Polestar vrea să vândă jumătate din unitățile sale pe piața chineză: “Clienții de mașini electrice încă nu au suficiente variante de unde să aleagă”
Polestar, brandul de performanță de la Volvo, vede China drept cea mai mare oportunitate pentru dezvoltare în următorii ani. Șeful companiei speră ca jumătate din vânzările Polestar să fie asigurate de China, după ce toate modelele sale vor fi lansate până în 2021.
Polestar 1, primul model al constructorului Polestar, va fi produs începând de anul viitor în 1.000 de unități, de două ori mai multe decât planurile inițiale, ca urmare a cererii foarte mari.
Polestar 1 va costa 155.000 de euro pe teritoriul Europei și va fi disponibil și pe baza unui abonament pe 2 sau 3 ani, însă detaliile financiare urmează să fie anunțate mai aproape de lansarea comercială.
Celelalte două modele Polestar urmează să fie lansate în decurs de cel mult 3 ani, iar conducerea companiei se gândește deja la piețele pe care vrea să le atace.
Thomas Ingenlath, CEO-ul Polestar, speră că jumătate din vânzări vor fi asigurate de China, iar restul clienților vor proveni din Europa și America de Nord. Acesta susține că, în acest moment, clienții de mașini electrice nu au prea multe variante de unde să aleagă.
“Nu sunt suficiente variante pentru clienți. În acest moment, provocarea este să oferim clienților cât mai multe variante, astfel încât electrificarea să devină tot mai atractivă,” a declarat Thomas Ingenlath.
Obiectivul Polestar este să producă anual între 50.000 și 100.000 de mașini la fabrica sa din Chengdu (China). Producția hibridului Polestar 1 va începe la jumătatea lui 2019, în timp ce primul model 100% electric, Polestar 2, va fi lansat în 2020.
Via Automotive News