marţi, 01.07.2008 15:18
    Invidie

    Sunteti invidiosi ca nu aveti bani de cea mai tare masina din tara si de ce nu din lume. Mai toate masinile sunt de fapt cam la fel ca Loganu deci doar diferentele de bani sunt atat. Eu am Logan si merg ca vantu si nimeni nu poate sa ma depaseste ca e foarte puternica si mai e si frumoasa . Cine nu vrea logan este un sarac care merge cu autobuzu.

  • ionut, marţi, 01.07.2008 15:23
    pt toti papagalii iubitori de rable

    Am avut fiesta si apoi Peugeot 307. Masina avea 50 000 km cand am luat-o si am vandut-o la 70 000. Cine mai comenteaza ca prostul ca nu merita loganul sa mai reflecte problema. o masina cu 150 000 km e o rabla, numai papagali ca voi nu sunt in stare sa ia in calcul toate chestiunile. o masina presupune si intretinere iar in cazul de fata loganul are garantie. Socrumeu are un logan de 43000 km si nu a avut nicio problema, merge pe drumuri pe care eu visam doar sa bag 307-le, cara de 2 ori mai mult ca 307-le si consuma la fel si are aceleasi performante dinamice ca si peugeotul care il aveam. prin urmare la logan nu as reprosa decat designul, zgomotul interior la rulaj cu viteza, si faptulc ca pedala nu este mai jos si ma chinui la drum lung. in rest e o masina pentru cei fara fumuri practica si ieftina. va spun eu ce iti poti lua in aceeasi bani..suzuki splash sau hyundai i10 care nu au nicio treaba la spatiu si putere. sa fim totusi seriosi. pana la urma va invit sa cumparati masini sh sa treceti toti prin ce am trecut si eu cu masini sh, emotii ca crapa tot timpul.

  • George, marţi, 01.07.2008 15:26
    Help !

    "Noua Dacia Logan va fi comercializata in Romania incepand din prima jumatate a lunii iulie" 2008 sau 2009 ? ROG UN ADMIN SA-MI RASPUNDA !!! ma gandesc serios sa`mi cumpar un Logan luna aceasta si vreau sa stiu daca mai astept , pt ca arata mult mai bine asta nou... ma rog facelift`at :P Multumesc frumos !!

  • domnosu, marţi, 01.07.2008 15:27
    Mie imi place...

    ...incepe sa arate din ce in ce mai bine...poate daca asi avea bani de un audi sau io stiu ce nici nu m-ar interesa, dar asa...?! Daca s-au facut si ceva inbunatatiri la calitatea materialelor din interior atunci chiar este un pas inainte! ;-)

  • Washburn, marţi, 01.07.2008 15:31

    De ce articolul despre noul Logan e mai consistent decat alte articole(cu masini de o calitate superioara de exemplu)?

  • Mihai, marţi, 01.07.2008 15:40
    Logan

    Pt. George - mai asteapta o luna si cumpara-ti una cu facelift.

  • robertg, marţi, 01.07.2008 15:45
    @Washburn // @george

    buna intrebare! daca te-ai putea uita la raportul vizualizarilor intre un articol cu noul logan si unul cu noul BMW X5 ti-ai da seama imediat- pana una alta, este unicul producator auto din Romania, vinde cel mai mult, are cea mai mare cota de piata - e normal sa fie asa! Va fi comerciliazata incepand cu luna iulie 2008 - asa spune DACIA

  • Vasile, marţi, 01.07.2008 15:46
    Masini

    Stiu ca multi dintre voi merg numai cu Mercedesuri de 300.000 de euro (Citaro in cazul vostru), noi oamenii normali mergem cu masini normale, cu acelea pe care ni le permitem fara sa amanetam casa. Iar masina asta te transporta de la A la B fara credit de nevoi personale. Daca Renault stie sa faca motoare?! Pai daca sunt in industrie de 100 de ani si castigatori in formula 1, banuiesc ca da. Succesul unei masini e dat de vanzari (vezi Golf) iar Dacia a vandut 1mil de Loganuri pana acum, in 2009 va vinde 1,1milioane masini, iar in intreaga perioada de fabricatie peste 10mil. Asta inseamna succes!

  • pana, marţi, 01.07.2008 16:00
    logan

    cand se comercializeaza faceliftu si daca are varianta diesel si nu stiti se comercializeaza prin programul remat?? va rog astept raspuns!

  • robertg, marţi, 01.07.2008 16:21
    @pana

    Logan Facelift va intra in vanzare incepand cu aceasta luna- oficialii dacia nu au precizat daca este disponibil sau nu prin programul remat- dar in mod normal ar trebui sa fie!

  • jos_taxa_auto, marţi, 01.07.2008 16:22
    tot naspa e...

    tot aceeasi masina naspa e, badarana si urata; luati-va daca n-aveti ce face cu banii

  • Andu, marţi, 01.07.2008 16:25

    Noul ''zambetu lui Iliescu'' =)) =))

  • fabregas, marţi, 01.07.2008 16:34

    masina mai obositoare ca asta nu am vazut...........

  • shoferu, marţi, 01.07.2008 16:35
    da daaa

    tipic daciilor... schimbam dar fara sa modificam prea mult :)) si cand te gandesti cati co-nationali schimba o caruta cu alta telegutza... bah, cat de tampit, prost, ingust la minte sa fii sa dai atatia bani pentru o masina cu o consola de bord compusa din 5 intrerupatoare de aspirator si un decupaj facut cu bomfaierul pentru a intra orice casetofon de bazar ??? dar de ce sa ne miram daca "Reprezentanţii Dacia-Renault susţin însă că decizia de a nu include aerul condiţionat printre dotările opţionale a avut la bază situaţia vânzărilor de modele Logan, unde clienţii nu s-au înghesuit să comande această dotare. " cf. http: //www. cotidianul. ro/ dacia_sandero_in_teste_o_scumpete_de_low_cost-49357.html deci ce rost are sa schimbam prea mult caruta nationala, mai bine o facem o telegutza

  • Crysty, marţi, 01.07.2008 16:35
    Aceleasi povesti

    Ba voi stati numai de cearta? Vorbiti fratilor de masina. Ala se lauda ca are Mercedes ala ca are nu stiu cate masini etc. Simplu: e sau nu (mai) frumos loganul dupa face lift ? Bafta !

  • pana, marţi, 01.07.2008 16:42
    logan

    exista varianta diesel la loganul facelift?

  • deeci, marţi, 01.07.2008 16:47
    pentru toti cititorii de automarket.

    daca crezi ca e misto loganu, mai bine du-te in orice showroom de la ceilalti producatori si casca bine ochii. sunt sigur ca vei gasi alte masini tot in aceeasi gama de pret si cu mult mai multe dotari, si mai confortabile. sau daca ti-e lene sa te deplasezi, dar ai internet in satul/comuna unde stai, da un search pe www. google. com si uite-te ce inseamna interiorul unei masini facute de fiat/ford/vw/skoda/kia/peugeot poate chiar si citroen daca vrei sa il sprijini pe primu-ministru... si apoi mai vino si spune ca e misto feisliftu de la logan... .................................................................... p.s. si pana la urma care e modificarea la logan ? doar o margine cromata la portbagaj si niste portiere ca la sandero ? si faruri de sandero ? asta se numeste feislift ??? asta se rezolva si cu abtibilduri din carrefour si cu nicovala intr-un servis (ca si asa e plina tara de servisari de logane)

  • gigel, marţi, 01.07.2008 16:48
    E mai frumos

    E mai frumos, cel putin mie imi place. Vreau BMW asa cum o vreau si pe Nicoleta Luciu dar nu am bani nici de una nici de alta :)) poate de un Logan?!

  • george.b, marţi, 01.07.2008 16:53
    @ionut

    Ionut ai dreptate cred ca ai avut emotii cu 307 vezi fratele lui 407 praf si pulbere.Dar daca ai avea o masina mai seriaosa nu cred ca ai mai avea probleme.Ai si tu dreptate o masina te poate duce din A in B dar conteaza mult si cum ce "feeling" iti ofera.Socru tau cred ca e multumit de la olcit si dacie 1310 si eu am avut acelasi feeling mi se parea loganu super tare timp de aprox 1 an cand m-am urcat intr-o masina germana la maxim 1 luna am vandut loganu si am achizitionat o masina din grupul vag pe care o sa-o mai tin mult timp

  • NimeniCuDacie, marţi, 01.07.2008 16:53
    lol@cocalari

    Nu va mai vaitati atat ca masina nu e schimbata destul! Cantitatea de modificari e la nivelul oricarui producator auto. La interior, schimbarile sunt chiar mai mari si foarte bine venite. Calitatea modificarilor e subiectiva asa ca va las pe voi sa va vaitati de parca va obliga cineva s-o cumparati sau de parca cei care si-ar cumpara-o va insulta in mod direct facand acest lucru! Recomandarea mea pentru cei care imbacsesc site-ul asta cu comentarii aiurea: daca voi ati descoperit "magia" masinilor la mana a2a, tineti-o pentru voi! Majoritatea stim avantajele si dezavantajele unei masini 2nd hand deja iar voi nu aduceti nimic nou tocandu-ne la creier cu aceleasi comentarii inutile!

