Pe autostradă cu 60 km/h: circulaţia pe A6, restricţionată din cauza unor alunecări de teren
Circulaţia pe autostrada A6, care face legătura între Lugoj şi autostrada A1, a fost restricţionată la numai 60 km/h din cauza unor alunecări de teren survenite în urma ploilor.
Numărul autostrăzilor din România care au grave probleme din cauza lucrărilor de construcţie continuă să crească. De data aceasta a venit rândul autostrăzii A6, cu o lungime de numai 11 kilometri, care face legătura între localitatea Lugoj şi autostrada A1.
Potrivit Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), problemele au apărut încă din luna martie din cauza unor alunecări de teren provocate de ploi care au afectat taluzul.
Pe parcursul lucrărilor de reparaţie, viteza maximă a fost restricţionată la numai 60 km/h pe o porţiune de 150 de metri. Chiar dacă teoretic lucrarea nu este una de amploare, autorităţile nu au anunţat termenul la care reparaţiile vor fi finalizate, singura menţiune oficială fiind că restricţiile vor fi eliminate în cursul acestui an.
"CNADNR anunţă participanţii la trafic că circulaţia pe autostrada A6 km 3+500 – 3+650 dreapta se desfăşoară cu restricţie de viteză în zona alunecării taluzului între orele 08.00-17.00, iar între orele 17.00-08.00 se desfăşoară normal până la finalizarea lucrărilor, în cursul anului 2016", precizează CNADNR într-un comunicat de presă.
Autostrada A6 devine a treia autostradă din România care are diverse probleme de construcţie într-un interval de numai 7 luni. Prima a fost lotul 3 al autostrăzii Orăştie - Sibiu din cadrul autostrăzii A1, pe segmentul dintre Sălişte (km 270+020) şi Cunţa (km 292+455), acolo unde traficul a fost închis după o infiltraţie de apă. În februarie 2016, CNADNR a constatat că lucrările la lotul 2 al segmentului Lugoj - Deva din cadrul autostrăzii A1, care nu a fost încă dat în folosinţă, nu au fost efectuate corespunzător.
Daca e voba de ceea ce se vede in poza, nu cred ca li se poate imputa. Pana la urma e un deal acolo, nu sunt pomi care sa sutina terenul, nu poti consolida 50m in stanga si 50m in dreapta. D-astea se intampla si pe la altii, asta e natura. Aaa daca se surpa autostrada era alta poveste - studii geologice proaste, consolidare slaba, executie defectuoasa, materiale proaste. Parerea mea!