Peugeot 307 SW, versiune pe biocombustibil
Peugeot a lansat in premiera in Europa primul sau model flex-fuel: o versiune pe biocombustibil a break-ului 307.
Dezvoltarea infrastructurii pentru biocombustibili in intreaga Europa a fortat majoritatea constructorilor sa se gandeasca la versiuni de motorizare flex-fuel pentru modelle lor. Este si cazul francezilor de la Peugeot care au lansat o versiune flex-fuel pentru actuala generatie a modelului 307, varianta break.
Noul motor va putea functiona cu un combustibil combinat pe baza de etanol E85. Propulsorul modificat, cu patru cilindri, de 1.6 litri, va fi capabil sa dezvolte 110 cai putere la 5200 de rpm si un cuplu motor de 153 Nm la 4000 rpm.
307 SW "bioflex" este primul vehicul Peugeot de acest gen care se va vinde in Europa. Constructorul francez dezvolta versiuni pe baza de biocombustibil pentru modelele 206 si 307 sedan inca din 2005, ele fiind disponibile insa doar pentru piata braziliana.
Este de asteptat ca noul 307 SW flex-fuel sa aiba un succes foarte mare in Suedia unde infrastructura statiilor de biocombustibili este cea mai dezvoltata din Europa. In aceasta tara, Volvo a lansat deja o intreaga gama de motorizari flex-fuel pentru SUV-ul XC90.