Porsche 911 GT2 RS MR a devenit cel mai rapid model de stradă de pe Nurburgring: modelul german a fost mai rapid decât Aventador SVJ cu aproape 5 secunde
Un Porsche 911 GT2 RS preparat de Manthey-Racing a devenit cel mai rapid model de stradă de pe Nurburgring. Modelul german a reușit un timp de 6 minute și 40.3 secunde și a doborât performanța obținută de Lamborghini Aventador SVJ în urmă cu câteva luni.
Porsche și Lamborghini duc un adevărat duel pentru titlul de cel mai rapid model de stradă de pe circuitul german de la Nurburgring. La începutul anului trecut, Lamborghini Huracan Perfromante a reușit să parcurgă un tur pe Iadul Verde în 6 minute și 52 de secunde.
6 luni mai târziu, Porsche 911 GT2 RS reușește să strice bucuria constructorului din Sant'Agata Bolognese cu un timp pe Nurburgring de 6 minute și 47.3 secunde. Cu toate acestea, italienii nu au abandonat ideea de a avea în gamă cel mai rapid model de stradă de pe Nurburgring.
În urmă cu câteva luni, Lamborghini Aventador SVJ îmbrăcat în haine de camuflaj (modelul încă nu fusese prezentat oficial) parcurgea Iadul Verde în 6 minute și 44.97 de secunde. Acum, victoria obținută de italieni în luna iulie a fost anulată de perfromanța unui Porsche 911 GT2 RS MH.
Modelul german a fost preparat de Manthey-Racing, dar reprezentanții companiei nu oferă încă detalii despre pachetul de performanță instalat. La volanul lui 911 GT2 RS MR s-a aflat Lars Kern, același pilot care în 2017 reușea recordul pe Nurburgring cu varianta de serie a modelului german.
De această dată, Kern a reușit să parcurgă un tur pe Nurburgring în 6 minute și 40.3 secunde, cu 7 secunde mai rapid față de timpul stabilit în 2017 și cu aproximativ 5 secunde mai bine comparativ cu performanța realizată de italieni alături de Lamborghini Aventador SVJ. În aceste condiții, 911 GT2 RS MH devine cel mai rapid model de stradă care a rulat pe circuitul de la Nurburgring.
Dupa trei luni de insomnii si cu cearcanele intinzandu-se implicit pan' la clavicule :-) generate evident de Aventador SVJ asta vara, pentru mine cel putin, rezida o singura concluzie valabila la Zuffenhausen : toleranta zero (mai ales) pe Ring !!! Faptul ca Porsche a permis unui pilot oficial sa struneasca un exemplar non-stock nu face altceva decat sa-mi sustina si mai mult concluzia. Ce nu-ntelege Porsche e faptul ca o problema n-au defel dansii :-) care detin in portofoliu mai multe modele si declinari ale acestora *absolvente* sub 7 minute pe Ring ci chiar gazdele Oktoberfest-ului :-) care se afla in proximitatea suportabilitatii unor *timpi* pe Nordschleife care sa defineasca o divizie de inalta performanta ,iata depasita si de modele a caror planetare se afla in proximitatea monturilor !:-) Acest lucru mi-a fost infirmat ,sper macar :-) zilele trecute ,ca inca mai prezinta semne vitale :-) printr-o declinare si mai Kompetioonennn a lui M2 -varianta CS de 430 CP.