Pe urmele Peugeot-Citroen: Volkswagen analizează opțiunea de a publica consumurile reale ale mașinilor
Volkswagen a anunțat că analizează posibilitatea de a publica consumul real al mașinilor sale după modelul inaugurat recent de PSA Peugeot-Citroen ca reacție la scandalul Dieselgate.
La începutul lunii martie, Grupul PSA a dezvoltat o platformă complexă de unde poți afla consumul real al mașinilor Peugeot, Citroen și DS. Platforma găzduiește date reale despre consumul a circa 1.000 de versiuni pentru 58 de modele din cadrul Grupului francez și are rolul de a oferi informații mai apropiate de cele din condițiile reale de trafic comparativ cu testul standard european NEDC.
Ideea a plecat de la apariția scandalului Dieselgate, iar acum chiar Grupul Volkswagen a anunțat că se gândește să publice astfel de informații. "Ne gândim și noi la ceea ce a făcut PSA. Consider că, într-un orizont de timp rezonabil, va fi ceva acolo (n.r - și din partea noastră)", a declarat Matthias Muller, CEO-ul Grupului Volkswagen, pentru publicația britanică Auto Express.
Pe de altă parte, Muller a evidențiat faptul că viitorul test european WLTP va oferi o imagine ceva mai reală a consumului de carburant.
Noul sistem, care își trage numele de la Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure, va fi inaugurat cel mai probabil în luna septembrie, urmând ca din septembrie 2018 să devină obligatoriu pentru toate mașinile noi. "Procedura de testare WMTP este mult mai dinamică și, practic, relevantă. Prin urmare, va oferi date de consum și de emisii mai realiste", a adăugat Muller.
Via Auto Express
-
q, marţi, 14.03.2017 19:09
Se pocaieste dracu!
-
vw s-a apucat de făcut cârnați, marţi, 14.03.2017 22:22
@q Aici greșești fiindcă rămâne de văzut ce va face vag-ul în continuare (necuratul nu se pocăiește și îndreaptă de adevăratelea niciodată și de aceea rămâne căzut.)
-
demin2609, marţi, 14.03.2017 22:28
sa-mi bag rromaneste ceva in consumul declarat! cine vrea consum "pe bune", il invit frumos pe spritmonitor de ce sa declare ei? lasa ca declara posesorii! este mai ok asa!
-
spirit sau sprit, marţi, 14.03.2017 23:40
spritmonitor e o mare tampenie. e made in germany si nemtii mint la greu.
-
vianu, marţi, 14.03.2017 23:55
@spirit sau sprit...victima lu' peste prajit nu e prima data cand aud infantilitati de genu'....e un site pe care ORICINE poate sa-si treaca consumurile. PS. am auzit ca data urmatoarei eclipse de Luna e falsa, asa'i? Mint astia la greu pe sprinmonitor...fir'ar ei al dracului de banditi.
-
alooo, miercuri, 15.03.2017 03:06
romani, o sa am rugaminte sa nu va cizelati, si sa nu care cumva sa cumparati altceva in afara de masini din grupul vw. pejo-urile nu sunt bune deloc, luati-va passatul nou care consuma antigel din fabrica, cel vechi care pica tot pe jos, poate un passat cc sa va ia curentul la 100 km/h (rame yoc, chedere nemtesti de mult timp yoc), sau daca va faceti totusi curaj, luati tsi-uri...alea 1.4 cu distributia pe lant (si copii care bat mingea la colt stiu cat de bune sunt), poate chiar un 2.0 tsi, este fortaaaa, la consumat ulei pe mia de km... ce sa mai, aveti de unde alege. Sa nu care cumva sa va luati vreun hyundai cu 7 ani garantie, fiabil, vreo honda facuta sa reziste, vreun peugeot premiat, vreun ford, o kia, un nissan...nuu...luati-va masina nemteasca ca va meritati soarta! de obicei noi oamenii normali avem compasiune pentru semeni dar proprietarii de vw noi sunt irecuperabili la mansarda si isi merita soarta! succes!
-
q, miercuri, 15.03.2017 07:01
@vw s-a apucat de facut carnati pai tu n-ai prins ideea?Afirmatia era ironica si punea in evidenta o realitate absurda si imposibila ...adica era o metafora acolo,e drept cu iz religios sau mai simplu....cand or zbura porcii.Acum sa nu cumva sa ma contrazici spunand ca porcii nu zboara ....si ca aceata comparatie subinteleasa nu se potriveste cu planurile vw.Si....da,stiu ca deavolul nu mai are nicio sansa la mantuire!
-
andrei, miercuri, 15.03.2017 09:59
si? care e problema ta ce ne luam noi? ce, ne luam pe banii tai? tu iti iei ce vrei tu, noi ce vrem noi. daca pe mine ma face fericit o masina in care bag ulei, ce problema ai tu cu asta? (nu e cazul, dar zic ca idee) toata lumea are de unde alege. lasa-i pe altii sa traiasca cum vor, atata timp cat ce fac nu te afecteaza. atata rautate ca pe net, rar mai vezi in alte parti.
