Porsche le-a interzis angajaţilor accesul pe Facebook la serviciu
Angajaţii Porsche AG au primit interdicţie la accesul pe Facebook. Conducerea companiei nu se teme că angajaţii pierd timpul pe internet, ci de riscul de spionaj.
Porsche AG a decis să blocheze accesul angajaţilor săi la reţelele de socializare Facebook şi Xing. În timp ce numeroase companii au înregistrat pierderi însemnate pentru că angajaţii îşi petreceau o bună parte din timpul alocat sarcinilor de serviciu pe portal-urile de socializare, cei de la Porsche AG se tem de spionajul industrial. Aparent, cei de la Porsche se gândesc să interzică şi accesul pe Ebay, deoarece platforma respectivă le-ar putea cauza prejudicii în situaţii extreme.
Potrivit celor de la Porsche, spionii de care se tem ei nu vin din interiorul ţării, ci de pe alte continente, iar pericolul creşte pe măsură ce angajatul este mai important în companie. Fie că un angajat prezintă informaţii confidenţiale pe Facebook sau accesează un link fără protecţie antivirus corespunzătoare, riscul este la fel de mare pentru viitoarele produse Porsche. Tocmai de aceea, cei de la Porsche AG au decis să interzică accesul pe portalul respectiv de socializare.
Oficialii Facebook au anunţat în luna mai că vor încerca securizarea setărilor de intimitate şi că vor simplifica modul în care informaţiile sunt publicate. Compania serveşte peste 500 de milioane de clienţi, iar multe companii şi numeroşi utilizatori s-au plâns deja că informaţiile lor personale au ajuns în mâini nepotrivite.
Via | AutomotiveNews (înreg.)