  • oameni buni, marţi, 01.07.2008 17:03
    of

    ati putea privi din perspectiva unei posibile stagnari a marcii Dacia din 2004, si implicit a unei industrii automobilistice, daca aceste modele "proaste" noi logan, sau sandero nu ar fi aparut nu ar fi fost deloc bine fata de cum este in momentul actual! Oamneilor care va credeti oameni europenizati, am o dacie logan 1.6 mpi, un landcruiser un rav4 2007 si un corolla 2007(ale parintilor). Evident ca nu pot face comparatii, net superioare toyota fata dacia dar ganditi-va putin, va transporta, nu va lasa in pana fara motiv cum erau daciile vechi, aveti conditii : aer conditionat, motorul ala fir-ar al naibi are si el 90 de cai putere acolo, nu-s degeaba, oricum nu faci curse. Este o masina de familie ce se preteaza oamenilor care nu-si permit masini scumpe. Este masina ideala pentru pensionarii care se duc la tara, transporta tot felul de chestii ce pot dauna, lapte, carne mancaruri de toate, eu unul n-as imputi porbagajul ravului si astfel m-as duce cu dacia. Pe langa asptectul asta, dacia se potriveste tuturor categoriilor de oameni care isi dezvolta abilitatile de sofer, in 1-2 ani...iti permiti s-o strici s-o zgarii, nu-i ieftin, dar mai ieftin ca la alte masini...de afara...ganditi-va cum se simte un incepator care zgarie o dacie si altu care zgarie un... gallardo...cum s-a intamplat in cazul baiatului lui Prigoana....NU TREBUIE SA FITI INCUIATI SI SA PRIVITI NUMAI DIN PERSPECTIVA VOASTRA CA VOI AVETI UN GOLF 5, VREUN BMW SAU ALTE ALEA, PRIVITI DINTR-O PERSPECTIVA DIVERSIFICATA CE CORESPUNDE MAI MULTOR TIPURI DE PERSOANE! AM DACIE PE CARE O CONDUC ZILNIC LA NEVOIE, RESTUL DOAR OCAZIONAL CA SUNT ALE PARINTILOR, E ADEVARAT DACIA NU ESTE PREA BUNA, DAR IMI FAC TREABA CU EA, PANA CAND PROBABIL O SA AM BANI SA-MI IAU EU UNA MAI BUNA PERSONALA! COMPANIA DACIA S-A DEZVOLTAT POZITIV DE ACEEA TERBUIE SA APRECIATI!

  • George, marţi, 01.07.2008 17:10
    @deeci

    In primul rand este vb de bani aici...Iti dai seama ca daca aveam vreo 13-14 mii nu`mi luam Logan. Bine zice @Gigel mai sus :P In al doilea rand NU exista alta masina NOUA la pretul acesta !! la un pret apropiat poate fi un Symbol sau Albea... dar niciuna nu arata la fel de bine ca Loganu asta "nou"!!parerea mea... asa ca nu mai vb aiurea !! fiecare cu parerile si gusturile lui...

  • @George, marţi, 01.07.2008 17:17
    dar mai sunt masini

    si la ford poti gasi pana in 10.000 si scuza-ma , nu se pot compara cu loganele, si la vw sunt oferte pana in 10.000 si tot asa, si grande punto tot arata mult mai bine ca loganul... si e tot pana in 10.000, deja la 13.000 vorbim de cu totul altceva

  • deeci, marţi, 01.07.2008 17:21
    @George

    p.s. si am uitat, de ex. pana si un golf 3 arata si e dotat mult mai bine ca loganul asta cu feislift. mai bine un SH de 8000 Euro decat un logan nou

  • deeci, marţi, 01.07.2008 17:26
    @oameni buni

    corect... loganul este pentru prosti ca tine care zgarie alte masini in trafic sau care invata sa conduca dar nici dupa 5 ani nu or sa stie sa parcheze cu spatele in parcarea molului. corect a 2-a oara, este pentru toti cei care cara jeguri in masina, care cara paie de pe camp la grajd, care cara balegaru din grajd pe camp... si astfel a aparut si varianta hecibec (sandero) pentru carat porci transati pana la piata.

  • deeci, marţi, 01.07.2008 17:28
    @gigel

    la fel cum o sa i se pleosteasca bretelele nicoletei luciu, tot asa o sa se pleosteasca si loganul tau. vad ca esti un tip foarte plafonat. crezi ca daca are cupe mari la sutien e nemaipomenita :))

  • anonim, marţi, 01.07.2008 17:41

    seamana cu sandero

  • motoras, marţi, 01.07.2008 18:13
    masini sub 10000E

    dak nu vreti logan: aveo 1.2i direct 4u 8650 1 airbeg, abs si aer conditionat canci aveo 1.4 direct 4u 9790 1 airbeg, aer cond, spark 0.8i direct 6830 spark 1.0i elite 8020 2 airbeguri, aer cond, abs si cd player fiat panda 8990e nasoala albea 8469-9922e hyundai getz 1.1 9752e aer cond si un airbeg kia picanto 7279-10200 mica,nasoala si proasta kia rio 9056e cea mai iefina kia cee'd 9887 cea mai ieftina lada nici n-o mai pun la socoteala mazda 2 9990e cea mai ieftina da destul de bine dotata peugeot 107 8547 cu 4 usi opel corsa 1.0i 5 usi 9500 skoda fabia 1.2 55cp junior 8396 in rest nu mai vad care ar fi, voi ce ati alege??? nu imi asum raspunderea pt datele de mai sus preturile sunt exprimate in euro

  • motoras, marţi, 01.07.2008 18:29
    masini sub 10000E

    si am mai uitat suzuki ignis 9762e cea mai ieftina varianta care e oribila la exterior dintre toate tot loganu l-as alege k e mai bn echipat la un pret mic

  • geony, marţi, 01.07.2008 18:31

    cam multa reclama la logat si nustiu de ce si fecare asi ia an fuctie de bani care ai are care vrea ceva mai bun asi ia ceva mai bun la uni le place loganul la uni nu fiecare cu parerea lui

  • Dumitru, marţi, 01.07.2008 18:59
    Pentru Geony

    Doamne, in ce hal a ajuns scoala in Romania...

  • Sektor, marţi, 01.07.2008 19:00
    Logan

    Tot urata, tot disproportionata, tot Dacia. Plastic prost peste tot, bara aia cromata arata absolut oribil, detalii jenante. Ca sa nu fie discutii, conduc Peugeot 406 2.0 HDi si Honda Accord 2.0 i-VTEC. In plus am peste un milion de km la activ. Am avut pe mana si Dacii [1310, Solenza, Logan] si pot spune ca orice e mai bun. Toate au avut probleme serioase. In schimb la 406 am facut doar reviziile si o schimbare de distributie. Are 6 ani deja... Accord-ul e nou, nu are probleme. Corect, nu se compara pretul, dar asta nu inseamna ca Loganul nu e masina proasta si urata. Ca alternative... cred c-as merge pe Mazda2, Albea sau 107 [care e cam mic, dar se misca foarte bine]. Parerea mea...

