Peugeot nu renunță la versiunile de performanță GTi: noul e-208 ar putea primi o astfel de variantă
Peugeot își dorește să ofere în continuare versiuni GTi, iar conform declarațiilor făcute de Jean-Philippe Imparato, CEO-ul producătorului francez, noul e-208 este cel mai potrivit model pentru această sarcină. Restul versiunilor de performanță cu sisteme de propulsie electrificate vor purta numele de PSE (Peugeot Sport Engineered).
În urmă cu doar câteva zile, Peugeot a publicat o serie de imagini și informații noi referitoare la modelul 508 Sport Engineered. Prin intermediul acestui sedan de performanță, francezii vor introduce în gamă și denumirea PSE (Peugeot Sport Engineered).
Noul sub-brand va fi utilizat pentru viitoarele modele de performanță cu sisteme de propulsie electrificate. Cu toate acestea, Jean-Philippe Imparato, CEO-ul producătorului francez, spune că brand-ul pe care îl conduce nu va renunța la versiunile GTi.
"În prezent lucrăm la un vehicul care ar putea descrie GTi-ul viitorului. 208 este cel mai potrivit model care să ducă mai departe denumirea GTi, chiar dacă acesta va fi electric. Pentru restul versiunilor de performanță, vom miza pe sufixul PSE", a declarat CEO-ul producătorului francez.
Deși francezii nu vor uita de modelele de performanță, aceștia susțin că particula PSE va fi mult mai potrivită pentru noile versiuni electrificate.
"Nu oferă aceleași senzații: este un nou mod de a oferi performanță. Performanța nu va fi livrată exclusiv de un motor cu ardere internă și senzațiile nu vor fi aceleași", a completat oficialul Peugeot.
Dacă lucrurile decurg conform planurilor, un prototip al viitorului e-208 GTi ar putea fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Paris. Tot în octombrie, francezii vor lansa și varianta de serie a lui 508 Sport Engineered.
Via | Autocar