Opel si Chevrolet, un nou target de vanzari in Romania
Importatorul general al marcilor Opel si Chevrolet in Romania a fixat un nou target de vanzari: 31.000 de unitati.
General Motors Romania, importatorul general al marcilor Opel si Chevrolet, a revizuit in crestere obiectivul de vanzari pentru acest an, la 31.000 de autovehicule pentru ambele marci. Aceasta revizuire presupune o crestere a vanzarilor cu 61.4% fata de nivelul de 19.200 de unitati livrate anul trecut.
Cristian Oltean, directorul de marketing al companiei, a declarat ca se asteapta sa vanda in acest an 17.500 masini Opel si 13.500 unitati Chevrolet. Astfel, compania a ridicat pentru a treia oara in acest an target-ul de vanzari dupa estimarile de 22.000 de unitati din luna aprilie, respectiv de 29.000 de unitati, in luna mai.
Cererea este impulsionata in special de modelele Opel Astra Classic si Corsa, respectiv Chevrolet Aveo, precum si de introducerea primei de casare. Anul trecut, General Motors Romania a vandut 19.243 autovehicule, in crestere cu 81% fata de anul 2005, adjudecandu-si o cota de piata de 6,5%, potrivit datelor companiei.
In primavara anului viitor, importatorul va lansa noua generatie a modelului din clasa mini, Opel Agila, care va fi prezentat, in luna septembrie a acestui an, la Salonul International Auto de la Frankfurt. Autoturismul va avea, potrivit reprezentantilor importatorului, un pret comparabil cu al modelelor concurente Peugeot 107 si Citroen C1 si va fi disponibil pe piata romaneasca in acelasi timp cu lansarea comerciala in Europa.
Importatorul general Chevrolet isi va extinde in luna martie a anului viitor gama de modele, odata cu lansarea versiunii in cinci usi a modelului de volum Aveo dupa lansarea pe pietele europene in luna septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt. La scurt timp este programata lansarea pe piata romaneasca a variantei in trei usi.
Oltean a declarat ca: "noile versiuni vor avea aproximativ acelasi pret ca si varianta in patru usi. Target-ul va fi unul mai tanar decat in cazul variantei berlina cu accent pe publicul feminin. Pentru anul viitor ne-am propus sa vindem 1.600 de unitati din versiunea in cinci usi", a mai spus Oltean.