  • asu, marţi, 01.07.2008 19:25

    Pentru Geony de Dumitru (01.07.2008, 18:59) Doamne, in ce hal a ajuns scoala in Romania... lasane esti praf ca loganu :))

  • andy, marţi, 01.07.2008 19:46
    logan

    fratilor,voi stiti ca un logan mcv diesel full full costa aproape 20.000 euro si un bmw seria 3 care ca dotari de serie are aproape tot ce are loganul in varianta de top pleaca de la 23.000 euro, sa nu va mai aud ca spuneti de logan ca e ieftin,e ieftin pt prosti,eu cu 12000 euro mi-am luat bmw 330xi cu dotari care o dacie nu o sa le aiba nici cand o sa zboare porci si e o masina care cu toate ca e second hand o sa traiasca mai mult decat 5 loganuri la un loc , cearta placuta in continuare si incercati sa intelegeti ca tot un gunoi low cost este

  • dan, marţi, 01.07.2008 19:49
    logan

    Da a scris ca are fiecare parerea lui,eu doar asta inteleg.Cat despre noul logan cred ca trebuia umblat la izolarea fonica,ca e varza ca si sandero cu ,care am facut draiv test si urla motoru in interior de nu te intelegi unu cu altu,la 2500 de turatii i-ti urla urechile.

  • bogdanT, marţi, 01.07.2008 19:53
    degeaba

    Pot sa ii faca 100 de facelift-uri daca nu lucreaza la partea de stabilitate si la motorizari...degeaba ne alegem cu un nou botik...

  • lauro, marţi, 01.07.2008 20:01
    aste este masina noastra !

    Am citit comentariile de mai sus si ca de obicei, toti sunt super cunoscatori si super specialisti. Se amesteca motorizarile, diversele clase de autotutrisme, preturile, s.a.m.d. ! M-am ocupat de vanzarea auto second-hand 8 ani de zile, pana in toamna anului trecut, cand mi-am reprofilat firma. Ceea ce va pot spune cu siguranta si cred ca toti o stiu, ca o masina adusa din Germania ( locul de unde achizitionam masini ) la 150.00 de km. dupa maxim un an, un an jumatate, incepe sa ceara multi bani. Asta daca km. de pe bord sunt cei reali ! ( Deoarece se pot maslui, costa 40 de eur. in Germania iar o carte de service din care sa reiasa acei km. costa 50 eur !! ) In plus, majoritatea au fost lovite si refacute, bine, e adevarat, dar au air-baguri-le care nu prea mai functioneaza ! Dar tu le platesti atunci cand achizitionezi masina ! Asa ca si la siguranta poti avea probleme cu masinile s.h. ! De ce vand vest europenii masinile dupa 4-5 ani ? Deoarece, costul intretinerii unei masini vechi este mai mare dacat ratele la una noua ! Cine le cumpara ? Cei care vor sa para ceea ce nu sunt !! Cei care vor sa pozeze in "mari afaceristi" sau "smecheri" de cartier, dar care de fapt nu au bani de o masina noua si cu bani putini isi cumpara un s.h. de firma, de care sunt tare mandri si nu mai le ajungi nici cu prajina la nas ! Nu conteaza ca baga banii intr-o masina veche si nesigura. Nu conteaza ca devin cei mai buni prieteni ai atelierelor si mecanicilor auto. Nu conteaza ca rup site-urile pe net si revistele de specialitate, cautand piese cat mai ieftine din dezmembrari si alea fara viata lunga sau de proasta calitate. Conteaza sa aiba masina de firma ! Si atunci inseamna ca este cineva, este un "smecher" !! Ce mai conteaza ca sta intr-un apartament de doi lei, ca nu si-a pltit intretinerea sau ratele la creditul din care si-a luat masina, sau altfel spus, tzeapa secon-hand ? Conteaza sa vada lumea pe strada ( cei care nu-l cunosc! )ca el este important ! Dar de fapt, nu este decat un "s.h." si el ! Despre Logan. Am condue un MCV de 1,6 - 16v de care nu am fost prea incantat. Este cam puturos pt. ce sustine ca stie. Berlina de 1,4 la fel. Nu prea te ajuta la depasirile de pe soselele noastre, sau in panta. Mai ales incarcata ! Am fost in schimb placut surprins de dieselul 1,5 de 85 c.p. ! Um motor care are viata si un consum excelent ! Problemele generale, la toate modelele, izolatia fonica si stergatoarele de parbriz, care imi amintesc de vechea dacie. ( aceste probleme le intalniti si la Clio, o masina caruia Loganul ii este superioara !) Noul Logan este mai reusit din punct de vedere estetic ( Sandero nu-mi spune nimic ! ) si are o linie mai placuta si mai eleganta. Este un pas inainte pt. Dacia cu siguranta, si asta se va reflecta in vanzarile companiei. Ca ne place sau nu, Dacia Logan este unul dintre putinele noastre lucruri pozitive, prin care ne facem cunoscuti in lume. Si in consecinta, nu pot decat sa felicit constructorii romani de la Colibasi pt. noul model Logan. Succes mai departe baieti ! p.s. Pt carcotasi : am o Skoda Octavia 2 diesel, al carui leasing il termin in octombrie. Dupa aceea intentionez sa-mi cumpar un Mitsubishi Outlander.

  • fiona, marţi, 01.07.2008 20:09
    diesel!

    stie cineva daca exista varianta diesel la loganu asta??? va rog raspuns!multumesc

  • andreea, marţi, 01.07.2008 20:10
    nice

    un pret estimativ se poate?

  • gabi, marţi, 01.07.2008 20:29
    bordul

    a ramas la fel de infect.

  • dan, marţi, 01.07.2008 20:32
    de mai sus

    Vad ca ai scris ff mult eu am citit totul si ca o concluzie ,cred ca ai dreptate dar nu ma-si lauda cu o masina noua care in per de garatantie se farama ff repede ex senzori arsi ulei pe la ponpa de servo caseta de directie dusa si asta in numai 20000 de km.DUPA un astfel de experiment nu i-ti vine sa iei o masina nemteasca in care bagi bani dupa 20 30 mii km sau un an si ceva barimi sti ca e veche .Dar atunci cand e noua si bagi bani dupa garantie cum e .Si pretu la piese este la fel

  • Calin, marţi, 01.07.2008 20:39
    Deah

    Sicriu pe 4 roti. Am permis de 8 ani - si conduc in prezent Kia Ceed - varianta cu motor de 1.4 la 109 cai incepe de la 12.400 E (taxe incluse) - dotari excelente la pachet, 5 stele euro encap....am analizat foarte bine obtiunile cand mi-am cumparat masina - si loganul (dacia) nici macar nu am inclus-o...oi fii znob...dar aceasta e parerea mea.

  • cuc, marţi, 01.07.2008 20:51

    mergeti cu autobuzul si va dati mari specialisti...tineti-o tot asa...

  • MARIUS, marţi, 01.07.2008 20:54
    PERMIS

    TERMINATI CU COMENTARIILE ASTEA DE DOI LEI IN LEGATURA CA VEZI DOAMNE AM PERMIS DE...ANI PE CINE INTERESEAZA ACEST DETALIU SA NU UITATI TOATA VIATA INVATAM SI TOT P....I MURIM.

  • decy, marţi, 01.07.2008 20:55
    logan

    un mare fis

  • golan, marţi, 01.07.2008 21:07
    Romanii

    Bai - parerile difera. Asta nu ne face boi sau nimic de genul....fiecare cu parerile lui si cu banul. Golanul asta e o masina low-end - ceea mai joasa posibila, de acolo si calitatea excelenta (niciodata nu o sa gasesti ceva ieftin si bun, insa scump si prost mari sanse).

  • teo, marţi, 01.07.2008 21:09
    sunteti romani

    Nu stiu d c maimutoii care fac credit pe viata sau doneaza organe ca sa-si cumpere o masina "originala" au dreptul la opinie in tara asta, mai ales ca 3/4 din ei au iq-ul unei clatite. Am ajuns o tara de consumatori si ne dam de asfalt cand unii incearca sa produca ceva in tara asta. Parerea mea este ca sandero si loganul isi merita toti banii.

