Opel se aliaza cu Mango
Constructorul german a semnat un parteneriat cu casa de moda Mango pentru promovarea modelului Tigra TwinTop.
Opel si casa de moda spaniola Mango au semnat un parteneriat care consta in lansarea unei campanii publicitare in Europa, in aceasta vara. Cooperarea dintre cele doua companii promoveaza cabriolet-ul Tigra TwinTop si actuala colectie Mango.
Olivier Danan, director de marketing la Opel, a explicat acest parteneriat: "Fiecare sosea este un catwalk. Oamenii sunt la fel de interesati de automobile cum sunt si de haine. Astazi mai mult ca niciodata, masinile sunt considerate accesorii chic care trebuie sa se potriveasca cu look-ul." Inca de la lansarea sa, Tigra TwinTop a avut ca target segmentul femeilor preocupate de look-ul lor. "Targetul nostru este acelasi cu al casei de moda Mango, asa ca parteneriatul vine sa promoveze produsele noastre intr-un mod atractiv si complementar."
Campania include actiuni diverse de tipul: concursuri, prezentari de moda, zile speciale dedicate femeilor, o zi speciala de cumparaturi la Paris, vouchere de cumparaturi. Pentru campania publicitara, Opel va folosi manechine imbracate in haine Mango, care vor promova Tigra TwinTop pe internet, in ziare si in reviste.