Porsche: Profitul operaţional a crescut cu 25% în nouă luni
Profitul operaţional al mărcii Porsche a crescut cu 25% în perioada ianuarie-septembrie a anului curent în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, iar Cayenne este principalul responsabil.
Porsche AG a anunţat un profit operaţional de 1.51 miliarde de euro pe perioada ianuarie-septembrie, cu 25% mai mult faţă de anul trecut. Lutz Meschke, şeful departamentului financiar de la Porsche AG; a declarat că rezultatul impresionant este datorat strategiei de calitate aplicată de marcă şi că vor aplica planul în continuare pentru întregul an fiscal 2011. Porsche a vândut 85.782 unităţi în priemle nouă luni ale anului, iar livrările au crescut cu 31%, atingând 90.972 unităţi. Cei de la Porsche se aşteaptă la o nouă premieră a mărcii: vânzarea a peste 100.000 de unităţi într-un an. Estimările de creştere sunt justificate şi de debutul lui 911, care va avea loc în scurtă vreme şi ar trebui să aducă un număr mare de comenzi.
Cayenne rămâne cel mai popular produs al mărcii Porsche, cu 43.924 de unităţi în nouă luni. În raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, vorbim de o creştere de 74%. Producţia a crescut cu 38%, ceea ce a dus la extinderea fabricii din Leipzig, care a asamblat 67.432 unităţi în această perioadă. Vânzările Porsche AG au crescut cu 20% per total în perioada mai sus menţionată, atingând un total de 7.93 miliarde de euro. Până în 2018, cei de la Porsche vor să-şi dubleze vânzările şi să comercializeze peste 200.000 de unităţi pe an. Noile modele din gamă ar trebui să-i ajute pe nemţi să atingă acest obiectiv.
Potrivit unei surse din cadrul mărcii, Porsche vrea să comercializeze 140.000 de unităţi în 2012. Cererea pentru noul 911 şi noul Boxster ar trebui să acopere diferenţa faţă de anul curent, deşi cei de la Porsche se bazează pe o creştere impresionantă în condiţiile în care economia globală are un ritm redus, deşi creşterea înregistrată de acest constructor este consistentă pe toate pieţele pe care activează şi este valabilă pentru aproape toate modelele din gamă. Următorii paşi pe care îi vor parcurge cei de la Porsche implică adăugarea unui SUV compact în gamă şi prin creşterea pe pieţele emergente.
Via | JustAuto (înreg.)
Indiferent de model. Dar Cayenne este o masina completa si de aceea se vinde bine. Tine loc si de masina sport si de limuzina si este si destul de bun in teren accidentat. crossoverul Cajun sigur va fi mai reusit ca , Cayenne. O sa aiba un V6 de 3 litrii diesel de peste 310 cp, un consum si mai mic + ca va fi proaspat...si sigur si mai frumos. O sa dea lovitura Porsche cu acel model. Abea astept sa apara....