Porsche și TAG Heuer și-au unit forțele pentru a lansa un ceas care costă 6000 de dolari

Publicat sâmbătă, 06.02.2021 11:16 de Florin Ardeleanu

Constructorul german de automobile și celebrul producător de ceasuri TAG Heuer au încheiat un nou parteneriat. Primul "fruct" al acestei întelegeri este ceasul TAG Heuer Carrera Porsche Chronograph.

TAG Heuer este unul dintre cei mai cunoscuți producători de ceasuri și o companie foarte bine înrădăcinată în tot ce înseamnă sporturile cu motor.

Idila dintre Porsche și TAG Heuer a început în anii '60, atunci când Jo Siffert, pilot și dealer Porsche, a încheiat o întelegere cu ceasornicarul elvețian. În urma acestui acord, Siffert a pus logo-ul TAG Heuer pe mașinile echipei sale și pe combinezonul de curse.

Moda a ajuns inclusiv la marele Steve McQueen. La filmările peliculei Le Mans, actorul a purtat un ceas Heuer Monaco, iar pe combinezon avea, la fel ca Siffert, logo-ul companiei.

De-a lungul anilor, cele două companii au colaborat inclusiv pentru modele de ceasuri, iar acum au încheiat un nou acord. Cu această ocazie, au lansat pe piată ceasul TAG Heuer Carrera Porsche Chronograph.

Acesta folosește un mecanism Calibre Heuer 02, iar carcasa măsoară 44 de milimetri în diametru. Fundalul imită suprafața unei șosele și fontul folosit pentru cifrele arabe de pe cadran este același ca și cel folosit de Porsche pentru instrumentarul de bord.

Pe spate, ceasul are carcasă transparentă pentru a vedea mecanismul la lucru, iar secțiunea centrală imită un volan Porsche cu trei spițe.

Noul ceas TAG Heuer Carrera Porsche Chronograph este disponibil, fie cu o brățară din oțel, fie cu o curea de piele. Dacă optezi pentru prima, prețul este de 6.050 de dolari, iar pentru a doua trebuie să scoți din buzunare 5.850 de dolari.

via Porsche

  • Johnny, sâmbătă, 06.02.2021 14:49

    Cand te bate Tesla cu o masina mai buna la juma' de pret, te apuci de facut ceasuri..

  • Alpine77, sâmbătă, 06.02.2021 15:41

    @Johnny-desi admir Tesla pentru ceea ce a facut pentru acceptarea masinilor electrice si de asmenea pentru faptul ca le-a facut si percepute foarte bine nu numai pentru partea practica sau ecologica ci si pentru aspect si originalitate, aici nu sunt de acord cu tine. Tesla este de admirat dar pana la ajunge la calitatea si performantele Porsche mai este drum lung. Eu sunt fan electrice in acelasi mod cum sunt pentru cele termice (daca sunt facute bine de ambele parti), dar motivul pentru care Tesla arata foarte bine este in primul rand dat de "simplitatea" tehnologiei electrice (aici nu vorbim de baterie). Dupa cum vezi acum sunt o caruta de producatori de supercaruri electrice cu multi cai tocmai pentru faptul ca se pot obtine cu mult mai usor decat in varianta termica. Un alt motiv pentru care o electrica se poate face mult mai usor este si distributia greutatii, bateriile putand fi puse foarte jos iar motorul(motoarele) catre extremitatile masinii. Si uite asa Tesla( sau orice alta electrica) poate face o masina grozava mult mai usor ) nu stirbesc meritele nimanui ). Porsche are o istorie fantastica de masini exceptionale ( am restaurat destule in trecut ca sa ma pot pronunta), iar si cea electrica (Tyacan) este vazuta ca fiind o referinta sport-electrica. Deci Tesla mai are pana sa fie in liga Porsche, dar este o marca ce poate urca acolo relativ usor dat fiind investitiile si experienta in electrice.

  • mircea badea, luni, 08.02.2021 09:05

    banal, vechi...

  • appleboss, luni, 08.02.2021 18:57

    Cred ca a fost foarte dificil

  • vali, marţi, 09.02.2021 12:43

    ceasul asta sau bordul cu pene de la rolls?