Opel Grandland X a ajuns deja la 100.000 de comenzi: 70% dintre clienți au ales nivelurile superioare de echipare
Opel a anunțat că a primit deja peste 100.000 de comenzi pentru SUV-ul Grandland X, iar aproape trei sferturi dintre clienți au ales nivelurile superioare de echipare Innovation și Ultimate.
Popularitatea în creștere a SUV-urilor a determinat Opel să lanseze Grandland X în primăvara anului trecut, iar modelul este disponibil la vânzare de ceva mai mult de un an.
În acest interval de timp, Grandland X a reușit să depășească pragul de 100.000 de comenzi, dintre care aproximativ 25.000 au provenit din Germania. Constructorul german a oferit cu această ocazie și câteva statistici inedite cu privire la preferințele clienților.
Astfel, 70% dintre clienți au optat pentru nivelurile superioare de echipare Innovation și Ultimate. Innovation include în special sisteme de siguranță precum Forward Collision Warning cu detectarea pietonilor, Automatic Emergency Braking, Lane Keep Assist, Driver Drowsiness Alert sau Park Pilot, în timp ce Ultimate include, printre altele, scaune din piele și un sistem de sunet premium Denon.
De asemenea, tot 70% dintre clienți au optat și pentru sistemul de entertainment Navi 5.0 IntelliLink, iar 25% au ales inclusiv sistemul de încărcare wireless pentru smartphone-uri. În schimb, doar 40% dintre clienți au ales și sistemul Adaptive Forward Lighting.
Trecerea în cadrul Grupului PSA Peugeot-Citroen și introducerea noului sistem de testare WLTP au generat numeroase schimbări în gama de motorizări în ultimele luni. Astfel, au fost introduse două motoare diesel: o unitate de 2.0 litri și 177 de cai putere împrumutată de la Peugeot 3008 GT și o alta de 1.5 litri și 130 CP. În plus, oferta de motoare pe benzină include și un agregat de 1.6 litri și 180 de cai putere, iar SUV-ul compact va fi disponibil din 2020 și într-o versiune plug-in hybrid.
Via Opel