Porsche renunță la ideea unei versiuni hibride pentru 911: ar afecta dinamica mașinii și ar reduce prea mult profiturile
Porsche a renunțat la planurile de a oferi o versiune hibrid pentru 911 în 2018, întrucât a ajuns la concluzia că aceasta ar afecta dinamica mașinii și ar presupune costuri de dezvoltare prea mari.
Cu doi ani în urmă, Porsche anunța că 911 va primi o versiune plug-in hybrid care va fi lansată în 2018, iar ulterior constructorul german a dezvăluit că toate modelele vor avea la un moment dat tehnologie hibridă.
Pe măsură ce proiectul a avansat, inginerii germani au ajuns însă la concluzia că, cel puțin pentru moment, dezvoltarea unui Porsche 911 Hybrid nu este tocmai oportună.
Una dintre explicațiile oferite de August Achleitner, șeful departamentului de dezvoltare al Porsche, este că un sistem plug-in hybrid ar fi condus la o creștere totală a masei care ar fi afectat dinamica modelului.
Probabil însă că decizia finală a fost luată din cauza costurilor. Porsche ar fi trebuit să dezvolte propriul sistem hibrid, întrucât Grupul Volkswagen nu are încă unul în gama mașinilor sportive, ceea ce ar fi condus la un preț ridicat al tehnologiei. Implicit, acest lucru ar fi afectat marja de profit de aproape 16.000 de euro pe mașina vândută pe care a înregistrat-o Porsche anul trecut.
În acest context, oficialii Porsche se vor limita pentru moment să îmbunătățească eficiența lui 911 prin alte metode.
Via Motor Authority
cred si eu ca daca ii pui inca 2-300kg ii afecteaza dinamica. desi ala electric are toata puterea instant. dar sutele alea de kile de la baterii se simt pe franari si viraje.