-
@aloo, miercuri, 15.03.2017 10:09
Nu inteleg de unde atata dispret fata de romanii care isi cumpara VW...Parca nemtii vand VW-uri numai in Romania iar ceilalti sunt toti cizelati si noi am ramas in urma. Nu sunt fan VW dar totusi au vandut cele mai multe masini anul trecut...cu tot cu dieselgate. De ce vand atat de bine daca masinile lor sunt atat de rele?
-
sprit ne-sprit, miercuri, 15.03.2017 12:10
Subiectivi sau nu nemtii, dar chiar acum m-am uitat la consumul pt seat leon 1p 1.8 tsi 160cp si arata MEDIA, 8.4l/100km, ceea ce (aproximativ) imi arata si mie la un mers MEDIU spre SPORTIV. Repet, consumul MEDIU aratat pe SITE.
-
cineva, miercuri, 15.03.2017 14:43
Cat de tare... VW sa publice consumul real. Pai il stim cu totii... e zero. Singurii care zic altceva au fost influentati de vreo 2 femei de serviciu si un portar, fara cunostinta conducerii...
-
Coco, miercuri, 15.03.2017 23:29
@alooo De vede clar că în cazul tău este o antipatie maximă la adresa grupului VAG. Dar interesant ar fi să fie o poziție ce de bazează fie pe opinii conceptuale solide sau pe supărări determinate de o achiziție care să fi creat neplăceri majore sau pierderi financiare importante. Dar textul postat nu denotă asta, ci mai degrabă lipsă de informații actualizate, ori mai rău...Invidie și frustrare maximă. În plus poți opta pentru ce dorești și îți permiti..Pentru tine...Dar nu poți judeca pe alții pentru simplul și elementarul motiv că fiecare are opțiunile lui și plateste din buzunarul lui...Netrebuindu-i acordul sau opinia ta pentru că nu plătești.
-
@coco, joi, 16.03.2017 01:46
Domnule Coco, aveti dreptate. Secretul capitalismului in asta consta. Un marketing agresiv prin care sa speli mintea roboteilor cu studii superioare si posibilitati reale de achizitie a produselor comercializate. Practic, trebuie sa convingi prostii destepti ca produsul tau, mai cu seama si brand solid, Volkswagen, este piesa din puzzle-ul incomplet al robotelului, care vrea eterna afirmare, altfel nu ar fi fost un workaholic disperat dupa realizare profesionala sau lucruri materiale. Volkswagen chiar asta va face domnule, ia un om ca dvs. cu posibilitati reale de izbanda in viata cotidiana, si va da un produs cu tehnologie netestata, la un pret mult supra-evaluat, chiar si peste valoarea brandului adaugat in pret, "dupa care dupa cum puteti vedea, un degajament intr-o apa". Si stiu ca ati schimbat distributia de pe lant pe curea la tsi-uri, si copii de la coltul blocului stiu, dar de ce ne mintim? S-a schimbat ceva? Daca au renuntat la tfsi-uri dupa 2 ani si le-au redenumit TSI-uri, consuma mai putin ulei motorizarea pe benzina 2.0 ? Despre ce vorbim? Toti avem acces la informatii, iar postul meu a fost doar un pamflet cu o baza reala. Sigur ca va puteti cumpara ce va doreste sufletul, dar nu ar fi mai bine sa mai scoatem capul din cutie? Sa ne bucuram de viata, de soare, de o masina buna? Chiar asa, o ardem corporatisti de carton, cu timp prea putin si masini de carton? De ce sa nu schimbi ceva daca se poate? In cazul de fata, masina? De aici si exagerarea din postarea anterioara, treziti-va, zambiti, viata e frumoasa. Stima
-
Coco, joi, 16.03.2017 20:53
Constat că aprecierea mea fata de conținutul postării a fost corectă. Din răspunsul dat rezultă indubitabil apartenența la o altă filozofie de viață și deci implicit și la o altă percepție a lumii auto. În ciuda marketingului agresiv practicat în lumea auto, care are rolul său determinant, dar pe bază științifică, și pe target de nivel în general diferit ca adresabilitate raportat la nivelul clientelei vizate un lucru este indubitabil - și anume nivelul tehnologic avansat și bine definit al modelelor VAG. Întrucât dețin câteva modele auto, ce aparțin unor producători diferiți din punct de vedere al concepției și tradiției auto ( germani și japonezi ) pot afirma că în perioada unei utilizări unanim acceptate că fiind cea firească, respectiv maxim 6 ani sau 200.000 km cu un auto pornind de la stadiul de nou, majoritatea modelelor grupului VAG au mai multe puncte forte decât puncte slabe, iar raportul investiției financiare cât și al costurilor de utilizare este în favoarea acestor modele ( având în vedere și valoarea de revânzare în orice sistem cât și vandabilitatea pe piața europeană ) Restul discuțiilor, de genul lanț - curea ( problemă tehnică veche și rezolvată, motoarele fiind scoase din utilizare ) consum ulei ( minim raportat la tipul de motor și clar menționat în cartea tehnica pentru anumite motorizări ) precum și aspectele de viață ( ce este atât de diferită de la om la om ) ...Sunt simple postări și acelea raportate la poziția fiecăruia. De aceea exista mai multe oferte...Pentru că suntem diferiți și avem concepții, opțiuni și mai ales posibilități ce ne pot face chiar incompatibili
