Opțiune surpriză pentru Alonso: spaniolul ar putea semna cu Williams pentru sezonul 2018
Fernando Alonso ar putea semna cu Williams pentru sezonul 2018 pentru a avea ocazia să concureze cu motoare Mercedes, ceea ce i-ar oferi posibilitatea să obțină rezultate mai bune.
Ferrari și-a definitivat săptămâna trecută linia de piloți cu care va aborda sezonul 2018, iar Mercedes este foarte aproape să-i prelungească acordul lui Valtteri Bottas, astfel că opțiunile lui Fernando Alonso s-au redus drastic.
Pilotul spaniol a avertizat deja că va rămâne în Formula 1 doar în cazul în care poate lupta pentru victorii, iar McLaren nu este încă în măsură să-i ofere un astfel de monopost.
Cu toate acestea, publicația germană Auto Motor und Sport a dezvăluit că Williams este interesată de serviciile dublului campion mondial. Avantajul echipei britanice este că utilizează motoare Mercedes, însă pe de altă parte nu pare capabilă să-i ofere lui Alonso un monopost cu care să lupte în mod regulat pentru victorii. De altfel, chiar și în prezent, echipa ocupă doar locul 5 în clasamentul constructorilor, la 58 de puncte în spatele celor de la Force India.
În plus, Alonso vrea un contract valabil pentru un singur sezon, ca urmare a faptului că în 2019 mai multe echipe de top vor avea locuri disponibile, inclusiv Mercedes, Ferrari și Red Bull.
În cazul în care o colaborare cu Williams nu se va concretiza, cealaltă opțiune a lui Alonso este Renault. Totuși, echipa franceză s-a exclus deja singură din luptă ca urmare a faptului că nu-i poate garanta lui Alonso lupta pentru victorii.
"Alonso are dinamica lui, cred că vrea să ajungă urgent în poziția de a lupta din nou pentru titlu. Știm că ne va lua ceva timp să avem un monopost care să-i ofere asta, așa că este evident că nu vreau să am un pilot ca Alonso frustrat într-un monopost Renault", afirmă Cyril Abiteboul, directorul executiv al celor de la Renault.
-
lol, marţi, 29.08.2017 19:54
Pai cum bre, el, cel mai dorit dintre pamanteni, sa nu aibe volan calumea ...
-
Radu, marţi, 29.08.2017 20:08
Daca nu sare (iar) Mclaren cu o caruta de bani, posibil sa-l vedem la Williams.
-
AyrtonSenna1991, marţi, 29.08.2017 21:32
Mă miram si cred ca ningea afara dacă nu posta lol ceva la o știre cu Alonso . Revenind la plecarea la Williams nu stiu de ce , dar cred că la Williams va fi mai greu să ajungă în vârf decât la McLaren . Oricum din 1997 Williams e cam pe nicăieri și eu personal detest echipa asta datorita unui eveniment care a avut loc pe 1 mai 1994 . Sper sa nu se ducă acolo. Dacă la anul nu se poate are în 2019 niste opțiuni foarte bune.
-
Horia, marţi, 29.08.2017 21:39
Paddy Lowe are un proiect interesant cu Williams pt 2018. Au si buget. Un an acolo pentru Alonso poate fi o varianta buna, dar cu un salariu diminuat. Eu zic ca inca varianta Mercedes nu e inchisa pt el, Toto spunea ca au varianta B si C. Depinde de felul in care evolueaza lupta pentru titluri
-
AyrtonSenna1991, marţi, 29.08.2017 21:45
@Horia Paddy Lowe a plecat din proprie inițiativă de la Mercedes. Dar e greu la nivelul la care se află Williams acum sa se bata peste noapte la titlul mondial . Sper sa ai dreptate dar e greu , e foarte greu , asta dacă nu te numești Brawn Gp.
-
Horia, marţi, 29.08.2017 21:57
@AyrtonSenna Varianta Mclaren e cea mai buna dar cu alt motorist. Sau, Williams daca Porsche va prelua echipa la un moment dat, insa e cam departe pentru Alonso. Lowe este unul dintre acei guru ai F1. Stie foarte bine cum arata masina Mercedes cu acelasi motor. La anul vor fi sus, pe podium.
-
!!!, marţi, 29.08.2017 23:47
Alonso în Belgia : "my stock value has never been higher" ! Asta-i ca si cu celebrul Nita de la Rapid, "sunt bun, dar nu ma vede nimeni", isi face singur reclama din greu si tot degeaba.
-
lol, miercuri, 30.08.2017 08:43
Ningea afara daca nu ziceai tu ceva de mine intr-o postare de-a ta. E normal insa sa vb despre Alonso pe automarket/f1 si in special intr-un topic despre el.
