Porsche Inter Auto România a inaugurat noul complex auto Porsche Pipera
Porsche Inter Auto a inaugurat noul complex Porsche Pipera ce reuneşte mărcile premium şi luxury Audi, Porsche, Lamborghini şi Bentley în cadrul celui mai mare centru auto de acest gen din Europa de Sud Est.
Porsche Inter Auto România a inaugurat un complex auto în zona Pipera din Bucureşti. Este vorba de un complex de showroom-uri şi service pentru mărcile premium importate şi vândute de către Porsche România: Audi, Porsche, Lamborghini şi Bentley. Noul complex poartă numele de Porsche Pipera şi este situat în apropierea complexului Porsche Bucureşti Nord care va găzdui de acum reprezentanţele mărcilor Skoda, Seat şi Volkswagen. Complexul Porsche Aviaţiei a fost desfiinţat.
Noul complex Porsche Pipera este cel mai mare centru auto de lux de acest gen din Europa de Sud Est, fiind rezultatul unei investiţii de 15 milioane de euro. Centrul Porsche Pipera are o suprafaţă totală de 50.000 metri pătraţi, o suprafaţă construită de peste 11.500 mp şi un depozit de piese de schimb de 2.100 mp.
"În ultimii ani s-a remarcat o diferenţă între evoluţia per ansamblu a pieţei şi performanţele segementelor premium şi luxury," explică Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto România. "Acestea au devenit mai stabile, chiar în vremurile cele mai grele şi, conform estimărilor noastre, vom fi şi primele care se vor redresa. Cu noul complex Porsche Pipera, vom fi excelent poziţionaţi să valorificăm potenţialul pieţei în care activăm, administrând un portofoliu extins de mărci şi modele."
"Am început dezvoltarea acestui proiect de investiţii într-un context foarte optimist şi am finalizat-o într-un cu totul alt context," a spus Eduard Diaconu, director executiv Porsche Bucureşti Nord şi Porsche Pipera. "Dar perspectivele pieţei locale de lux, dublate de faptul că deţinem un complex auto unic, ne fac să credem că, în câţiva ani, vom putea reedita povestea de succes a Porsche Bucureşti Nord şi la Porsche Pipera."
Noul complex Porsche Pipera conţine cel mai mare showroom Audi din ţară ce poate expune 17 automobile. Este realizat conform celor mai noi standarde Audi şi are o suprafaţă de 880 mp. Targetul de vânzări pentru acest an este de 400 unităţi. Alături găsim şi un showroom dedicat automobilelor second hand vândute sub brandul Das Weltauto. Porsche are acum un showroom de 640 mp unde se pot expune simultan 12 automobile. Pentru 2013, Porsche Pipera şi-a propus să vândă 150 unităţi Porsche. Bentley şi Lamborghini beneficiază de showroom-uri mai mici unde pot fi expuse trei, respectiv, două automobile. În showroom-ul Lamborghini poate fi admirat acum un model de colecţie, un exemplar Gallardo LP550-2 Valentino Balboni Edition şi un Gallardo LP570-4 Performante.
Pe parcursul lunii iunie, cu ocazia inaugurării showroom-ului Porsche, compania derulează o serie de acţiuni de promovare pentru clienţii săi, având la dispoziţie o flotă de 22 de automobile Porsche venite special la Bucureşti de la fabrica din Stuttgart. Automarket a participat la această experienţă unică numită Porsche World Roadshow, iar impresiile noaste vor fi publicate într-un material viitor.
150 Porsche pana la sf anului? greu...