Opel ar putea fi nevoit sa reduca preturile cu 40% in Europa
Analistii financiari considera ca Opel ar putea sa reduca preturile cu aproape 40% in Europa, pentru a putea sa vanda suficient de multe unitati.
Opel ar trebui sa reduca preturile din Europa cu 40% pentru a putea sa redreseze vanzarile si sa isi pastreze toti angajatii. Daca Opel va reusi sa vanda suficiente unitati in perioada de timp prescrisa de oficialii de la Berlin, producatorul din Russelsheim ar putea primi un imprumut in valoare de 1.5 miliarde de euro de la statul german. Simon Empson, directorul unui site de vanzari auto din Marea Britanie, a tras concluzia ca Opel va fi nevoit sa faca reduceri serioase pentru a reusi sa inregistreze cifrele de vanzari cerute de guvernul german.
O serie de analisti financiari au fost de acord cu Simon Epson si au declarat ca noul actionar majoritar al marcii germane s-ar putea concentra pe marirea productiei in defavoarea cresterii profiturilor per unitate vanduta. Decizia de a creste volumul de unitati produse este destul de riscanta in conditiile actuale ale pietei, dar Opel ar putea sa reuseasca sa vanda toate unitatile produse daca le comercializeaza cu un pret extrem de atractiv pentru clientii sai din Europa.
Daca Opel va reduce drastic pretul modelelor sale, producatorii europeni de automobile vor intra intr-un veritabil razboi al preturilor, iar rivalii marcii germane vor fi nevoiti sa scada preturile intr-un mod similar, pentru a ramane competitivi. Acest lucru va micsora profiturile celorlalti producatori din Europa, si ar putea duce la suspendarea temporara a productiei in unele fabrici Europene din cauza vanzarilor scazute.
Via | Bloomberg
-
Flaviu C, joi, 18.06.2009 14:48pfoaa
ce-o sa iasa de-aici...:)) f.interesant
-
d, joi, 18.06.2009 15:03astept
ok, astept sa-mi iau Opel cu 5000-6000 de euro :D
-
AndreiRN, joi, 18.06.2009 21:49Concurenta
Inca o dovada clara ca in europa preturile sunt aranjate si nu competitive. Daca cu o reducere de 40% din pret si firma este tot profitabila imaginati-va ce profit are BMW, MBZ si restu. Aceasta "aranjare" a preturilor nu este posibila in SUA si nu e de mirare ca trec garla atatia dealeri sa cumpere BMW, MBZ si sa le vanda in EU cu un profit considerabil. Europeni au fost si sunt furati la pretul masinilor si al combustibilului dar s-au invatat ca turma de oi sa accepte orice.
-
dmc, joi, 18.06.2009 22:33de acord cu AndreiRN
De acord cu AndreiRN!!! Ati vazut ce preturi au masinile europene in SUA,Canada??? Daca nu stiti va spun eu cu mii de euro sub cele europene si au exact aceleasi echipari si motoare!!!
-
blazzaj, joi, 18.06.2009 22:34pai voi parca nu stiati
pai wv golf iese cu 6000 euro din fabrica, clio 3 din turcia la 7000 usd, touareg cu 14000 euro, restul la burtica, ca nu ii mai satura dracii. Poluam noi si de aia ne sparg la benzina cu 1 mil de taxe. 15 cele mai mari portcontainere din lume care ard pacura, polueaza cat toate cele 760 mil autoturisme din lume. Pai sunt aproape 100 + uzinele + vacile . Asa ca platiti voi taxe de drum pe care sa mearga carutele(oare platesc rovigneta).
-
george, joi, 18.06.2009 22:56IAR INCEPI?!?!
@ AndreiRN Vorbesti numai prostii si aiureli, ca de obicei...O tii ca surda la mormant cu gugumania asta ca europenii sunt furati la cumpararea masinilor...Cate masini ai construit tu la viata ta, doctore Piulita, ca sa spui ca masinile din Europa sunt mult mai scumpe decat trebuie? Cu o reducere de 40 % a PRETULUI (si nu a MARJEI), Opel se va duce dracului in maxim 2 ani cu tot cu sprijinul financiar de la guvern. Asa cum s-a intamplat si in...ghicesti?...AMERICAAAA!!! In caz ca nu ai aflat inca, GENERAL MOTORS si CHRYSLER sunt IN FALIMEEEEEEENT desi au inghitit numai in ultimii 2 ani vreo 100 de MILIARDE DE DOLARI din BANII TAI (aia care nu s-au dus naibii pe bursa) si ai vecinilor tai. Ca sa nu mai vorbesc de banii pe care TU si vecinii tai i-ati dat bancilor si grupurilor financiare care au dat de dracu` (vreo 1000 de MILIARDE de dolari). In caz ca nu stiai, datoria publica a Americii a sarit de 10.000 de MILIARDEEEEEEE de dolari iar statul California (a 2-a enonomie din galaxie) va avea un deficit de circa 42 de MILIARDE in 2010 iar acum risca sa intre in INCAPACITATE DE PLATA IN ORICE MOMENT!!! Ti-am zis de-atatea ori ca preturile din America sunt artificiale fiindca guvernul american pompa (si pompeaza inca) bani cu nemiluita in producatorii locali ca sa poata sa sustina preturile alea "corecte". Iar concurenta, in special cea japoneza a trebuit sa taie in carne vie ca sa tina pasu` cu ei. Si a si reusit, culmea... Dar nu e nici o problema. Odata cu falimentul celor 2 si cu zdruncinarea celui de-al 3-lea, o sa intrati si voi pe fagasul normal si veti plati preturi "aranjate" de o sa va iasa pe nas, si nu veti mai carai nici unul. In ceea ce priveste "turma de oi" pot sa spun ca esti de o nesimtire crancena. Inainte sa vorbesti de funie in casa spanzuratului, ai putea sa-mi spui cum e cu World Trade Center si cu razboaiele din Irak si Afganistan? Asta asa, de inceput. Si dupa ce imi spui cate ceva despre astea (dar nu gugumanii si aberatii de redneck brainwashed) poate mai discutam si de alte subiect ca are balta peste...