-
lol, miercuri, 30.08.2017 08:47
@!!! Vede cum se prabuseste cota de piata. Nu e o intamplare ca echipele din fata si-au aranjat linia de piloti deja pentru anul viitor sau pentru anii viitori. Briatore incearca si el sa mulga ce se mai poate. Cum McLaren ar renunta la Honda ar disparea si finantatorul lui Alonso de la McLaren. Salariul era platit de Honda. Cand Honda nu mai poate da cu pumnul in masa in ograda McLaren ii zboara pernita cu dolarei si lui Alonso. Ironia e ca Alonso a insistat ca motorul e varza.
-
lol, miercuri, 30.08.2017 08:51
Daca se orienteaza spre Williams e clar ca nici la McLaren nu va mai ploua cu bani pentru Alonso. Williams ia piloti cu experienta pe care ii plateste prost.
-
AyrtonSenna1991, miercuri, 30.08.2017 10:29
Si daca Alonso vine la Williams cine va fi înlocuit ? Stroll e o rușine pentru F1 dar aduce buget , Massa e bătrân și nu mai are pilotajul de altădată . Oricum Alonso sigur va avea un locotenent.
-
lol, miercuri, 30.08.2017 11:17
Locotenent pentru ce? Existenta unui locotenent are sens doar cand lupti pentru titlu. Adica faci ceva sacrificii cu un pilot (puncte) ca sa iei titlul cu celalalt. Dar daca titlul iese din discutie, cauti sa iei cat mai multe puncte cu ambii piloti.
-
Nando, miercuri, 30.08.2017 11:23
Alonso ramane la Mclaren cu acelasi salariu si cu motorist Renault. Este aproape sigur urmeaza oficializarea anuntului poate dupa Monza.
-
Nando, miercuri, 30.08.2017 11:31
Alonso vrea un singur lucru. Sa fie schimbat motoristul. Cu siguranta performantele echipei vor fi altele cu un motor Renault 2018.
-
Nando, miercuri, 30.08.2017 11:50
Fals. Pleaca Honda se duce si salariul mare. Honda dadea grosul salariului, a fost placerea bosului de la Honda. Btw, au facut un mare partz, cam la fel de mare ca in cazul BAR + Villeneuve (tot salariu mare).
-
AyrtonSenna1991, miercuri, 30.08.2017 11:55
@Nando Villeneuve era un pilot slab în ultimii ani din F1. Dovada ca nu mai are forma care îl consacrate sunt si rezultatele care le-a avut în formula e. BAR era o echipă slabă și avea nevoie de canadian datorită sponsorilor. De asta avea Villeneuve salariul ala uriaș pentru o echipă codașă.
-
!!!, miercuri, 30.08.2017 12:02
@Nando Si o sa-i dea Renault 30 mil. pe an ? Esti full de vise erotice amice, nu mai vede el pomana de la Honda ! Ce nu inteleg eu la tipul asta este indarjirea cu care-si da cu tesla-n ... bocanci, scandal asigurat oriunde se duce si perseverenta cu care-si rupe orice posibilitate de comunicare, de oriunde pleaca ! Si pe urma se mai mira, probabil, de ce nu-l vrea nici o echipa mare.
-
Nando, miercuri, 30.08.2017 12:03
Neah. Eu am facut analogia cu un motiv. Si in cazul BAR a fost placerea unui mare boss sa-l plateasca gras pe Villeneuve. Asa patesti cand esti intai fan si apoi boss. Cand Villeneuve pleca la BAR nu erau ultimii ani de F1, era cam destul de proaspat campeon mondial.
-
lol, miercuri, 30.08.2017 12:07
@!!! indarjirea vine din frustrare; a inceput in 2007 ... si indarjirea si frustrarea; din doua motive: pe de o parte e natura omului in cauza, pe de alta ... cati campioni aflati pe val au fost mototoliti in halul ala de un debutant? era cu nasul la tavan, plin de basini ca l-a oprit pe Schumacher, nici nu mai conta contextul pneurilor, nimic ... apoi a venit dusul rece ok, a patit si Vettel ceva asemanator, dar era pe schimbare de regulament tehnic si mai ales Ricci nu era debutant
-
AyrtonSenna1991, miercuri, 30.08.2017 12:20
Băi lol te auzi vorbind ? Dacă nu era penalizat în Ungaria Alonso era campion mondial în 2007. Însuși Ron Dennis a admis că l-a favorizat pe mulatru. Hamilton a făcut ca Fangio : când echipa nu a mai mers a schimbat-o. Ricciardo era debutant la RedBull când l-a batut pe Vettel cvadruplu campion mondial . Alonso nu a fost bătut de Hamilton , doar Button în 2015 a avut mai multe puncte decat Alonso . Hamilton e frustrat , orgolios si snob.
