Opel va lansa 23 modele noi şi 13 motoare noi până în 2016
Steve Girsky, preşedintele GM Europe, a dezvăluit planul Drive! 2022, care vizează restructurarea mărcilor Opel şi Vauxhall prin lansarea de modele şi motorizări complet noi.
Opel va trecere printr-un plan serios de restructurare, prezentat recent de preşedintele GM Europe, Steve Girsky şi vice-preşedintele GM Europe, Thomas Sedran. Planul a fost dezvelit odată cu primul Opel Adam de serie, model a cărei fabricaţie a început astăzi la uzina din Eisenach, Germania. Planul se numeşte Drive!2022 şi este structurat pe zece ani. Adam este unul dintre componentele acestui plan, care mai include şi lansarea a 23 de modele noi şi a 13 motorizări noi până în 2016.
Pe lângă aceste lansări, Opel şi Vauxhall vor construi şi alte modele care nu se află în portofoliul lor, cel mai probabil anumite modele Chevrolet şi Buick, unele dintre ele putând fi destinate pieţei din China. În plus, Opel şi Vauxhall vor colabora cu PSA Peugeot-Citroen, noii parteneri ai GM Europe, alături de care americanii vor să reducă costurile operaţionale şi de dezvoltare pe piaţa din Europa, necesitate pe care o împart cu concernul franţuzesc.
Planul de restructurare a mărcilor Opel şi Vauxhall subliniază angajamentul General Motors pentru cele două mărci. În trecut, cele două mărci au fost luate în considerare pentru o eventuală vânzare, dar cei de la GM s-au răzgândit şi le-au păstrat. Planul de restructurare nu include speranţa ca strategie, vizând trei faze esenţiale pentru reducerea pierderilor. De la creşterea vânzărilor pe piaţa din Rusia, până la lansarea modelelor noi, cei de la Opel vor să atingă şi un procent de utilizare de 90% a fabricilor sale din Europa, pentru a putea asigura profitabilitatea în viitor.
Via Autocar
Tare ma tem ca profetia lui @mntsn privind soarta lui Opel se va implini......Nemtii vor sa scoata modele pe banda rulanta pana in 2016, dar totodata vor disponibiliza angajati pana atunci! Ce sa inteleg de aici? Pana la urma, cred ca Opel, mai precis sefii lui, se bat cu pumnii in piept ca vor face, vor drege, vor largi gama de produse si eventual vor ajuta si NASA pentru amartizare doar pentru a obtine un efect psihologic la nivelul clientelei care intentioneaza sa cumpere de la ei, astfel incat aceasta sa nu plece urechea la zvonurile "rautacioase" si mai ales sa nu se descurajeze in intentii :) Pura strategie de marketing, varianta "pe timp de criza"......Iar daca ma gandesc si la "alianta" cu PSA, ma apuca iarasi cefaleea, insa imi devine tot mai clar ca asa-zisul plan de revigorare pe 10 ani al lui Opel nu reprezinta decat o alta fasaiala marca RC......Uraganul Hyundai o sa mature pe jos cu "modelele si motoarele noi" ale nemtilor......Cu asemenea idei "geniale", nu-i exclus ca GM sa ajunga intr-un final ca o imensa fabrica goala, parasita si devenita cuib de lilieci, in care sa patrunda tancurile VAG si amfibiile Toyota ca sa culce la pamant ce-ar mai ramane in picioare......