Porsche Pipera: cifră de afaceri de 15 milioane de euro în şase luni de la deschidere
Centru Porsche Pipera a fost deschis în urmă cu şase luni, dar inaugurarea oficială a acestuia a venit cu un bilanţ interesant: cifră de afaceri de 15 milioane de euro de la deschidere până în prezent.
Porsche Inter Auto România a inaugurat Centrul Porsche Pipera la şase luni de la deschiderea complexului. În toată această perioadă, centrul a vândut peste 500 de automobile şi a avut o cifră de afaceri de aproape 15 milioane de euro. Investiţia pentru realizarea centrului a fost tot de 15 milioane de euro, spun reprezentanţii PIA România. Până la finele anului curent, cei de la PIA se aşteaptă să vândă 5.300 de maşini noi la nivelul întregii companii.
Centrul Porsche Pipera are o suprafaţă totală de 50.000 metri pătraţi, o suprafaţă construită de peste 11.500 mp şi un depozit de piese de schimb de 2.100 mp, fiind cel mai mare centru auto de lux de acest gen din Europa de Sud Est. Noul complex Porsche Pipera conţine cel mai mare showroom Audi din ţară ce poate expune 17 automobile. Este realizat conform celor mai noi standarde Audi şi are o suprafaţă de 880 mp. Alături găsim şi un showroom dedicat automobilelor second hand vândute sub brandul Das Weltauto.
Porsche are acum un showroom de 640 mp unde se pot expune simultan 12 automobile. Pentru 2013, Porsche Pipera şi-a propus să vândă 150 unităţi Porsche. Bentley şi Lamborghini beneficiază de showroom-uri mai mici unde pot fi expuse trei, respectiv, două automobile. În showroom-ul Lamborghini poate fi admirat acum un model de colecţie, un exemplar Gallardo LP550-2 Valentino Balboni Edition şi un Gallardo LP570-4 Performante.
Foto | PIA
Cine-i in spatele afacerii ? Vad ca-si platesc puternic si promovarea. Baieti destepti, nu ca alte concesiuni ce investesc prea putin in marketing. Cifra de afaceri? E normala la ce scoruri au Porsche, Bentley, Lamborghini sau la ce vanzari are Audi. Pai numai sa cumpere acum la inceput toate masinile de drive-test costa cateva milioane de euro. Ca sa nu mai vorbim de cele din showroom nevandute.