-
AyrtonSenna1991, miercuri, 30.08.2017 12:28
" Era schimbare de regulament ". Serios ? Adică cum Ricciardo era mai experimentat decât Vettel ? Nici nu știi ce vorbești ! Vettel e un pilot mediu spre bun asta e adevăratul Vettel ! Pe Hamilton l-a batut Rosberg ! Si fanii tuciuriului aduc sabotajul în discuție ? Ei na , ei nu fac la fel ca fanii lui Alonso fără dovezi măcar . Auzi i-a cedat motorul intr-o cursa ! Asta e sabotaj la voi ? Mi-e sila de prostiile voastre pe cuvântul meu.
-
lol, miercuri, 30.08.2017 12:30
Las-o ca e cheala rau. Daca era (mai) bun se impunea in fata unui debutant fie el si Hamilton fara probleme. Asa cu scuze si cu daca mori frustrat. Hamilton s-a tras singur in jos altfel nici egalitate la puncte nu era. Ca orice debutant a gafat deseori, insa era mai rapid decat Alonso. I-a sarit pernita la McLaren atunci ca era mai lent si cu gura mare, urata combinatie.
-
lol, miercuri, 30.08.2017 12:35
Apoi Hamilton a reconfirmat, a castigat titlul, titluri si cu alta echipa, a batut si alti campioni mondiali. E pilotul momentului desi are concurenta puternica din partea unui alt mare titrat. Chestia cu defavorizarea e doar ALIFIA unor fani die hard. Nefavorizare da, asa ar fi termenul corect.
-
AyrtonSenna1991, miercuri, 30.08.2017 13:16
Care titluri ? Norocos în 2008 chinuite în 2014 si 2015 cu mai slab cotatul Rosberg.
-
!!!, miercuri, 30.08.2017 13:23
Puteti voi sa spuneti voi ce vreti, dupa parerea mea Alonso poate fi caracterizat foarte usor, pilot mare, caracter infect ! Ceea ce face de trei ani cu Honda, circul permanent, spectacolul gretos din Belgia, mitocaniile si aerele de diva fata de acestia, il fac sa devina usor, usor persona non-grata oriunde ar vrea sa se duca. Poate tineti minte cand, in 1995, Mansell a fost angajat, ca si pilot titular, de Mercedes, proaspat motorist la McLaren, sa-i ajute la dezvoltarea motorului si monopostului. Nu a alergat decat patru, sau cinci curse, pentru ca incepand cu criticile, a fost trimis imediat acasa ! Stiti cum au motivat Mercedes gestul ? Au spus ca Mansell a fost angajat pentru ca experienta lui sa ajute la dezvoltare, nu pentru critici ! L-au angajat apoi parca pe Blundell si in trei ani au fost campioni. La fel ar fi trebuit sa faca si Honda ! Ii dau de trei ani 30 mil/an ca sa ajute si sa dezvolte, iar el nu face altceva decat sa-i batjocoreasca oricand si oriunde ! Dezgustator !
-
lol, miercuri, 30.08.2017 13:27
Care titluri? Titlurile alea! Mai slab cotatul Rosberg il bate pe Alonso la orice echipa.
-
!!!, miercuri, 30.08.2017 13:30
Si ce sa vezi, surpriza, surpriza, motorsport.com astazi, nici Williams nu-l mai vrea ! Optiuni 2018 ? McLada sau acasa !
-
(*/_*), miercuri, 30.08.2017 13:31
De foame face asa Alonso. E la cura ... https://www.youtube.com/watch?v=LaRBGBHsjU8
-
lol, miercuri, 30.08.2017 13:36
Williams da salar mic. Singurul loc vacant ar fi fost al lui Massa, ca Stroll aduce bani. Honda iese din peisaj si Briatore se uita dupa alta vaca de muls, asta se intampla de fapt. Normal ca Williams nu e asa ceva. In cele din urma McLaren vor fi in pozitia de a-i oferi tot un salar mic sau nimic.
-
ovidiu15081982, miercuri, 30.08.2017 13:59
Oricat de talentat ar fi Alonso i-a cam trecut vremea...a avut o sansa in 2007, inca doua in 2010 si 2012....iar acum 3 ani de frustrari...dar un salariu enorm..asa e in viata, ori bani, ori performanta, mai rar si bani si performanta. S-ar putea sa-l prosteasca pe Stroll senior sa-i dea un salariu mare dar totusi nu cred ca se va intampla in cele din urma...Williams investeste in masina si nu in salariile pilotilor..vezi cazul lui Damon Hill. Cred ca cel mai realist ar fi sa mearga in Indy...in formula 1a cam ramas fara optiuni...