  • teo, marţi, 01.07.2008 21:33
    pt cunoscatori

    ideea e ca e mare diferenta intre un sofer care face 50 60 de mii pe an si unu care face 5 mii.as vrea sa vad un comentariu la orice fel de masina in privinta servisului.dar la 200 de mii.cu accidente cu mici reparatii cu garantia si ma refer la timpi .sa stai in servis 50 de zile ca nare axa cu came.ca nare suruburii si asa mai depaRTE .EU SANT TAXIMETRIST SI AM CU LOGANU 105 MII SI NU IAM FACUT NIMICA .IN PRIVINTA CONFORTULUI SIA ELEGANTEI INT ERIORULUI E DE CACA.DAR LA MECANICA VA LASA IN URMA FRATILOR MA REFER LA FIABILITATE AM PRIETENI CU BMW SI CAND SE STRICA O VINDE .SA AI MASINA SI SA TI DE IA CU REVIZII CU REPARATII SA FACI MACAR 100 DE MII CU EA SI DUPA SA VB CA AI O MASINA BUNA.DEALTFEL TOTI HABAR NAVETI CE INSEMNA O MASINA.SANT PUTINI CUNOSCATORI .NU ZIC CA SH E O VARIANTA PROASTA DAR SA O TI 100 DE MII SA REPARI LA EA SI DUPA SATI SPUI PAREREA VREAU SAMI IAU O KIA 3 LUNI DUREAZA SA TIO ADUCA IAR DE SERVIS CE SA ZIC MECANICII STAU CU GHIDU IN MANA SI TE INTREABA PE TINE .PT CURIOSI AM 1.200.000 DE MII DE KM SI MAM SATURAT DE ELE NU STIU CE MASINA SAMI IAU CA IN CEA CE PRIVESTE SERVISU TOTI SUNT DE CACAO.VB DE MASINI PANA IN 18 MII DE EURO.HAI FRATILOR VB DE GARANTII .DE REPARATII LA ORICE MARCA .SANT CURIOS.O ZI BUNA .

  • shoferu, marţi, 01.07.2008 21:57
    @motorash masini sub 10.000 Euro

    seat ibiza fun - 1.2 l / 70 CP M5 8.250 9.818Euro cu tva vw polo Fiesta Comfort – pret incepand de la 8.315 Euro Vei beneficia de mai mult confort si de mai multa siguranta daca vei alege nivelul de dotare Ford Fiesta Comfort. Dotari suplimentare precum airbag pasager, inchidere centralizata, geamuri fata actionate electric si scaun sofer reglabil pe inaltime sunt doar cateva dintre echipamentele din dotarea standard care vor face calatoria mai placuta. Fiesta Trend – pret incepand de la 9.107 Euro Atunci cand te afli la volanul lui Fiesta Trend toate privirile vor fi atintite asupra ta. Este dinamica si stilata, gratie jantelor din aliaj usor de 15”, schimbator de viteze metalizat, ABS si EBD. Fiesta Ghia – pret incepand de la 9.775 Euro Ford Fiesta Ghia, luxoasa si stilata, le are pe toate – la un pret minim. Aer conditionat, jante de aliaj usor, geamuri fata electrice, inchidere centralizata cu telecomanda, schimbator de viteze imbracat in piele, oglinzi retrovizoare laterale incalzite si actionate electric – toate standard. Fusion Ambiente – incepand de la 9.420 Euro Incepand cu modelul de baza Ford Fusion, vei observa un stil imbunatatit al intregii game. Noua grila si bara de protectie frontala, noile bandouri laterale si faruri fata si spate reproiectate, confera modelului Fusion Ambiente un aspect exterior mai robust, in timp ce noul panou de instrumente si noua serie de echipamente confera o imagine moderna ambientului. si totusi nu fiti prosti sa comparati versiunea cea mai cheala de la logan cu astea de baza care au aproape tot ceea ce la logan intra in varianta full

  • shoferu, marţi, 01.07.2008 22:04
    iata ce e inclus la versiunea de 6400E

    Echipamente disponibile 3 mânere de viraj standard Tetiere faţă cu reglare pe înălţime standard Antidemaraj electronic standard Iluminare portbagaj standard Scaune faţă cu reglaj longitudinal şi reglaj al spătarului standard Indicatoare digitale (carburant, temperatură lichid răcire, kilometraj) standard Tapiţerie Oska şi ambianţă Muscade standard Reglaj faruri din interior standard Consolă centrală cu aspect metal standard Ştergător parbriz cu 2 viteze şi temporizare fixă standard Mocheta Dilour standard Bare de protecţie în culoarea caroseriei (partea inferioară) standard Bloc optic spate cu stopuri tip Cristal standard Panouri uşi cu inserţie material textil standard Calandru cu bandou superior cromat standard Retrovizoare exterioare cu reglaj manual din interior standard Cutie de documente (8 litri) standard Buton deschidere portbagaj standard Retrovizor interior cu reglaj noapte/zi standard Suport pahare pe consola centrală standard Baghete laterale de protecţie gri standard Încălzire/ventilare cu 4 viteze standard Spaţiu documente pe planşa de bord în partea dreaptă standard Jante de oţel 15 cu capace complete standard Comandă reciclare aer standard Închidere centralizată cu cheie standard Pre-echipare radio (antenă radio şi precablaj) standard Airbag frontal şofer standard Geamuri colorate (cu tentă de culoare) standard Centuri de siguranţă faţă în trei puncte, reglabile pe înălţime standard Plafonieră centrală standard 3 centuri de siguranţă spate standard Parasolar pasager cu oglindă de curtoazie standard Scrumieră mobilă şi brichetă standard si urmatoarele pentru cei cu bani Radio CD 2x15W, panou detaşabil +180 EUR Garanţie extinsă 12 luni, dar nu mai mult de 120.000 Km +210 EUR Vopsea metalizată +255 EUR Garanţie extinsă 24 luni, dar nu mai mult de 120.000 Km +295 EUR Direcţie asistată hidraulic +405 EUR INCREDIBIL!!! GEAMURILE ELECTRICE SUNT TRECUTE LA URMATOAREA VARIANTA DE ECHIPARE..., DECI LA 6400EURO DAI LA MANIVELA !!!!

  • unu, marţi, 01.07.2008 22:38
    thuamne oamenilor

    ce am putut vedea aici....la comentarii mi-am facut cruce.... lam auzit pe unu k loganu MCV e 20000 full... iar bmw 330 e 23000.... frate... is din clase total diferite...e ca si cum ai compara un maybach cu un lamborghini... cat despre faceliftul loganului.... daca esti emo si vrei sa te sinucizi ....din fata nu vezi in afara de bara cromata si noua sigla nici o diferenta intre cele 2 modele.... dar cand te muti si o privesti din profil parca totusi nu mai este aceeasi masina... panta capotei este armonios unita cu parbrizul iar privind catre spatele masini se poate observa din nou o panta armonioasa intre geam si porbagajul usor lungit fata de modelul anterior cara se termina intr-un mod usor agresiv dar care infrumuseteaza usor designul masinii... Cat despre interior .... am observat o singura schimbare care imi place la nebunie in schimb.... manerul de la portiera..... cel dinainte era oribil... Nu este genul de masina din care as iesi la intrarea intr-un club dar este cu siguranta genul de masina cu care as merge la servici sau sa imi vizitez parintii.

  • Lincu Dan, marţi, 01.07.2008 23:24
    DACIA

    Daca o masina straina la mina a doua cu peste 150 mii km reali la bord facuti in 4 ani vi se pare buna nu cred ca are rost sa mai comentam.Accidentele lasate cu mortaciuni vb despre cit de bune si de sigure sint atit de mult laudatele masini germane.Unde sint toate acele sisteme de control si siguranta atunci cind pierzi controlul asupra unei astfel de masini si te gasesc aia de la descarcerare zdrobit?Am prieteni care si-au luat BMW-uri din Germania si isi blesteama zilele.Au mai dat si 11-12 mii de euro pe ele asa ca SSSSSTTTT, ciocu mic,cind va duceti in service si va fac aia nota de constatare va cade inima in chiloti si nu stiti cum s-o vindeti mai repede.

  • pin, marţi, 01.07.2008 23:46
    prost?!!

    eu merg pe ideea ca "ce nu iti place, nu cumpara", da nici nu comenta. pt juan: "ia-ti tu una germana la 150000 km si lasa-i pe altii sa-si ia logan nou. nu incerca tu sa convingi pe altii ca ce-ti place tie e neaparat bun pt toti". is posesor de logan si is de acord ca mai gasesti masini la pret de logan da nu cu dotarile lui. un laureate plus costa de ex cat un cielo cu nimic pe el

  • Neamtzu', miercuri, 02.07.2008 00:13
    Abia astept varianta de 133 cai :))

    Vai de mine... LOGAN se crede berlina... Astept cu nerabdare modelul potent de dacie ;)) sa-l vad cum se rastoarna, cum nu-i tin franele, cum consuma XX %, etc... PS: Acum sa vedem ce cocosi rurali or sa apara in trafic cu kkLOGANUL fortzos... (vor scrie acum pe spate M POWER cu incredere... :)) EXTRA SPORT TUNING DESIGN TURBO lumeeeeeee

  • dia, miercuri, 02.07.2008 00:17
    aham

    exterioru ii super, sa zicem ii ok, dar partea int la cine o lasati? nu vedeti cat de dur ii bordu ala? cand o sa invete si romanii ceva?