-
@Coco, vineri, 17.03.2017 00:12
Un lucru este cert, nu suntem pe aceiasi unda energetica. Nu stiu ce experiente aveti dvs. cu produsele grupului VAG, daca acestea sunt recente, sunt personale sau din cadrul anturajului dvs. insa experientele mele cu aceste produse au fost total dezamagitoare. Vorbesc de produse noi, exploatate corect si intretinute temeinic. Satisfactia mai mare am avut-o de la producatori coreeni sau francezi (peugeot-citroen). De acord, pana acum cativa ani, produsele coreene, franceze sau chiar japoneze nu impresionau atat de mult pe foaie, si nici prin calitatea materialelor, dar aceasta balanta s-a echilibrat vizibil in ultimii ani, din punctul meu de vedere nefiind diferente notabile intre un golf, astra k sau un 308. Daca puneai acum cateva generatii un golf v langa o astra greoaie zgomotoasa, langa un 308 facut pe platforma de 307 si langa un auris fad, era clar o diferenta majora in favoarea golfului. Acum insa, nu numai ca ceilalti producatori au reusit sa creasca dar ofera si produse fiabile. Aici doresc sa ajung, asta subliniez, numai suntem in anul 2004, sa nu ai alternativa la golf, nici in 2001 cand nu aveai ce sa cumperi mai bun decat un passat b5.5. Iar din experientele personale cu ultimele modele, numai imi doresc nimic cu sigla tdi sau mai ales tsi. mpi oricand. Parerea mea ca afirmatia dvs. "este indubitabil - și anume nivelul tehnologic avansat și bine definit al modelelor VAG" este una pur subiectiva si nu are de-a face cu realitatea. Pe langa tot ce am spus, as vrea sa mai adaug ca pentru mine o masina nu este doar fier si cifre pe o coala a4. Conteaza si filozofia marcii, istoria, povestea, adica mie chiar imi plac masinile, nu sunt un corporatist care compara 3 masini pe o foaie a4 si o ia pe cea care da mai bine la pret, litri si secunde, pentru ca mereu cand am facut asta, m-a ajuns mai scump decat trebuia, cu pomul laudat. De ceva ani, incerc sa vad masinile si altfel, iar de atunci achizitia si mentenanta lor numai reprezinta o loterie. Doar o certitudine in 90% din cazuri.
-
Coco, duminică, 19.03.2017 16:11
Zâmbesc când citesc cele postate că răspuns la aspectele scrise de mine precum și trimiterea la corporatiști...Chiar dacă nu fac parte din rândul lor...Dar filozofia și motivația sunt relevante în lumea unora dintre iubitorii și a cunoscătorii fenomenului auto din Romania. Este foarte clar că auto deținute din grupul VAG...V-au dezamăgit și depășit posibilitățile, fie de îndreptare ( deși noi nu implică cheltuieli majore) fie de înlocuire totală ( depinde și ce modele și motorizări/nivele de echipare au fost ) pentru că VAG are o mare pătură de clientelă și deci implicit de modele/nivel de tehnologie, de la cele entry level la premium. Dar oricum ar fi, dacă modelele coreene actuale ( dintre care momentan doar noul I30 merită atenție) și cele de filozofie franceză ( 308 actual, offf poate îl înlocuiesc că a trecut timpul lui) sau chiar germane aflate până recent sub umbrelă americană dar trecută la francezi vă satisfac mai mult...Perfect...Succes cu oricare dintre ele... Dar nu încercați să micșorați atuurile altor producători, totul bazat pe experiențele supărătoare personale. Referitor la trecut...Nici nu se pune problema, nimeni nu mai trăiește cu gândul la el...Tehnologia de schimbă foarte repede ( la cca 2 ani intermediar și la 4-5 ani major) iar decalajul poate să fie redus dar nu poate deveni nesemnificativ încât să vorbim...Echilibrarea balantei...Cel puțin la modelele premium. Stimă
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieStellantis: platformă nouă, compatibilă cu motoare termice, electrice și cu hidrogenStellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 20 noiembrieJaguar va avea o nouă identitate de marcăJaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | marţi, 19 noiembrieȘeful Bugatti: „următoarea țintă este să atingem 500 km/h”Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. Citeste tot
Cata grija are muller de noi...:)