Porsche dă în judecată Nissan din cauza unei reclame din Anglia
După ce Nissan a utilizat sigla Porsche într-o campanie proprie fără a avea permisiunea germanilor, japonezii vor fi chemaţi să dea explicaţii la tribunal.
Stilul de publicitate agresivă promovat mai ales de mărcile germane în Statele Unite nu funcţionează la aceiaşi parametri şi în Europa. După ce Nissan a dat startul unei campanii agresive la adresa constructorilor germani în Marea Britanie, Porsche s-a sesizat şi îi ameninţă pe japonezi cu tribunalul din cauza faptului că bannerele afişate de Nissan în Londra şi la Festivalul Vitezei de la Goodwood includ utilizarea fără drepturi a siglei mărcii din Stuttgart.
Campania Nissan se bazează pe "listă" a victoriilor pe care Nissan le-a înregistrat la Nurburgring în faţa modelelor BMW, Audi şi Porsche. Lista modelelor învinse nu apare, însă numărul acestora este subliniat pe portiera modelelor sale sportive, 370Z şi GT-R. Curios, cei de la Porsche nu au atacat "lista" creată în urma unor dueluri neoficiale, ci utilizarea fără drept a siglei mărcii pe respectivele bannere adunate sub campania intitulată sugestiv "How to beat the Germans".
"Problema rezidă în faptul că au utilizat sigla Porsche fără a avea drepturi asupra acesteia. Sigla este proprietatea Porsche şi nu dăm dreptul de utilizare niciunei companii fără a avea permisiunea noastră", spun oficialii Porsche, care confirmă faptul că nu au nicio problemă cu subiectul campaniei. "Nu am analizat în detaliu ceea ce comunică Nissan, dar nu avem o problemă cu asta", spune Andrea Baker, directorul biroului de PR al Porsche UK.
via | The Guardian
tare faza =))