  • FLO, miercuri, 02.07.2008 00:34
    LOGAN

    PRET MIC LA VANZARE,PRETURI EXAGERATE LA PIESE(CU CAT DAI PE O USA NEECHIPATA DE LOGAN IEI DOUA DE PASSAT).INTREBATI UN TINICHIGIU DIN SERVICE DACIA CAT DE SOLIDE SANT LOGANURILE COMPARATIV CU ALTE MASINI.TOATE LOGANURILE FABRICATE INAINTE DE 2006 ERA VORBA CA SE RECHEAMA IN SERVICE PT.REFACERA PROTECTIEI ANTICOROZIVE IN ZONA PASAJULUI SPATE. PROBLEMA E CA DACA TAI UN LOGAN NOU E LA FEL DE RUGINIT IN ZONA RESPECTIVA.PIESE MADE IN FRANCE?HA , TRAIASCA TURCIA.PROBABIL DACA AR FI SI LA COMERCIANTII DE DACIA DIN ROMANIA ACELEASI PRETURI CA SI LA CEI DIN FRANTA AR FI PRIVITA CU ALTI OCHI.LA NOI MODELUL MCV 1,5DCI DE 85CP FULL TRECE BINE DE 13000EUR,IAR ACEASI MASINA CE SE EXPORTA IN FRANTA NU DEPASESTE 7500EURO!!!!CEL MAI MARE AVANTAJ ESTE TOTUSI PT.TAXIMETRISTI,UN AN ,MAXIM 2 TRAGE TARE SI MAI DEPARTE NU CONTEAZA.ASA CA TREBUIE INTELESE SI PARERILE PRO SI CONTRA LA ADRESA LOGANULUI.

  • gutza, miercuri, 02.07.2008 01:03
    arata mai bine..SI CAM ATAT

    sa fiu "on topic" clar arata mai bine k vechiul logan e aceeasi conceptie romaneasca k la supernova cu solenza..la baza aceeasi mancare de peste..nu imi place loganu inca ai senzatia ca esti in dacie, asta daca ai condus si masini straine. Target-ul masinii sunt oamenii simpli cu rude la tzara, au nevoie sa care si sigurantza ca nu ii lasa masina in drum cum pateau inainte aceeasi oameni care aveau 1310.Tineretul sa se abtinza sau sa faca k mine: daca nu ai bani te duci la bulgari si iei in 2000e o masina cum am luat eu un opel corsa b din 2000 are si airbag si geamuri electrice consuma putin peste 5% piesele la 40% din pretul pieselor de logan si ies mult mult mai ieftin plus k imi pot strange bani de o MASINA klumea (exclus logan)..iar ca parere personala eu numai la sigurantza mea gandindu-ma intr-un Logan ma simt victima sigura si cu asta am zis tot..in rest si a mea ma duce din A in B ieftin si repede si parca mai sigur. Think twice!

  • Lincu Dan, miercuri, 02.07.2008 08:45
    mercedes vs. logan

    N-am nimic impotriva celor ce blameaza Dacia.Multi spun ca e obosita,ca e naspa,ca e o caruta condusa numai de boi etc.Rautati tipic romanului.Astea nu sunt argumente.Patronul meu si-a achizitionat un autoturism Mercedes clasa C full option.Pretul?40.ooo euro.Acum e in service ptr ca are probleme cu el si nu are decit 15 mii km.Eu am dat pe Logan 8000 euro si nu am nici o problema cu el,merge ca uns.Intre 40 mii si 8 mii e o dif de 32 mii euro dif care ar trebui sa se regaseasca in calitatea si fiabilitatea lui Mercedes.Concluzie ?!Nu tot ce zboara se maninca si nu tot ce e scump e si bun.

  • DiCa, miercuri, 02.07.2008 08:54
    Chiori

    Astia care intrebati si ziceti ca nu vedeti nicio diferenta sunteti chiori? Spatele e mai mic si mai frumos decat primul logan in ala daca se urca o femeie nu vede sa dea cu spatele! Stopurile sunt modificat , botul este modificat interiorul e de la fratele lui Sandero

  • bubblegum ..., miercuri, 02.07.2008 09:23
    sa fie logan ?

    Te-ai uitat la actele de la corsa , sa nu fi cumparat o masina de tuns iarba ( caz real )? pacat ca nu au lucrat si la motorizari , mi-as fi luat unul sa ma iau la intrecere cu vechiul logan ( mai ales al politiei )...

  • Neamtu, miercuri, 02.07.2008 09:41
    Cocalari

    Ce prosti sunt nemtii astia ca vand masinile lor dupa 4-5 ani?!, Am un BMW cu motor de 3 litri pe benzina, a fost la o batranica in Germania, nu a mers mult cu el, doar 19000KM, asa mi-a zis neamtu' ala care vorbea arabeste, asigurarea e 2mil pe an, consuma doar 5%, am garda la sol mare, iarna nu am nicio problema cu el pe zapada, tractiunea spate e perfecta, la gagici dau bine, am facut o revizie completa la Auto Bavaria si m-a costat doar 1,2mil. Sunt mandru de mine, sunt cocalarul comunitar, stau la bloc, langa porc, mananc shaorma (la sfarsit de saptaman ca n-am bani de altfel) si fac cheta la benzina cand ne plimbam pana la Peco si inapoi. Ma gasiti pe cocalari.com iar masina in trafic o puteti recunoaste usor, e lovita in toate partile si scrie "Versace" in spate. V-am pupat! care ma impinge ca iar am ramas fara benzina?

  • andreiluca, miercuri, 02.07.2008 11:06
    pentru fanii logan

    Am un Golf 4 din 2001, 83.000 km la bord. N-am probleme cu el, e luat din ROmania, sh, cu 7.500 de euro. Da, inainte am avut alt sh, un ford escort, care mi-a scos peri albi, dar asta pentru ca era prima mea masina si mi-am luat o teapa, avea vreo 200.000 la bord. Acum, ideea e ca daca iti iei o masina sh, trebuie sa casti ochii la maxim si sa stii foarte multe despre masini. Daca iti iei doar ca arata bine, ai belit-o. De ce nu mi-as lua Logan ? Pentru ca daca vreau aer conditionat si inca ceva chestii care mi se par de bun simt pe orice masina (pana si rabla mea de Escort avea aer), ma apropii de 10.000 de euro.Am condus un Logan 1.4 si am ras. Cand acceleram era ca o jucarie chinezeasca, abia se urnea. I-am dat un scart de pe loc si mi-a fugit in toate partile directia. Ideea e ca la 10.000 de euro, ai posibilitati foarte multe: una noua, dar mai mica decat Loganu (pentru cei care nu cara de la tara alimente la oras) sau un sh ales cu grija. Nu, nu cu 150.000 la bord, asta e pentru fraieri. Dezavantaje Logan: arata nashpa, butucanoasa, are un motor foarte slab pentru cat de imensa e, este foarte instabila, fiind atat de inalta si butucanoasa. In rest, singurul avantaj pe care il vad e cel cu serviceul care presupun ca e mai ieftin decat la straine. Incetati cu prostiile ca sh-ul e moarte curata. Daca stii sa casti ochii, gasesti masini sh excelente. Chestia cu pretu mic la Logan e praf in ochi. Daca ai 10.000 de dat pe o Dacie, nu mai ai de unde sa storci 2-3.000 pentru o masina adevarata ? Mi-e greu sa cred.

  • tony, miercuri, 02.07.2008 11:36
    *******

    vreau sa imi spuna si mie persoana de mai sus k el a facut 1mil de km si a schimabat masini k pe sosete cati ani are ???si bravo pentru domnul taximetrist apus o mare problema cu servisul ....daca mai trece pe aici sa si spuna in cat timp a facut km ....de ce nu sa plans k voi si merge in fiecare zi

  • dan, miercuri, 02.07.2008 12:16
    parerea mea

    Toti am vrea daca se poate sa avem in curte un Ferrari,Lamborghini,SLR McLaren si lista ar mai putea continua la nesfirsit insa marea problema este bugetul de care dispui si daca iti permiti s-o intretii.Daca as fi un Columbeanu sau Becali e normal sa iti achizitionezi o masina pe masura insa nu toti dispunem de un asemenea buget si atunci incercam sa ne luam ceea ce ne permitem.Eu unul mi-am luat o masina care sa fie practica,de familie,fara prea mari pretentii si care sa imi permita s-o si intretin.asa ca am optat ptr mult hulitul Logan si nu imi pare rau.Recunosc,este o masina modesta ca dotari,motorul este slabut ca putere nu te poti baza pe un demaraj care sa te impresioneze dar per ansamblu nici nu mi-am dorit mai mult ptr ca am familie iar mie unul nu-mi trebuie masini puternice,bengoase,a trecut vremea cind visam sa ma dau si eu mare pe linga gagici cu o masina straina.Toti straini isi apreciaza masinile autohtone fie ele bune sau mai putin bune numai noi romanii hulim tot ceea ce incercam sa facem si noi in comparatie cu altii.pacat.

