Opel va înlocui OnStar cu serviciul Connect folosit de Peugeot-Citroen: primul model pe listă este noua generație Corsa
Opel va înlocui începând din 2019 propriul serviciu de conectivitate OnStar cu serviciul asemănător Connect utilizat de Grupul PSA, iar primul model care va beneficia de acesta va fi Corsa.
Opel a anunțat joi o schimbare majoră în portofoliul de servicii de conectivitate. Ca parte a integrării în cadrul Grupului PSA Peugeot-Citroen, constructorul de la Russelsheim a anunțat că va renunța la integrarea serviciului OnStar în cadrul mașinilor sale după 1 ianuarie 2019. Serviciul va putea fi însă utilizat în continuare de actualii clienți până la 31 decembrie 2020.
În schimb, toate modelele care vor primi actualizări după 1 ianuarie 2019 vor utiliza serviciul de conectivitate Connect, folosit în prezent atât de Peugeot, cât și de Citroen. Unul dintre primele modele care vor integra noul Opel Connect este noua generație Corsa, care se va lansa pe piață în 2019 și care va primi în 2020 inclusiv o versiune electrică. Intenția constructorului este ca toată gama de modele Opel să utilizeze noul Connect până la finalul anului 2024.
Producătorul german menționează că Opel Connect va include posibilitatea de a iniția automat apeluri de urgență în cazul producerii unui accident, funcție care de altfel a devenit obligatorie în Europa după 31 martie pentru toate modelele noi.
În plus, Opel Connect va include un sistem de navigație, o aplicație de diagnoză pentru eventuale defecțiuni tehnice ale mașinii, asistență rapidă în cazul furtului mașinii sau posibilitatea de a accesa de la distanță unele funcții ale vehiculului. De asemenea, va exista compatibilitate cu sistemele Apple CarPlay și Android Auto.
Practic, așa cum este de așteptat, funcțiile Opel Connect sunt foarte asemănătoare cu cele disponibile în prezent pe sistemele Peugeot Connect și Citroen Connect.
Via Opel
Mai bine-i zic Citropel și termină cu PR-comunicatele. Serios acu, prohodul devine tot mai trist pt Opel, inclusiv cu noua Corsa - aproape gata pt. anul ăsta pe baza unei platforme Astra scurtate (și ușurate, evident), dar anulată abrupt în favoarea unei baze 208/C3. Plus a Puretech-urilor PSA, cu nimic superioare tricilindrilor Opel (condus ambele - 1,2 / 110 CP respectiv 1.0 / 115 CP - iar rafinamentul celui german e incomparabil cu vibrațiile francezului, plus acționarea cutiei de viteze, unde PSA e-n urmă cu 15 ani.)