Planul Opel pentru următorii 8 ani: 27 de modele şi 17 motorizări noi
Opel plănuieşte o ofensivă serioasă în toate segmentele până în 2022, scopul fiind acela de a creşte cota de piaţă a mărcii în Europa de la 5.8 la 8%.
Opel continuă să marşeze pe planul de redresare anunţat în 2012. Denumit oficial DRIVE!2022, programul care are în vedere revenirea Opel pe profit şi creşterea cotei de piaţă în Europa se află pe drumul cel bun, oficialii mărcii germane oferind în această săptămână noi informaţii legate de dezvoltarea acestuia.
Conform listei de priorităţi pe care mai-marii Opel o vor pune în aplicare în următorii ani, marca germană are în vedere lansarea a 27 de modele noi care vor schimba complet faţa actuală a gamei constructorului din Russelsheim. Acestora li se vor adăuga 17 motoare noi dezvoltate de inginerii Opel, între acestea numărându-se şi unităţile turbo de cilindree redusă care se vor alinia la standardele recent introduse de constructorii auto de renume mondial.
Ofensiva noilor modele va acoperi toate segmentele în care marca Opel este prezentă, astfel că potenţialul de creştere a mărcii este unul ridicat, subliniat şi de faptul că optimismul oficialilor germani anunţă o cotă de piaţă în Europa care va creşte de la 5.8% în prezent la 8% în 2022. În aceste condiţii, Opel ar ocupa al doilea loc în clasamentul volumelor de vânzări în Europa, după Volkswagen.
Ambitioase planuri, nu stiu daca vor ocupa locul doi in 2022 pt ca nici concurenta nu va sta pe loc, dar imi place ca-si vad de lungul nasului si n-au pretentii de ofensive "premium", exceptand Cascade despre care au declarat c-ar fi, nu prea e dupa parerea mea, dar asta conteaza mai putin, conteaza ca GM ar putea peste ceva ani sa castige in sfarsit bani cu Opel dupa multe miliarde pierdute, asta din cauza lor. Tu ce spui @inexorabil? :).