  • ali, miercuri, 02.07.2008 13:02
    logan facelift

    este f buna pt noi romanii,mult mai reusita decit 'varul' SANDEL,mai eleganta sa inteleaga si pustimea !

  • flo, miercuri, 02.07.2008 13:22
    nu se dezmint

    cei de la Dacia , nu se dezmint , fac aceleasi modificari penibile ca si la modelul 1310 , un pic aici un pic acolo, dar practic nici o diferenta :-) :-) :-)

  • cata, miercuri, 02.07.2008 13:53

    ce naiba vreti ma? e o masina de 7000 de euro si pe langa asta e si noua. toti criticati loganul de parca n-ar fi masini mai rele in lumea asta. daca e sa luam asa fiecare marca are probleme cu ceva. de exemplu volkswagen are probleme cu transmisia, cutia de viteze de pe logan 1.6 MPi e mai precisa. nu mai comentati atata ca oricum bani de bmw-uri nu aveti. daca va face sa va simtit bine visati in continuare ca sunteti colectionari de masini si piloti de curse...

  • Mihai, miercuri, 02.07.2008 14:19

    Spatele arata mai rau ca si la modelul precedent. Renault n-are nici o treaba cu designul armonios, asa le plac lor si clientilor lor masinile. Personal cred ca msinile renaul sunt bune (inclusiv Logan) si fiabile (in fuctie de pret) insa sunt printre cele mai urate din punct de vedere al designului, imi lasa impresia ca sunt cu 10 ani in spate fata de restul producatorilor de masini de aceeasi talie.

  • lvu, miercuri, 02.07.2008 15:49

    Modificari mari nu sunt arata parca mai cizelata decat loganul clasic. Eu unu il am de un an si jumate is multumit merge iti faci treaba cu el dar la capitolul stabilitate are de suferit. Sandero are fata superba spate lasa tare de dorit si inalta frate ca jeepu.

  • ciuciu, miercuri, 02.07.2008 16:14
    masina asta...

    masina asta e pentru cei cu 2 clase mai mult ca trenul este pentru cei fara pretentii la design (ce draq o fi si notiunea asta)

  • SoSo, miercuri, 02.07.2008 16:19

    Stopurile mi se pare oribile....

  • razvan, miercuri, 02.07.2008 18:54
    un pas inainte

    Desi am acasa un cielo si un golf 5,ambele noi, nu pot sa nu ma bucur si sa felicit Dacia pt. acest facelift care este un pas inainte pt. Logan. Nu inteleg de ce criticati asa de mult Loganu'? Nu toti isi permit o masina scumpa si chiar dc. iti iei una la mana a doua cand incep sa apara problemele ce faci? Cu ce bani o intretii? Plus consumul...Asa ca hai sa fim seriosi fiecare isi i-a o masina in functie de buget. Nu stiu unde se va ajunge in conditiile in care marii constructori scumpesc noile modele in continuu si dc. vrei sa iti pui toate accesoriile dublezi pretul masinii, asa ca eu cred ca masinile low-cost sunt viitorul.

  • justin, miercuri, 02.07.2008 21:04

    asta e tare ma gandeam sa iau vecg=hiul logan dar ma-m razgandit iau facelit

  • vali, miercuri, 02.07.2008 22:40
    arata foarte bine

    prostilor... care il criticati cum ar trebui sa arate un facelift? ce ar putea face cei de la dacia mai mult de atat? ati inebunit masina asta logan nu e pt voi bogatasi care critica e pt omul de rand care are dacie, pt voi criticii sunte alte marci. Asa e romanu prost se vaita ca e sarac da cand vine vb de masina de 7000e cica e ieftina. cine sa mai inteleaga. Prostia ne tampeste ca asa am fost crescuti sa nu ne vedem pe noi. pt logan e foarte frumos au revizuit tot ce a fost criticat primul model mi se pare cu adevarat un progres. tot asa !

  • George S, joi, 03.07.2008 00:44
    Logan 1,6 16 V

    Am onoarea sa va salut. Am 12.000 Km cu aceasta masina si va spun sincer: sunt mereu primul pe autostrada. Putzine sunt masinile care ma depasesc, doar cele f scumpe. Nu gresesc atunci cand spun ca rulez cu 215 Km/h fara sa-i fi facut nici un fel de modificare motorului. Nu stiu cand ajung la 160 Km/h, f usor ajung.Aceasta masina are o stabilitate mai mare decat toate celelalte variante. Pentru cei care nu agreaza Logan si sustzin ca au masini puternice, evitatzi sa fitzi alaturi de mine cand sunt primul la semafor. Va fac de vorbitzi singuri.

  • Ando, joi, 03.07.2008 02:23
    logan

    pentru george: Mai lasa aberatiile astea. Motorul de care vorbesti e anost rau. orice motor de 1.6 de 101 cai te face de iti vine rau. Nu conteaza viteza maxima ci cum si cand ajungi acolo. Sa te vad in depasirisi sprinturi cum scoti picoarele afara ca si flinstone ca sa ii mai dai ceva cai. In ceea ce priveste stabilitatea :-? (o fi mai buna decat la berlina, dar in afara de clio si berlina nu vad masina care sa stea mai prost la stabilitate. Poate doar chinezismele, dar alea sunt cica "net inferioare"). Ce nu imi place la Logan: Faptul ca singurele masini mai proaste la cap siguranta sunt doar spark-ul si chinezestile--ma refer la cele noi. Cele mai dure accidente (unde soferul nu prea are ce sa faca) sunt cele din lateralin orase, in intersectii. Acolo esti mort in Logan--a se vedea cazull teo peter si al regizorului roman. NU ai airbag-uri cortina si cele laterale sunt numai pe versiunile de top(unde se bate deja cu versiunile inferioare ale accentului si ale ceed-ului care sunt mai bine dotate). In rest, slaba la stabilitate, putea spate ffff incomoda si saltareata. Pentru carat picioici si sfecla e ideala, dar pentru persoane, pe drum lung te termina. Confort slab, insonorizare slaba si ff slaba calitate a fabricatiei (ma refer aici la versiunile superioare care se bat cu versiunile cele mai slabe--dar mai bine dotate decat ale loganului--ale concurentei--> mai sus enumerate de alt cititor + modelul accent uitat pe afara).

  • dan, joi, 03.07.2008 13:13
    pt george

    GEORGE daca tu ai motor de 1.6 logan facelift,inseamna ca tu nu ai mai mult de 2-3 mii km parcursi .DACA este asa minti cu nerusinare pt ca acest motor pana in 10 mii cand isi face rodeju te rogi de el de-ti trec apele,dupa acesti 10 mii poate dar nu chiar asa.

  • DAN, joi, 03.07.2008 13:20
    FACELIFT

    CRED CA SANDERO E CEVA CARE O SA PRINDA MAI BINE PE PIATA EUROPEANA,PT CA A VENIT DIN PRIMA CU CEVA FORME OVALE SI ROTUNJITE.O sa bata cu mult loganu sau faceliftu.

  • tony, joi, 03.07.2008 18:09
    pt george

    am facut un logan de 1.6 cu plecare de pe loc cu un logan 1.4 la 60000km ....asa k nu ai cum la 12ooo km nici nu sa lasat motorul

  • George, joi, 03.07.2008 18:15
    Marfa :)

    A venit la timp si "machiajul" Loganului, pot spune ca incepe sa semene cu o masina europeana si ca ar trebuii sa ne aducem aminte cum arata Skoda Favorit sau Felicia. Am un Logan de 65000 de km si are 3 ani, se prezinta foarte bine, o masina practica si ieftina. Fitzele,pitipoancele,cocalarii si wannabe comenteaza aiurea despre aceasta masina... sa ne mai aducem aminte pana la aparitzia Loganului cat costa o masina noua de categoria ei si cat costa o masina "buna" SH cu "putzini" km la bord si dupa putem sa dam cu pietre dupa Logan.

