Polestar cheamă în service toate unitățile Polestar 2 produse până acum: problemă la software pentru 2.200 de mașini electrice
Polestar, brandul de performanță al celor de la Volvo, a anunțat un recall pentru toate exemplarele Polestar 2 produse până acum, din cauza unei probleme la software-ul sedanului electric. Potrivit informațiilor din presa suedeză, circa 2.200 de unități vor ajunge în service, după ce mai mulți clienți s-au plâns că mașinile au pierdut din putere și chiar s-au oprit în mers.
În luna martie a acestui an, Polestar, brandul de performanță al Volvo, a început producția modelului Polestar 2, un sedan electric ce vrea să rivalizeze cu Tesla Model 3.
Prima serie de sedanuri electrice Polestar 2 a sosit în Europa în această vară, iar livrările au început în august pentru clienții din Suedia și Norvegia. Livrările vor continua cu piețele din Belgia, Germania, Țările de Jos, Marea Britanie și Elveția.
La doar câteva luni de la lansarea pe piață, Polestar a anunțat că toate unitățile Polestar 2 trebuie să meargă în service din cauza unei probleme la software. Presa suedeză a relatat că mai mulți clienți au raportat pierderi de putere sau că mașinile lor s-au oprit în mers. Potrivit primelor informații, circa 2.200 de mașini electrice sunt afectate de recall.
Polestar a transmis că nu au fost înregistrate accidente sau vătămări corporale în rândul clienților și că frânele, direcția și celelalte sisteme au funcționat corespunzător.
Producția lui Polestar 2 este realizată în China, la uzina din Luqiao, ce este deținută de Grupul Geely și operată de Volvo. Polestar 2 este primul model electric produs de grupul Volvo și folosește două motoare electrice montate pe fiecare ax pentru a oferi tracțiune integrală.
În total, cele două motoare electrice generează 300 kW, echivalentul a 408 cai putere, în timp ce cuplul maxim este de 660 Nm.
Bateria are o capacitate de 78 kWh, este formată din 27 de module, este poziționată sub podea și oferă o autonomie oficială de 500 de kilometri, conform standardului european WLTP.
Via Reuters
Ca sa vezi, iar softul lor chiar nu este de la VW.