-
george, joi, 18.06.2009 23:04HAI CA M-AI FACUT SA RAD...
@ blazzaj Ce reprezinta cifrele alea? Ca sa stim si noi despre ce e vorba...
-
cristi_bv, vineri, 19.06.2009 01:27@blazaj
bine bine mai oameni buni dar unii producatori investesc enorm in cercetare, nu e ca la dacia, iei 4 roti, o tragi si merge. Ei au centre de cercetare, lucreaza cu universitati dar si cu firme specializate pt a fi cei mai buni. Nu degeaba sunt anumite tehnologii care mai intai le intalnim pe 'mertzan es clas' si abia peste cativa ani buni apar si pe alte masini, la fel si cu lexus, bmw samd.
-
AndreiRN, sâmbătă, 20.06.2009 00:24Pacaleala
Georgica vinde masini si va avea de suferit daca preturile devin transparente si normale. In rest el e cam nestiutor ca deja unul a iesit din faliment si e pus pe treaba in continuare. Cat despre poluarea masinilor este doar o modalitate sa vi se bage mana in buzunar ca se poluaza mai mult la vapoare si uzine si vaci decat mergand cu masina. Datoria nu se socoteste la miliarde ca eu cand merg la WC primesc cat georgica muncind o zi intreaga ci ca procentaj pe venit national. Investitiile de cercetare sunt platite de guverne si nu de firme.
-
george, duminică, 21.06.2009 20:05BRAINWASHING MACHINE
@ AndreiRN “Georgica vinde masini si va avea de suferit daca preturile devin transparente si normale.” Sa castigi tu intr-o secunda banii pe care ii castig eu vanzand masini intr-o luna si vei muri de foame ca somalezii...Daca preturile masinilor americane ar fi transparente, atunci ar vedea toata lumea unde s-au dus vro` cateva sute de miliarde de dolari din banii contribuabililor... ”In rest el e cam nestiutor ca deja unul a iesit din faliment si e pus pe treaba in continuare.” Norocul nostru cu tine ca le stii ca un om mare. DUH...Deci unul dintre ei este inca in FALIMENT iar celalalt a fost pana acum cateva zile tot in FALIMENT dar nu mai e fiindca neste baeti dastepti de prin Europa au mirosit ca vor aparea niste bani (de unde oare?) si i-au scos pe mizerabili din hazna. Unde ii vor arunca peste nu foarte mult timp...For good...Hopefully... ”Cat despre poluarea masinilor este doar o modalitate sa vi se bage mana in buzunar ca se poluaza mai mult la vapoare si uzine si vaci decat mergand cu masina.” Pastorule de vaci, poluarea produsa de vapoare e la minim 60 de kilometri de mine. Prin Europa, uzinele sunt echipate cu sisteme de filtrare care respecta cerinta BAT. Vacile sunt pe la vreo 20 de kilometri. Poluarea produsa de masini e la...1 (un) METRU. Can you do the math to realize what a difference there is? Daca zici ca poluarea produsa de masini nu e chiar asa periculoasa, inchide-te in garaj cu o masina de-a ta cu motorul pornit. Si stai vreo 10 minute. It would be the last 5 minutes of your life… ”Datoria nu se socoteste la miliarde ca eu cand merg la WC primesc cat georgica muncind o zi intreaga ci ca procentaj pe venit national.” Baiete, vorbesti numai prostii...Tu nu ai habar de capu` si de viata ta. Pe langa faptul ca ai dat o explicatie de toata jena, ai mai si facut o legatura absolut ilogica cu castigurile tale. Chestia despre care vorbesti tu fara sa ai habar se numeste EXCEDENT/DEFICIT BUGETAR (BUDGET SURPLUS/DEFICIT. Ala se exprima procentual ca diferenta dintre incasarile bugetare si cheltuielile bugetare. Eu vorbesc despre DATORIA PUBLICA (PUBLIC DEBT/GOVERNMENT DEBT). Sunt sigur ca n-o sa intelegi nici acum care este diferenta dintre ele... Si mai lasa-ma cu vrajeala asta cu castigul tau de 14 catralioane de dolari pe nanosecunda. Minti de ingheata apele in Nigeria in mijlocul lui august...Asa mai ziceai ca ai Mercedes si Lexus si nu stiu mai ce coaja de masina de neam prost, dupa care ai zis ca ai mers toata viata ta numai in Mercedes... ”Investitiile de cercetare sunt platite de guverne si nu de firme. De-asta sunt GM si Chrysler in faliment. Ca le-a platit unchiu` Sam cercetarea...GREAT JOB! PS. Nu mi-ai zis ce profit ti-au produs actiunile…cred ca ai avut nevoie de un 18 wheeler ca sa-ti aduci acasa profitul de pe urma lor...AS IF...
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Daca e vorba de preturi, atunci pot si ei sa se aseze la coada dupa GM. Deh, meteahna americaneasca...Pentru ca nu o vor duce prea mult in stilul asta. Mai nasol e ca ii iau dupa ei si pe ceilalti...