  • kaardo, joi, 03.07.2008 18:50
    ...

    Eu nush ce rol au discutiile aici atata timp kt este plin de analfabeti, anagramati si alte tipuri de cocalari gen 'feislift' si 'servis'... Poate k v-au nascut ale voastre mame in bmw si mercedes dar tot analfabeti va chemati... inainte sa va dati cu parerea mai studiati si voi fratilor putin limba romana k sa inteleaga tot omul normal cam ce vorbiti voi acolo.... Cat despre Logan...la banii astia este cea mai buna alegere...dealtfel Dacia Logan nu este o masina de lux...nu este o masina de fitze... este o masina de familie.. o masina cu dotari medii.. o masina pe care sa si-o poata permite majoritatea romanului... Vreti interior de piele si alte chestii...luati-va fratilor altceva (poate un bmw din germania cu 200000 km la bord... mai punem si o manea...lasam geanul deschis .. si suferim k avem bmw... vai de mama noastra...:)) ) Dealtfel.. asta e mentalitatea romanului cu nivelul de cunostinte mediocru....( lant la gat...de 2kg dak se poate dar de tinichea k nu ne permitem..da sa fie galben k sa zicem k e de aur... bmw...manele...si IQ sub 30... ) Stati fratilor in banca voastra acolo k dak deschideti gura va faceti draq de ras... Felicitari Dacia... versiunea Logan face-lift arata mult mai bine decat cea veche...dak pretul ramane acelasi...atunci este un mare pas inainte...

  • miau, vineri, 04.07.2008 01:15
    tuning

    lasa-ti ma , daca vi se pare urt imi iau eu unu si-l tunez...hai acu sa fim sinceri, vechiul logan putin modificat cu putin "machiaj" arat super fatza de alte masini midificate :D ...

  • Mircea, vineri, 04.07.2008 02:26
    Logan??NICIODATA!!!!!DATI-LE FOC!!!

    nu stiu cum sa va zic...referitor la asa zisele "rable" din exterior....am un ford din '93 cu 140000 km la bord..motor de 1.8 16 valve DOHC...toti cu loganurile si cu solenzele is gigi duru' in oras unde merg incet deoarece respect limita de viteza.cand am iesit din localitate nu se tine unu dupa mine...deci nu stiu despre ce fel de loganuri vb voi aici ca despre alea cu care ma intalnesc eu zi de zi nu ii vorba...cat despre noul facelift,tot de rahat e..in primu rand pune tata un motor 1.8 sau 2.0 tdi si dupa poti sa vb si despre face'lifturi...si kaardo...daca iti zic ca am achizitionat din italia un Ford Mondeo SW Ghia cu motor 1.8 16v DOHC la 400 de euro plus actele adica inca 200 plus drum..ia calculeaza cam cat m-a ajuns pana acasa tinant cont ca masina consuma cam 6%...piele,incalzire in scaunele fatza,geamuri electrice fata /spate, sistem audio dolby sorround 8 boxe,geamuri cu tinta verde,oglinzi electrice,incalzite.putem compara raport calitate-pret?nu mai conteaza ca masina ii noua sau nu.oricum la 140.000 km face orice logan...si apropo,manele asculta tiganii,eu personal am terminat conservatorul de muzica "Ciprian Porumbescu" la Bucuresti,nascut fiind in 1955.documentati-va si voi si dupa mai vorbiti.

  • NU FACE BANII, vineri, 04.07.2008 10:05
    Aceiasi cutie

    Tot o masina hidoasa este. Arata ca o cutie pe roti, pusa in miscare de motoare neperformante.

  • schumi, vineri, 04.07.2008 12:33
    dacia

    terminati cu comparatiile astea idioate intre un logan nou si un bmw cu 150mii km.daca vrei o masina noua cu garantie iei loganul..cred ca e cea mai ieftina din sectorul ei (in afara de geely-caricatura de masina)..daca vrei sa ai 150 cai si in 2 ani sa bagi bani in ea iti iei bmw e simplu.mie tot urata mi se pare si cu acest face lift

  • Biliboi, vineri, 04.07.2008 12:42
    Vreau Dacia

    Astazi mi-am vandut Golful GTi pentru ca vreau neapatat noua Dacia Logan cu feislift .. am auzit ca e o bestie, mai ales pe gaz. O sa ii pun huse cu Elodia si mufler tip am sa ii bag neoane sub ea si spinere la capace si spune-mi ce o sa faci tu ? Faci pe prostuuu.

  • BoB, vineri, 04.07.2008 12:51
    Dacia Logan

    Eu unul, n-as da 8-9000 de euro pe un Logan (chiar si cu "facelift") - caci atit costa daca vrei ceva dotari pe ea (A/C, radio CD, etc) cind din alta parte la banii astia chiar iti cumperi o masina. O fi frumoasa, o fi buna, nu zic, eu nu dau atita pe o Dacie....

  • geo.m, vineri, 04.07.2008 16:34
    logan?:)

    haideti domnilor ca e acelasi dulap pe roti care ti-e frica sa nu cumva sa iei un viraj mai strans ca e o senzatie superspeciala,si destul de rigid si destul de incomod in oras etc

  • dany, vineri, 04.07.2008 19:29
    Logan

    E beton noul LOGAN

  • Aviatorul, sâmbătă, 05.07.2008 08:57
    Dacia Logan !

    Am avut multe masini noi si sa ivit okazia sa-mi iau si un Logan....ce sa zic,la primi 100 km eram bucuros...mergeam cu 50 si 80 km/ora in afara localitaii ! Surpriza... dupa 250 km am simtit masina mai bine,lo 100km am frinat brusc sa vad si eu cum e si dezastru...m-am dus tiris 25metri ca pe topogan. La 140...150 km/ora simteam cauciucurile ca de bicicleta,nu aveam stabilitate si nu puteam sa mai ma bag in depasire...unde am avut loc liber...am frinat brusc si decis....am mers tiris aproape 60 metri...dezastru...aproape sa ies in decor. In 2 saptamani am vindut masina ! Mare atentie cind cumparati Logan !!! Nu mai zic sa conduceti cu viteza,sa ploua si sa mai bata si vintul ca va sufla de pe autostrada.

  • nezo, sâmbătă, 05.07.2008 12:05
    dacia tot dacie ramane

    adevarat au mai inbunatatito un pic, ma refer la exterior dar in rest e cam aceeasi, shi bn zice aviatorul nu are stabilitate, io cred ca la asta ar trebuii sa mai lucreze shi dupa la aspectul cat mai atractiv... k bye bye

  • dan, sâmbătă, 05.07.2008 14:31
    tot dacie

    Daca ar costa 7500 cu AC si CD,geamuri electrice fata si motor 1.5 diesel.Maine a-si cumparao.DAR LA VREO 9OOO SI CEVA CU DOTARILE ASTEA CA MAI BAGA EI CEVA IN PLUS NU MERITA,NU MERITA ,NU METITA ....

  • bebe, sâmbătă, 05.07.2008 16:17
    aici se vede...?

    aici vad ca comenteaza cei care nu au avut niciodata masini si au primul lor logan... bine nu fac referintza la cei care au masini germane si stiu cu adevarat ce este aia o masina...loganul poate fi schimbat in toate partile de la 70km/h tot masina nesigura ramane...si o sa vad comentari de la loganisti dar ca pilot va spun nu incercati posibilul...si ia ca masina trebuie sa mai aibe vanzare au mai modificato putin de la sandero sai dea putin stil, dar tot loganul vechi ramane, putina schimbare nu inseamna destul...

  • marian, sâmbătă, 05.07.2008 17:42
    un progres

    mai atragator acest nou logan....ma bucur pentru cei de la dacia c au facut un progres...noul logan seamana mai mult a renault decat a dacie(pe exterior bineinteles)...sper sa aiba concurenta...sa se cumpere...calitatea cred ca va fi tot romaneasca...dar ce sa ii ceri..putin platesti atat primesti...vechiul este si va ramane putin reusit(portbagaj inalt...poate prea inalt...tabla de o indoi cu degetele...daca te lasi pe ea se observa tabla un fel de carton.... scuzatzi-mi expresia...si trebuie urgent imbunatatzita...sper sa fie putin mai ieftina intrucat calitate "nema"..orikum sa vazut un progres...multe modele si imbunatatzite...sper sa ajungem mai sus

  • Viktor, duminică, 06.07.2008 10:07
    Inginerie te halesc!!!