-
spectru, miercuri, 30.08.2017 14:06
F1 tot cu regulamentele lor deochiate's de kkt.. Suntem luati de prosti atat noi cat si cei ce participa. In EXTREMUL varf se "lupta" o echipa cu umbra sa iar restul se lupta pe la coada... Pacat! Macar cinci echipe sa se bata pentru victorie... Am uitat de Honda, BMW, de Williams, McLaren s-a prabusit si el, Ferr se chinuie..au ramas echipe "sterile", ce a ajuns acest sport??? Recunosc, deja de un timp nu mai urmaresc cursele.. doar aflu rezultatele. Trist!
-
lol, miercuri, 30.08.2017 14:42
Asa a fost F1 intotdeauna, cu echipa dominanta sau echipe mai bune. @ovidiu Nu are cum sa-l prosteasca pe Stroll senior. Cata vreme e fiul sau in F1 de sustinut il doare undeva de Alonso. Da, in 2014 a avut loc o schimbare MASIVA de regulament. Au taiat din aerodinamica, au trecut la turbo hibrid, au pus frane by wire si mai ales au eliminat blown diffuser.
-
toy, miercuri, 30.08.2017 15:23
De asta ameninta ca pleaca, nu mai sunt banii de la Honda incearca si el sa gaseasca alti fraieri, n-are treaba cu performanta. Prima vizata e chiar McLaren, ca pleaca daca nu-i da bani multi. Dar s-a trezit tarziu ca nu prea are variante si nu are pozitie buna la negocieri. In plus e si el necajit ca McLaren vrea sa renunte la Honda care ii asigura venitul dar el a fost cel mai mare critic la adresa Honda.
-
olo, miercuri, 30.08.2017 15:56
Oricum era ridicol salariul ala pentru performanta aia. Daca iei titluri se mai justifica.
-
Login, joi, 31.08.2017 13:10
Se pare ca Alonso a avut o discutie cu Marchionne acuma cateva luni si acesta i-a spus ca nu mai este binevenit la Ferrari. (Gasiti aici mai multe detalii: https://www.youtube.com/watch?v=KUyJwxvX7o8). Cei de la Mercedes se pare ca nu-l doresc de fapt pe Alonso pentru acel incident din 2007, cei de la Mercedes ar fi platit jumatate din aceea amenda si nu au uitat. Bine Wolff minte cam tot timpul dar se pare ca cam asa sta treaba.
Citeste si
-
F1 TOP | joi, 14 noiembrieFormula 1: Monaco va rămâne în calendar până în 2031Formula 1 a anunțat un acord nou cu Monaco pentru a găzdui Marele Premiu de la Monaco până în 2031. Începând din 2026, etapa din principat va avea loc în primul weekend din iunie. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 13 noiembrieF1: Eveniment special de lansare pentru toate echipele în 2025Formula 1 va organiza, pentru prima dată în istorie, un eveniment special de lansare pentru toate echipele. Evenimentul va marca 75 de ani de la înființarea campionatului mondial de Formula 1. Citeste tot
-
F1 TOP | marţi, 12 noiembrieF1: Alpine va trece la motoare Mercedes din 2026Echipa de Formula 1 Alpine a anunțat oficial că va trece la motoare Mercedes începând din sezonul 2026. Anunțul vine la o lună după ce Renault, actualul furnizor de motoare al echipei franceze, și-a anunțat retragerea din Formula 1 la finalul lui 2025. Citeste tot
-
F1 TOP | miercuri, 6 noiembrieF1: Gabriel Bortoleto, pilot Kick Sauber în 2025. Bottas și Zhou părăsesc echipa la finalul lui 2024Gabriel Bortoleto va fi noul pilot al echipei Kick Sauber în Formula 1, începând din sezonul 2025. Debutantul brazilian îl va avea coechipier pe Nico Hulkenberg. Totodată, actualii piloți Sauber, Valtteri Bottas și Zhou Guanyu, vor părăsi echipa la finalul sezonului actual. Citeste tot
-
F1 TOP | luni, 4 noiembrieFormula 1: Max Verstappen, victorie spectaculoasă în Brazilia. Alpine, pe podiumMax Verstappen a câștigat Marele Premiu de la Sao Paulo într-un mod spectaculos. Triplul campion mondial este acum la un pas de cel de-al patrulea său titlu mondial, după ce rivalul său principal, Lando Norris a încheiat pe locul 6. Surpriza cursei a fost un dublu podium pentru piloții Alpine. Citeste tot
Optiuni: McLaren, Renault, Williams. Fuse si se duse. Acum are optiuni precum un pilot oarecare de pe grila.