Peugeot isi doreste reinvierea brandului GTI
Peugeot ia in calcul renasterea logo-ului sau sportiv GTI, care a facut furori in anii '80-'90. Modelul care ar urma sa beneficieze de un tratament sportiv este viitorul Peugeot 208, asteptat sa debuteze in 2012.
Conceptul SR1 dezvaluit recent dovedeste ca Peugeot lucreaza intens la relansarea brandului si a produselor sale. Se pare ca francezii isi canalizeaza resursele asupra designului revolutionar, a dinamicii deosebite si a tehnologiei de ultima generatie. Noua directie catre care se indreapta Peugeot ar putea face ca in anii urmatori sa asistam la o renastere a logo-ului GTI pe modelele constructorului francez.
Surse din interiorul companiei au declarat ca in acest moment inginerii lucreaza la o noua generatie de platforma, destinata modelelor mici. "Abia atunci cand aceasta va fi gata ne putem gandi si la un eventual model cu sigla GTI, bazat pe un hot-hatch. Eforturile noastre se indreapta mai mult asupra promovarii modelelor 3008 si 5008, deosebit de importante pentru a arata publicului ca noua era Peugeot a inceput, o era in care se vor incerca multe lucruri noi", a incheiat sursa.
Peugeot are la dispozitie un motor puternic, de 1.6 litri, capabil sa dezvolte pana la 200 de cai putere. Aceasta unitate, dezvoltata in colaborare cu BMW, ar putea sta la baza unui viitor model GTI. Pana atunci insa, Peugeot trebuie sa dea nastere unui hatchback demn de sigla legendara. Am putea asista la prima incercare de acest gen odata cu dezvaluirea noii generatii a modelului 208, asteptat sa isi faca aparitia pe strazi abia la sfarsitul lui 2011.
Pana atunci insa, fanii brandului francez se vor bucura doar de o editie speciala de raliu, botezata Kris Meeke, dezvoltata pe actualul 207. Versiunea nu se va bucura insa de mdoficiari mecanice, Peugeot accentuand doar profilul estetic al masinii, vopsita in alb si produsa in doar 250 de exemplare.
via | autocar
eeeeeeeeeeeeee peugeot 205 gti....ce vremuri...ce mecanica...altfel era odata...auzeai motorul cum vibreaza...schimbarea vitezelor...fara atata electronica...si in plus design deosebit...asta da... cred ca va ramane in istorie cea mai frumoasa masina de la peugeot.. si trainica..un coleg de servici are si inca nu a avut probleme mari..si are vreo 500 de mii.. si ii din 1988.