    MAI FRATIOLR NUSH CINE PROIECTEAZA ASA CEVA...DESIGNUL MASINI LOGAN...SINCER IA BANII DEGEABA...DULAP FRATE NU POTI CONSIDERA LOGANUL O MASINA....PE BUNE AVAND IN VEDERE RAPORTUL PRET-CERERE SE VAND MAI MULTE MASINI STRANINE DECAT LOGANUL. INFINE ALA CARE PROIECTEAZA ASA CEVA CRED CA A TRECUT PRIN FACULTATE PRECUM GASCA PRIN APA...NICI O DIFERENTA INTRE MODELUL FACELIFT SI VECHIUL MODEL... TAXA DE MEDIU ESTE INCA IN VIGOARE CA NU CUMVA TARICEANU SA DEA FALIMENT CU DACIA...PESTE TOT NUMAI INTERESE DAR SA FACA UN LUCRU BUN SA NE MULTUMIM SI NOI NICIODATA NU SE VA REALIZA ASA CEVA IN ROMANIA...

  • marian, duminică, 06.07.2008 21:09
    priviti mai atent !!!

    de retinut pentru cei ce prea critica loganul este :"faceti-va daca vreti propria firma de automobile si mai vorbim apoi"!...intradevar loganul nu se poate compara cu altele precum audi,vw,opel sau bmw ori mercedes,dar totusi este undeva mai sus decat pana acum 8-10 ani...cum ati vrea sa progreseze in cativa ani si sa ajunga de comparat cu cele ...doar suntem in RomaniA...o tzara nedezvoltata pe multe planuri...totusi la cum arata acum loganul nu l-as cumpara...prea scump...mai bine un golf 4 la mana a doua decat un logan nou...daca este prea bun pt. unii de ce nu isi cumpara nemtii sau italienii???!!!!...il cumpara turcii putin si tarile sarace(totusi bine ca il cumpara cineva)..am auzit k modelele logan asamblate in aceste tarii au imbunatatirii...de ce???.....un zvon pe care l-am auzit este ca chinezii vor lansa modele pana in 5000 de euro...vor fi de unica folosinta sau cum....cred ca vor rezista 5-6 ani dupa care ...la gunoi..alta noua

  • jiji, luni, 07.07.2008 10:52
    loganul masina OK

    Loganul cu face lift arata bn nu stiu ce imbunatatiri o avea chestia aia la ABS .........in rest eu am un Ambition si am facut cu el 75 000 km si nu am avut nici macar ''o singura problema cu el'' am scimbat doar uleiul ,placute de frana si distributzia nici cauciucurile nu le-am scimbat sunt OK si sunt montana..asa ca asta nou cred ca merita cu imbunatatirile astea si la acelasi pret!

  • Mihai, luni, 07.07.2008 11:43
    La mai mult

    Da era de asteptat asa ceva odata cu aparitia Sandero, si bucurati-va ca se intampla si la noi asa ceva, avem numai de castigat. Renault nu au fost si nu sunt cei mai tari in design, dar cine ii intrece pe italieni? Nu e perfecta dar e o fata noua, si am inteles ca ramane la acelasi pret, iar cine zice ca o masina cu 150000 de km rulati e mai buna si mai sigura, ori e mecanic si vrea sa faca bani ori e inconstient. Eu sunt fan Audi, am unul cu 20000 Km rulati, dar nu cumpar masini la 150000 km, oriunde au fost rulate, trebuie schimbat cate ceva si nu va fi niciodata sigura, vorba ceea: suntem prea saraci pentru a cumpara o masina scumpa veche. La servici am un Logan 1,5 dCi si cred ca-si merita banii, nu am cheltuit cu ea decat reviziile care sunt incomparabil mai mici decat la cele nemtesti.

  • ioooo, luni, 07.07.2008 22:05
    siguranta atentie

    fratilor daca va luati logan luati-va si cu airbag pentru pasager si aibaguri laterale nu faceti economii la sigranta din prostie ,va relatez un fapt real un prieten cu ford mondeo a facut accident soldat cu moartea pasagerului dreapta ,airbagu lateral nu s-a deschis masina de3-4 ani cu in jur de 100 000 km ,luata la mana a doua ,probabil adusa din germania ,nu faceti prostii de genu asta orice masina dupa 3-4 ani se duce ,am un megane sedan din 2005 cu 120000 km diesel ,consum mic intradevar ,manerele scrijelite cd playeru praf ac cu probleme si tot se da pe la 8500 de euro la banii astia mai puneti 500 de euro si luati un logan nou sau un sandero de top sau orice pt o masina noua reparatiile cu masinile second la servisuri sunt o aventura daca nu cunoasteti pe nimeni va asigur ca inebuniti pentru cei comozi e sinucidere curata masina la mana a 2-a ,de recomandat pentru pasionati si pentru cunoscatori care simt masina in rest nu va faceti iluzii un bmv audi volkwagen la 9000 de euro =cu dacia 9000 de euro ,cat dai atata iei nu faci nici o afacere decat daca esti masochist si-ti place sa joci poker cu viata ta ,dar cu risc maxim si castig 0

  • adryan, luni, 14.07.2008 20:46
    logan e masina buna

    MA baetzi mie logan mi se pare o masina frumoasa de familie logan are tata dela noramal 1.6 mpi e buna silentioasa a luato noua si la ajuns la 11.000 de euro. io miam luat cu ajutoru lor un AUDI TT din belgia la 8.000 de euro atie 180 ps natie full-option pile si lam luat cu 70.000 kl la bord aroi cum ai luao si alea din germania,belgia sunt bune da si loganurile noastre sunt frumoasa .va salut orientativa si la masini din afara

  • jiji, luni, 21.07.2008 13:14
    fratilor !!!

    noi ne ascundem dupa o masca noua si frumoasa ,dar calitatea de este inauntru este cam proasta..pana sa ne comparam noi cu vw ,audi sau opel ajung masinile sa fie de domeniul trecutului...sa fie ca si carutza akum.....vere producetzi si modele scumpe si bune...pe la vreo12-14 mii de euro...calitate nemteasca sa fie si pariu k se va cumpara..

  • adi, marţi, 22.07.2008 09:18
    logan

    urata rau :|

  • Danii, duminică, 27.07.2008 20:59
    Nehotarat

    Arata mult mai bn loganul asta.La inceput la fel am zis si yo k nu e nici o diferenta.Nu inteleg d c toata lumea critica,inteleg k vrem k Dacia sa fie o masina de nivelul celor din vest,asa ceva nu se schimba peste noapte.Oricum se vede k suntem pe drumul cel bun.Cine a fost prin Germania imposibil sa nu fi vazut Dacia MCV,inmatriculate acolo,sau in Italia de asemeni.Important este k s-a vandut si se vinde in continuare in ciuda criticilor dure.Pana la urma fiecare isi cumpara ce vrea,dak nu va place dacia nu cumparati.Este o masina tipica pt romani.Hai sa fim sanatosi

  • COX, miercuri, 20.08.2008 09:21
    :)

    Luati-va motocicleta :)

  • Alias, vineri, 19.09.2008 13:14
    logan

    Am fost in Germania cu Loganul,am ramas surprins cite Loganuri am vazut acolo.Va spun ca se comporta foarte bine pe autoband,asa ca...mai circulati si voi prin Europa si veti ramine placuti surprinsi.

  • GIGI, luni, 29.12.2008 08:27

    tu ce masina ai?

  • gabi, luni, 29.12.2008 08:29

    PT GIGI,TU CE MASINA AI?

  • wellnes_aligator, luni, 05.01.2009 22:35
    Golan`

    ..eleronu` dp face-lift....imi aduce aminte..:)) "evolutiia"..dp vechea `berlina.din `91..cand au renuntat la acel"zgarci-dp portbagaj"....o imbunatatire..vizibila!!!!!!....pune-ti oameni buni..un aer-conditionat asa cum e el..prost care 'haraie'..bate-n jos....e zgomotos...e !!cum e!!..in STANDARD..SI VOPSEA METALIZATA....un Mp3 si-l poate lua fiecare....ce-i place.....Faceti un Pret rezonabil......e chiar asa greu...:(((((

  • wellnes_aligator, luni, 05.01.2009 22:45
    Noua`Zdreanta Symbol

    .....o masina constipata...pur si simplu Logan ph2..il bate la fund...la interior...k habitabilitate...Si k aspect exterior/o masina mai hidoasa n-am vazut...mormolok:))))!!!!