Porsche 911, cel mai mediatizat model al Salonului de la Frankfurt
Un studiu recent a dezvăluit că cel mai mediatizat model de la Frankfurt a fost noul Porsche 911. Articolele şi referirile făcute pe internet confirmă interesul publicului pentru coupe-ul german.
Salonul Auto de la Frankfurt a atras şi anul acesta o mulţime de vizitatori, care s-au înghesuit pe aleile halelor expoziţionale pentru a vedea premierele. Pe lângă cei 928.000 de oameni care au fost prezenţi la Frankfurt, o bună parte din pasionaţii auto au urmărit evenimentul din faţa calculatorului şi au comentat pe marginea modelelor expuse.
O companie britanică, Kantar Media Precis, a publicat recent un studiu care analizează mediatizarea modelelor expuse în premieră la Frankfurt. Sociologii au urmărit articolele online, postările de pe Twitter, de pe bloguri şi de pe alte reţele sociale pentru a descoperi cel mai mediatizat model al salonului. Studiul a început cu două săptămâni înaintea evenimentului şi s-a încheiat la finalul celei de a doua zi de presă.
Potrivit datelor culese de britanici, Porsche 911 a fost cel mai mediatizat model, urmat de Mercedes B-Klasse şi de BMW i3. Au urmat Audi Urban Concept şi conceptul Ford Evos. Kantar Media Precise susţine că în rândul bloggerilor cele mai des întâlnite branduri au fost Audi şi Ford, cu conceptele A2 şi Evos.
Aceeaşi statistică indică faptul că începând cu data de 30 august pe internet au apărut 19.549 de articole şi 5666 de postări în reţele sociale cu referire la Salonul Auto de la Frankfurt. 59% din totalul acestora a fost consemnat înainte de deschiderea oficială a evenimentului.
via | carscoop