Planurile de viitor la Peugeot
Intrarea pe pietele emergente, revenirea in SUA si expansiunea pe noi segmente sunt principalele planuri ale marcii franceze.
Peugeot a anuntat ca isi va extinde operatiunile economice catre pietele emergente cu un potential de absorbtie extrem de mare.
Principalele piete vizate de marca franceza sunt Rusia, China, America de Sud, existand o posibilitate ca Peugeot sa revina si pe piata nord-americana. Jean-Phillipe Collin, CEO Peugeot, a declarat ca pentru a avea o strategie cat mai penetrabila trebuie ca acoperirea segmentelor de piata sa fie cat mai mare.
In acest moment, Peugeot acopera 72% din segmentele pietei auto si vizeaza o extindere pana la 90%. Pentru a continua succesul pe segmentele de piata in care brandul francez este lider de piata, oficialii Peugeot intentioneaza sa extinda oferta de modele si gama de tehnologii.
In aceasta directie, Peugeot va pregati un coupe de performanta, care va imbraca hainele versiunii de serie a conceptului RC Z, un minivan si un SUV compact. Mai mult, Collin a precizat ca in anii urmatori va fi lansat pe piata un sedan revolutionar care va schimba imaginea acestui tip de model existent astazi.
Vizavi de intoarcerea pe piata americana, boss-ul Peugeot a declarat: „Nu ne dam la o parte de la ideea intoarcerii in SUA. Urmarim cu atentie oportunitatile care pot aparea in urma crizei sectorului auto american”. In schimb, Collin a precizat ca principalul scop al companiei este implicarea serioasa pe pietele emergente aflate in mare expansiune.
Via | Automotive News