Peugeot 208 XY, noua versiune de top a modelului franţuzesc, debutează la Paris
Francezii de la Peugeot au decis să-i confere lui 208 o versiune cu dotări de excepţie. Aceasta se numeşte 208 XY şi debutează la Salonul Auto de la Paris.
Peugeot 208 XY a fost confirmat pentru debutul în versiunea de serie la Salonul Auto de la Paris. Pentru cei care nu sunt familiarizaţi cu gama constructorului din Sochaux, vorbim despre un concept prezentat la Salonul Auto de la Geneva din martie 2012, care a devenit între timp model de serie în toată regula. În raport cu un 208 standard, versiunea XY este concentrată pe stil şi pe dotări de excepţie. Pe lângă nuanţa "Purple Night" prezentată în imagini, francezii mai pun la bătaie alte cinci nuanţe exterioare deosebite, toate fiind acompaniate de o grilă faţă cromată, capace cromate ale oglinzilor, ornamente cromate pentru geamurile laterale, proiectoare cu ornamente cromate şi un set de jante din aliaj de 17 inch. Opţional, cei de la Peugeot oferă şi ornamente pentru plafon.
Interiorul lui Peugeot 208 XY prezintă o serie de elemente îmbrăcate în piele, cusute cu aţă de aceeaşi nuanţă cu exteriorul, incluzând scaunele, feţele de uşi, secţiunea mediană a bordului, volanul şi maneta schimbătorului de viteze. Partea centrală a scaunelor sport care echipează noul Peugeot 208 XY este îmbrăcată în Alcantara. Pachetul este completat de covoraşe cu un design special şi de un set de pedale sport din aluminiu.
Francezii spun că noul 208 XY va fi oferit în compania mai multor elemente de personalizare, de la un interior îmbrăcat în piele, până la ornamente interioare din aluminiu. În standard, modelul se bucură de un plafon panoramic din sticlă, lumini ambientale, sistem infotainment cu afişaj de 7 inch şi sistem de asistenţă la parcarea paralelă, capabil să parcheze singur maşina. Această versiune a lui 208 este oferită în compania motoarelor 1.6 e-HDi de 92 şi 115 CP, 1.6 VTi de 120 CP şi 1.6 THP de 155 CP. Cu excepţia unei versiuni echipate cu transmisie manuală robotizată a lui 1.6 e-HDi, toate motorizările din gamă vin cu transmisii manuale.
Via Peugeot