Porsche vrea să își păstreze exclusivitatea: "Nu vom construi mașini mai mici sau mai ieftine decât Macan și Boxster"
Porsche promite că nu va face mașini mai ieftine sau mai mici decât Macan și Boxster de teamă ca exclusivitatea brandului să nu aibă de suferit.
Porsche a reușit să supraviețuiască grație extinderii gamei și dincolo de sfera automobilelor sport, iar acum reușește să facă profit pentru că produce și modele ușor mai accesibile, cum sunt Macan și Boxster.
Chiar dacă mirajul cifrelor este unul puternic, Porsche promite că nu va introduce modele mai mici decât Macan și Boxster, deși crossover-ul compact este deja cel mai vândut model al mărcii în Statele Unite.
Detlev von Platen, șeful global al diviziei de vânzări Porsche, a declarat că brandul nu lucrează la un al treilea SUV, mai mic decât Macan, așa cum se anticipase în presă. Surpriză sau nu, oamenii din conducerea Porsche se gândesc la moștenirea brandului și la ce reprezintă imaginea clădită până în prezent.
”Suntem un producător exclusivist de mașini sportive. Nu am avea nimic de câștigat de pe urma unui Porsche mai ieftin. Nu este vorba despre cantitate, este vorba despre calitate în tot ceea ce facem”, a declarat von Platen.
Tot el a ținut să precizeze că ”pentru a fi consecvent cu strategia produsului, trebuie să dezvolți noi servicii în jurul mașinilor. Ceea ce se va și întâmpla în viitor”.
Cea mai bună exemplificare în acest sens ar fi o funcție de parcare automată care caută singură locul liber, ghidează mașina către el și chiar achită contravaloarea la plecare.
via automotivenews (înreg.)
Sa nu spuna niciodata asta ca se vor contrazice din nou ! Asa au spus si in trecut ! Nu vom face niciodata un suv. Si au scos Cayenne peste cativa ani. Dupa nu vom face niciodata un diesel.. Si au pus diesel pe Cayenne. Nu vom scoate niciodata berline. Si au facut Panamera. Nu vom face niciodata suv-uri compacte. Si au scos Macan. Deci....sunt sigur ca prin 2020 o sa avem pe piata si un mini suv sub Macan, o sa scoata si o masina de clasa mare concurenta cu A6 E class si seria 5 eventual Maserati Ghibli si una de clasa medie pt. seria 3. Asta in maxim 10-15 ani ! 100% ! VAG e avid dupa bani si profit. Asemena modele s-ar vinde mai bine ca Macan si Cayenne sau Panamera. Ii doare pe ei de exclusivitate cum ma doare pe mine cati bani pierd ei cu din cauza Dieselgate !