Porsche inovează la nivelul interacţiunii cu publicul: spaţiul interactiv "The Sound of Porsche", deschis temporar în Londra
Dealerii şi showroom-urile clasice vor deveni în câţiva ani amintiri, mărcile încercând să inoveze la nivelul interacţiunii cu potenţialii clienţi. Porsche face un pas serios în acest sens prin noile spaţii multisezoriale deschise în oraşele mari ale lumii.
Dacă aveţi drum prin centrul Londrei până în 28 decembrie, Porsche vă aşteaptă în ceea ce marca germană numeşte un "Multi-Sensory Pop-up Store", adică într-un spaţiu personalizat pe care brandul sportiv din Stuttgart l-a conceput pentru fanii săi într-unul dintre cele mai cunoscute mall-uri din capitala Angliei. Denumit oficial The Sound of Porsche, spaţiul este imaginat ca o zonă în care experienţa audio şi cea vizuală primează, noul Porsche Pop-Up Store din Londra fiind al doilea astfel de "magazin" pe care marca îl pune pe picioare după cel din Manhattan, New York, deschis în luna septembrie.
Fiecare fan al mărcii germane poate să facă o călătorie în istoria Porsche şi să asiste în staţiile independente dotate cu sisteme audio Bose de înaltă fidelitate la naşterea şi evoluţia brandului şvab.
Conform celor care au imaginat acest tip de interacţiune cu publicul, spaţiul londonez este creat special pentru ca marca Porsche să interacţioneze direct cu clienţii tineri. "Acest nou format de marketing ne dă ocazia de a ne conecta cu vizitatorii tineri într-un mod foarte atractiv. Îi ajutăm pe oameni să înţeleagă mai bine brandul Porsche cu ajutorul poveştilor noastre fascinante. Această experienţă interactivă cu brandul le oferă vizitatorilor şansa de a explora pe larg performanţele tehnice şi designul Porsche. Este un mod inovator de a spune şi de a experimenta povestea brandului nostru", spune Bernhard Maier, responsabil de marketing şi vânzări în cadrul Porsche AG.
Niste nesimtiti ( cel putin dealerii din Ro) . Eu am asteptat 5 zile o oferta in luna ianuarie.....dupa care m-am reorientat...si bine am facut....