Opel pregateste o sigla noua
Pentru a simboliza noua era a designului si calitatii produselor sale, Opel isi improspateaza si logo-ul.
Opel planuieste sa lanseze o noua sigla pentru modelele sale, aceasta urmand sa fie dezvaluita odata cu prezentarea lui Insignia, la Salonul Auto de la Londra din luna iulie. Noul sedan al germanilor va primul model Opel care va purta noul logo. Aceasta decizie este luata la scurt timp dupa ce si Vauxhall – divizia din Marea Britanie a Grupului GM – a anuntat reimprospatarea logo-ului.
Noua sigla Opel vine sa intareasca in mintea clientilor noua era a brandului, prin care se incearca oferirea unei mai bune calitati si unei noi linii de design. Acest lucru face parte din campania celor de la GM de a se orienta mai mult catre piata europeana prin producatorii din grup care isi au originile pe batranul continent.
In ciuda dorintei germanilor de la Opel de a-si improspata imaginea si reputatia, aspectul mostenit de noua sigla de la varianta actuala ramane la fel de important. Logo-ul include numele constructorului, precum si fulgerul traditional incercuit de o banda mai lata, toate elementele fiind confectionate dintr-un metal lucios.
Simbolul original al marcii Opel a fost un zeppelin care semnifica inaltul avans tehnologic. Cercul a fost introdus mai tarziu pentru a simboliza mobilitatea rotii. Fulgerul dateaza din 1963 si a evoluat de la brandul “Blitz” – numele diviziei de vehicule comerciale a celor de la Opel din acea vreme care a purtat pentru prima data fulgerul.
Via | MOtor Authority
"Noua sigla Opel vine sa intareasca in mintea clientilor nou era a brandului, prin care..." "noua"